Zeker, er komt een keurmerk. Hoe zuiniger ze zijn hoe minder rijbelasting je hoeft te betalen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Interessante vraag eigenlijk. Gezien TS zijn voorliefde voor staatsinterventie op de relatiemarkt vraag ik mij af: moeten vrouwen een sticker met uitlekgewicht opgeplakt krijgen?
Dat weet je zelf als beste. Ik ging samenwonen na 1 week en we zijn ondertussen zeven jaar verder. Anderen gaan samenwonen na vijf jaar relatie en dan werkt het niet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:00 schreef Arolsen het volgende:
En is het uberhaupt verstandig na een half jaar al te gaan samenwonen?
Al...is ook de reden waarom ik dat neer zet.. Er is geen al... Als t goed voelt voelt t goed... En voelt t niet goed, is de relatie niet goed of nog niet goed genoeg....quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:17 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Sowieso zie ik het 'al' niet, alsof het door tijdsverloop vanzelf wel een keer komt. Als je relatie zich ontwikkelt zal het wel waarschijnlijker worden dat er een goede reden komt om te willen samenwonen, maar het lijkt me dat er nog steeds een reden moet zijn om dat te willen.
[..]
Of wat houdt haar tegen om zo door te gaan? Dat het bespreken wat lastig is kan ik me nog wel voorstellen, het is toch een soort afwijzing van 'een volgende stap'.
Nee. Dit kwam wel in mensen op, meerdere malen gezegd.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:04 schreef Voorschrift het volgende:
Het komt gewoon echt niet op bij jullie dat als je op een fucking tienerforum moet vragen of je moet samenwonen met een of andere vriendin die niemand hier kent of de TS die niemand kent dat je dan sowieso te kansloos bent om samen te gaan wonen?
Godverdomme zeg, rare R&P lui.
Blijkbaar niet het topic gelezen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:04 schreef Voorschrift het volgende:
Het komt gewoon echt niet op bij jullie dat als je op een fucking tienerforum moet vragen of je moet samenwonen met een of andere vriendin die niemand hier kent of de TS die niemand kent dat je dan sowieso te kansloos bent om samen te gaan wonen?
Je vergist je in dat tienerforum.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:04 schreef Voorschrift het volgende:
Teveel tekst voor je brein?quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:41 schreef Voorschrift het volgende:
3 pagina's vol met gezever over samenwonen met je vriendin was me teveel van 't goede.
Dacht gooi het er even uit.
Dan de boel terug draaien is wel nog moeilijker!quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:07 schreef Sorella het volgende:
Ik zou zeggen: probeer het maar laat je vriendin wel haar kamer aanhouden voor het geval dat het toch niet goed gaat voor zeg 1 jaar, wil ze dat niet dan zou ik nog eens achter mijn oren krabben en er heel goed over na gaan denken.
Inderdaad, tenzij jij geniet van dit soort Libelle gezeik.quote:
Voortaan maar niet meer lezen dan, hè?quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Inderdaad, tenzij jij geniet van dit soort Libelle gezeik.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Voortaan maar niet meer lezen dan, hè?
quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Blijkbaar niet het topic gelezen.
Tenzij ik ervan geniet, is het te veel voor jouw brein.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:26 schreef Voorschrift het volgende:
Inderdaad, tenzij jij geniet van dit soort Libelle gezeik.
HEY NIET ZO HE VIES LOEDERquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tenzij ik ervan geniet, is het te veel voor jouw brein.
Okay ...
Je brein kan niet echt mee, is het wel?
Het is te complex voor de vrouwmensch te begrijpen, vandaar mijn sneer naar Libelle.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tenzij ik ervan geniet, is het te veel voor jouw brein.
Okay ...
Je brein kan niet echt mee, is het wel?
Ok, dus je leest het topic niet, maar je vindt het wel Libelle-gezeik?quote:
Ah hou toch je kop, potvis.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ok, dus je leest het topic niet, maar je vindt het wel Libelle-gezeik?
Eindelijk de erkenning die ik verdien, now go fetch me a sandwich, woman.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:18 schreef Copycat het volgende:
Als jij je faal daarmee denkt te hebben rechtgeluld, more delusional power to ya!
Erkenning als hersenloze inderdaad. Gefeliciteerd!quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:22 schreef Voorschrift het volgende:
Eindelijk de erkenning die ik verdien, now go fetch me a sandwich, woman.
Lekker volwassen, een topic van je politiek tegenstander volbaggerenquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eindelijk de erkenning die ik verdien, now go fetch me a sandwich, woman.
En reageer nu eens on topic!quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:19 schreef Arolsen het volgende:
[..]
Lekker volwassen, een topic van je politiek tegenstander volbaggeren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |