eensquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Laat PSV maar kampioen worden
lol?quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:26 schreef eight het volgende:
Ajax vs Feijenoord, jongens vs. mannen.
Feijenoord was beide helften beter, maar ajax gaat als winnaar van het veld.
Erg zuur dit.
Dan liever AZ of Vitessequote:
Ik als PSV'er kan ook genieten van Clasie. Hij ziet er al uit als een baas en zo speelt hij ook.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik ben wel trots op onze jonkies. Clasie is een held.
AZ zoals ik zei dusquote:
Feijenoord lag idd te klungelen nadat Vermeer rood kreeg. Zeer slimme overtreding van Vermeer, zonder hem had het 0-2 gestaan.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:24 schreef Tarado het volgende:
Ajax werd weer pas wakker toen het met 10 man kwam te zijn, gelijkspel was het maximale, Feyenoord heeft het goed gedaan kon alleen niet met de man meer situatie omgaan, werd toen minder eigenlijk.
Kampioenschap hoeven we even niet meer aan te denken, gewoon week voor week bekijken en dan zien waar je staat aan het einde
Dat was het Twente van 2 seizoenen geleden. Dit seizoen scoort Twente behoorlijk ruim. Meer dan Ajax in ieder geval en wij geven er niet onze verdediging voor op(tegengoals)quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
AZ zoals ik zei dus
Die ballen tenminste gewoon en niet van dat flikkerig kut voetbal als PSV en Twente waarbij ze met 1 doelpunt verschil steeds winnen
quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
AZ zoals ik zei dus
Die ballen tenminste gewoon en niet van dat flikkerig kut voetbal als PSV en Twente waarbij ze met 1 doelpunt verschil steeds winnen
Vind ik triest voor Vermeer die Ajax duidelijk in de wedstrijd heeft gehouden.quote:
Steedsquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
AZ zoals ik zei dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |