Tenzij ik ervan geniet, is het te veel voor jouw brein.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:26 schreef Voorschrift het volgende:
Inderdaad, tenzij jij geniet van dit soort Libelle gezeik.
HEY NIET ZO HE VIES LOEDERquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tenzij ik ervan geniet, is het te veel voor jouw brein.
Okay ...
Je brein kan niet echt mee, is het wel?
Het is te complex voor de vrouwmensch te begrijpen, vandaar mijn sneer naar Libelle.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tenzij ik ervan geniet, is het te veel voor jouw brein.
Okay ...
Je brein kan niet echt mee, is het wel?
Ok, dus je leest het topic niet, maar je vindt het wel Libelle-gezeik?quote:
Ah hou toch je kop, potvis.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ok, dus je leest het topic niet, maar je vindt het wel Libelle-gezeik?
Eindelijk de erkenning die ik verdien, now go fetch me a sandwich, woman.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:18 schreef Copycat het volgende:
Als jij je faal daarmee denkt te hebben rechtgeluld, more delusional power to ya!
Erkenning als hersenloze inderdaad. Gefeliciteerd!quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:22 schreef Voorschrift het volgende:
Eindelijk de erkenning die ik verdien, now go fetch me a sandwich, woman.
Lekker volwassen, een topic van je politiek tegenstander volbaggerenquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eindelijk de erkenning die ik verdien, now go fetch me a sandwich, woman.
En reageer nu eens on topic!quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:19 schreef Arolsen het volgende:
[..]
Lekker volwassen, een topic van je politiek tegenstander volbaggeren
eerst werk zoeken en daar een huis bij zoekenquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:31 schreef Arolsen het volgende:
Verhuizen zou ik geen probleem vinden. Ik woon ook nog niet zo lang waar ik woon en werk is er voor mij overal wel te vinden.
Het is mama.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Erkenning als hersenloze inderdaad. Gefeliciteerd!
En nu naar je mamma toe!
Is een uitkering trekken tegenwoordig ook al werken?quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:31 schreef Arolsen het volgende:
Verhuizen zou ik geen probleem vinden. Ik woon ook nog niet zo lang waar ik woon en werk is er voor mij overal wel te vinden.
Wat is dit toch voor gezeur?!quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:00 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Is een uitkering trekken tegenwoordig ook al werken?
Nou ontopic dan. Je moet het doen als je je er goed bij voelt, maar als je op internet moet vragen of jullie na een half jaar al samen kunnen gaan wonen is het antwoord waarschijnlijk nee. Probeer het eens een paar weken om te kijken hoe het bevalt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:04 schreef Arolsen het volgende:
Niet iedereen die niet rechts is trekt een uitkering ook al komt dat in jullie beperkte hersenen wellicht niet voor. Ik werk gewoon voor mijn geld.
Verder nogal triest om hier een beetje te komen bashen omdat je het in POL niet met me eens bent.
Wij zijn meer bang voor het risico van voortplanting. Zie het als zelfbescherming.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:05 schreef Arolsen het volgende:
[..]
Zijn rechtse POL-users die er niet tegen kunnen dat ik hun heilige huisjes aanval daar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |