Jajaquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:03 schreef dieselnoi het volgende:
Was zeker geen ovetreding van lukoki. Sterker nog de keeper moest wel los laten anders was het hands. Het was een penalty voor lukoki of anders voordeel
Slechte beslissing
Het is beter dat Ajax wint, zie Feijenoord meer als een bedreigingquote:
ditquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:04 schreef Geo3kant het volgende:
Feyenoord MOET winnen andwrs makt ajax die 2-1 wel, let maar op..
Wat een onzin zegquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:03 schreef dieselnoi het volgende:
Was zeker geen ovetreding van lukoki. Sterker nog de keeper moest wel los laten anders was het hands. Het was een penalty voor lukoki of anders voordeel
Slechte beslissing
gebeurdquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:05 schreef charmed_angel het volgende:
Die 1-2 moet snel komen hoor
Gebeurd ook wel
Jaquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Krijgen we rellen in de stad als het 1-2 wordt?
Uhm, nee.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik hoop hetquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
dan heeft 010 geen punten neequote:
FireFox? Ben jij dat?quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:06 schreef TheGOAT het volgende:
Ik ben lang Ajax-'fann' geweest, maar laat Ajax maar verliezen, Van de Wiel, Vertonghen, het is zo slecht, zo nonchalant, zo arrogant, laat ze maar eens écht diep afzakken.
Inderdaad, een jaartje middenmoot zal ze goed doenquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:06 schreef TheGOAT het volgende:
Ik ben lang Ajax-'fann' geweest, maar laat Ajax maar verliezen, Van de Wiel, Vertonghen, het is zo slecht, zo nonchalant, zo arrogant, laat ze maar eens écht diep afzakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |