Armory linkquote:Op maandag 24 oktober 2011 01:20 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Pre-hc BiS chest in de pocket. Blij dat ik zo lui was de afgelopen dagen, anders had ik t12 chest gekocht en zat ik nu nog met gare gloves. Mooi T12 gloves kunnen kopen nu.
Maar ik heb wel nieuwe wapens nodig.
Ga questen, dan heb je 't zo bij elkaarquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:58 schreef Bootje84 het volgende:
Isa, ik heb nog 200 nodig
Anders kan ik niet in het oude gedeelte vliegen. bah!
hahhah so truequote:Op maandag 24 oktober 2011 08:17 schreef Rikketik het volgende:
http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/2868629489?page=1
Bedankt voor je troll.quote:
Iets wat jullie even vergeten.. Klein detail. Ik zit momenteel alleen maar te questen. alle greenies die ik loot, stuur ik naar Fruitmand ( = geen inkomsten). Daarbij ben ik herbalist / Alchemist. Alle herbs die ik pluk, gebruik ik om pots te maken. Pots gaan naar de Guildbank. ( = geen inkomsten). De herbs die ik niet gebruik, gaan naar mijn alt voor inscription. Daar zitten enkele bij die ik op de AH kan verkopen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 02:16 schreef Messina het volgende:
[..]
Ga questen, dan heb je 't zo bij elkaar
Mijn priest is inmiddels level 23, dus die kan misschien weer mee.. (holy)quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:06 schreef Patje1987 het volgende:
Zullen we binnenkort maar eens wat dungeons gaan doen FOK! knokploeg?
Dinsdag en woensdagavond ben ik eventueel beschikbaarquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:06 schreef Patje1987 het volgende:
Zullen we binnenkort maar eens wat dungeons gaan doen FOK! knokploeg?
Kom ik wel op Hyurgish (22 prot pala)quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mijn priest is inmiddels level 23, dus die kan misschien weer mee.. (holy)
"Baby Blizzard Bear, ik kies jouuuuuuu!"quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:56 schreef internal het volgende:
Ik las vanochtend pas wat de ideeën zijn voor petsDat wordt gewoon Pokemon in WoW.
...Enchanted Broom, i choose you!quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"Baby Blizzard Bear, ik kies jouuuuuuu!"
En dan, "veeg de vloer met hem aan" ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |