Vandaar ook 1 dag voor Feyenoordquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ben eigenlijk altijd voor de tegenstander van ajax
Ik denk dat ze het op mijn werk niet zoveel kan schelen wat ik in mijn weekenden doequote:Op zondag 23 oktober 2011 12:54 schreef Memento-Mori het volgende:
dus volgende maand weer naar Londen? kan dat met je werk?
ah i seequote:Op zondag 23 oktober 2011 12:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het op mijn werk niet zoveel kan schelen wat ik in mijn weekenden doe
Waarschijnlijk wordt die een zaterdag heen zondag terug verhaal
Over het algemeen wel de verrot zwaarste weekenden met dat op en neer rijdenquote:
dat doe je zelfquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Over het algemeen wel de verrot zwaarste weekenden met dat op en neer rijden
Klopt, maar weekend Engelandquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat doe je zelfje hoeft niet te gaan natuurlijk
Ach als ik het geld had om elk weekend te gaan had ik dat wel gedaan hoorquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je bent net geweesten heen-voetbal-slapen-terug, weinig van engeland zien hoor
dan is op een gegeven mioment echt de lol er wel af hoorquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach als ik het geld had om elk weekend te gaan had ik dat wel gedaan hoor
Engeland heeft nog genoeg dingen die ik wil zien... Dus komt wel goed hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan is op een gegeven mioment echt de lol er wel af hoorga eens ergens anders heen, iets zien van de wereld, ipv steeds hetzelfde, zzzzzaaai
nou elk weekend naar Engeland moet ik niet aan denken, lijkt me ontzettend saaiquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Engeland heeft nog genoeg dingen die ik wil zien... Dus komt wel goed hoor.
Wat wil jij er doen?quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:15 schreef tijnbrein het volgende:
Ik wil ook wel naar Engeland.Maar niet voor voetbal
Het land bekijken. Naar concerten toe. Genoeg bands die wel in Engeland spelen maar niet hierquote:
Yup!quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het land bekijken. Naar concerten toe. Genoeg bands die wel in Engeland spelen maar niet hier
Genoeg kledingwinkelsquote:
Mij ook niet. Enige wat mij tegenhoud is dat ik dit soort dingen moeilijk vind om alleen te doenquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Yup!
Daarom zal een weekendje Engeland voor mij niet zo snel gaan vervelen
0-1 toch het is toch Ajakkes-Feyenoordquote:
Ja eredivisie live 1 om half 5quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:48 schreef dawg het volgende:
komt psv op eredivisie live 1? die heb ik nu een tijdje gratis blijkbaar, maar nu is er ook geen ajax - feyenoord te zien, maar twente - groningen (0-0 trouwens, net begonnen).
iemand?
en vannacht is er een bedrijf oid de lucht in gegaan. dikke ontploffing enzo.
ik 112 bellen met mn dronken kop, wist ik niet welke straat dat wasvolgens mij geloofden ze me niet, totdat ze zei dat er meer meldingen kwamen en toen mocht ik ophangen.
goede daad weer gedaan.
oh, das mooi.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee dan begint het
aja-fey begon om 12.30
ik ben een PSVsterquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:24 schreef dawg het volgende:
[..]
oh, das mooi.
ik wist niet dat jij van voetbal houdt.
quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:52 schreef Memento-Mori het volgende:
May heeft zojuist een lieveheersbeestje vermoord
Nu gaat er ergens een engeltje doodquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:52 schreef Memento-Mori het volgende:
May heeft zojuist een lieveheersbeestje vermoord
Hier is het de gehele dag al zulk weerquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:50 schreef CherryLips het volgende:
Dat had ik vorige week. Even naar buiten gerend om m'n fiets van de grond te rapen en binnen te zetten, amper een minuut, en ik was doorweekt.
Eh, nou nee.quote:
quote:
Heequote:
Van 27 graden (met slippers) naar sneeuw in België (met slippers) was inderdaad een vrij grote overgangquote:
Nou....neuh....quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Van 27 graden (met slippers) naar sneeuw in België (met slippers) was inderdaad een vrij grote overgang
Het is gewoon altijd zijn schuld, veul makkelijker.quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik vanmiddag word aangereden of van de trap mieter, is het jouw schuld.
Ook nietquote:
Das wel heel weinigquote:Op maandag 24 oktober 2011 08:44 schreef sylvesterrr het volgende:
* sylvesterrr gaat genieten van een weekje "niets doen".
Wel lekker.quote:
Oja, als er überhaupt iets misgaat, is het zijn schuld. Voor altijd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is gewoon altijd zijn schuld, veul makkelijker.
Dat zal 'm leren!quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oja, als er überhaupt iets misgaat, is het zijn schuld. Voor altijd.
Dat snap ik nooit zo goed, mensen die in vakantiekleren in het vliegtuig naar huis stappen. In het vliegtuig is het al niet zo heel erg warm, en vaak is het buiten het vliegtuig nog kutter. Ik vlieg altijd in neutrale kleding en neem een jas mee.quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Van 27 graden (met slippers) naar sneeuw in België (met slippers) was inderdaad een vrij grote overgang
Dat is kutquote:Op maandag 24 oktober 2011 08:48 schreef Barbusse het volgende:
Godver, de Amerika-trip gaat misschien niet door
Op de heenweg, dat is lastig. Weggaan als het hier 12 graden is en aankomen met 35 gradenquote:Op maandag 24 oktober 2011 08:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat snap ik nooit zo goed, mensen die in vakantiekleren in het vliegtuig naar huis stappen. In het vliegtuig is het al niet zo heel erg warm, en vaak is het buiten het vliegtuig nog kutter. Ik vlieg altijd in neutrale kleding en neem een jas mee.
Het is maandagochtend, kerel. Dit is niet het moment voor praktisch gedachtengoedquote:Op maandag 24 oktober 2011 08:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat snap ik nooit zo goed, mensen die in vakantiekleren in het vliegtuig naar huis stappen. In het vliegtuig is het al niet zo heel erg warm, en vaak is het buiten het vliegtuig nog kutter. Ik vlieg altijd in neutrale kleding en neem een jas mee.
En we hadden nog wel zo goed als niks geregeld behalve de perfecte autoquote:
Het is je gegund hoorquote:Op maandag 24 oktober 2011 08:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Met een full-time job en een deeltijdstudie is een weekje 'niets doen' wel fijn, hoop ik.
Ik lees de TT niet eensquote:Op maandag 24 oktober 2011 08:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een dag na aanmaken nog reageren op de TTKneus.
Ja, dan trek ik mijn trui uit en loop rond in t-shirt en spijkerbroek. Goed te doen hoor.quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op de heenweg, dat is lastig. Weggaan als het hier 12 graden is en aankomen met 35 graden
Tenzij je op maandagochtend naar Nederland terug vliegtquote:Op maandag 24 oktober 2011 08:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is maandagochtend, kerel. Dit is niet het moment voor praktisch gedachtengoed
O, ik had slippers en een korte broek in m'n handbagage gedaan en me op het vliegveld even omgekleed. Vestje uit, klaar.quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dan trek ik mijn trui uit en loop rond in t-shirt en spijkerbroek. Goed te doen hoor.
Whut whut whut?quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:49 schreef Barbusse het volgende:
En uiteraard is het weer de schuld van een vrouw 100% Tukker
Flush je DNS cache eens...quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:53 schreef stbabylon het volgende:
Cannot access the Web site. Please check your proxy settings. Made https request for GET /owa HTTP/1.1 to <host>:<port>. The URL you entered is incorrect or the Web site is not accessible. Administrator: Please make sure that the DNS Domain information is entered correctly. Made https request for GET /owa HTTP/1.1 to <host>:<port>.
Kut
Dank u.quote:
Afgelopen zomer heb ik op een zaterdagmiddag mijn vliegticket + huurauto + eerste hotelovernachting geregeld (voor 3 dagen later). Daarna ben ik gewoon met de klok mee gaan rijden (Westkust).quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En we hadden nog wel zo goed als niks geregeld behalve de perfecte auto
Aww, kan je niet bij je (werk)mail?quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:53 schreef stbabylon het volgende:
Cannot access the Web site. Please check your proxy settings. Made https request for GET /owa HTTP/1.1 to <host>:<port>. The URL you entered is incorrect or the Web site is not accessible. Administrator: Please make sure that the DNS Domain information is entered correctly. Made https request for GET /owa HTTP/1.1 to <host>:<port>.
Kut
Alsof ze niet even het weerbericht van de bestemming hebben gecontroleerd. En dan maar hopen dat alle truien in de koffer zitten.quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:54 schreef stbabylon het volgende:
Begrijp me niet verkeerd overigens, niet iedereen moet verstandig gaan doen. Ik lig altijd krom als ik mensen op slippers, in korte broek en t-shirt op Schiphol zie rondlopen als het buiten sneeuwt
Wat klinkt dat vies uit jouw mond.quote:
Ik voorlopig niet. Zoals het er naar uit ziet zijn de volgende reizen: Frankrijk, Oostenrijk of Frankrijk, Oostenrijk, Caribean, Frankrijk of Oostenrijk (misschien 2x) en Canada.quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:53 schreef missbehavin het volgende:
Oh ging ik maar naar iets warms vliegen
Kan ik niet bij op het werk hequote:
Stimmt. Zit bij de klant en kan niet bij de werkmail van mijn eigen bedrijf.quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Aww, kan je niet bij je (werk)mail?
quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik voorlopig niet. Zoals het er naar uit ziet zijn de volgende reizen: Frankrijk, Oostenrijk of Frankrijk, Oostenrijk, Caribean, Frankrijk of Oostenrijk (misschien 2x) en Canada.
Goed, Caribean volgend jaar ~september is wel warm
Ja, ik zou komend voorjaar met een maat gaan toeren in de USA. Nu gaat zijn vriendin opeens lopen zeiken dat ze het liever ziet dat hij met haar op vakantie gaat en haar ouders kan ontmoeten. Jouw schuld dus. Hij had notabene via een neef van hem die in Amerika woont al een auto geregeld. Door jouw schuld is het dus bye-bye, Mustang. Evil ben jijquote:
Ik heb het vaak genoeg gezien. Gewoon Nederlanders die in november/december terug komen uit een warm land. En dan idd geen truien in de koffer. Alleen een dun jasjequote:Op maandag 24 oktober 2011 08:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsof ze niet even het weerbericht van de bestemming hebben gecontroleerd. En dan maar hopen dat alle truien in de koffer zitten.
...en dan hoor je nog niet eens mij Barry White-achtige stem...quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat klinkt dat vies uit jouw mond.
Dat is k-u-t. Lekker toeren in de VS is heerlijk, zeker in een goede auto (en niet zoals ik in een Hyandai Accentquote:Op maandag 24 oktober 2011 08:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ik zou komend voorjaar met een maat gaan toeren in de USA. Nu gaat zijn vriendin opeens lopen zeiken dat ze het liever ziet dat hij met haar op vakantie gaat en haar ouders kan ontmoeten. Jouw schuld dus. Hij had notabene via een neef van hem die in Amerika woont al een auto geregeld. Door jouw schuld is het dus bye-bye, Mustang. Evil ben jij
Best welquote:
Oeh, maak me gek!quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
...en dan hoor je nog niet eens mij Barry White-achtige stem...
In één jaar?quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik voorlopig niet. Zoals het er naar uit ziet zijn de volgende reizen: Frankrijk, Oostenrijk of Frankrijk, Oostenrijk, Caribean, Frankrijk of Oostenrijk (misschien 2x) en Canada.
Goed, Caribean volgend jaar ~september is wel warm
Ik wil wel met je meequote:Op maandag 24 oktober 2011 08:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ik zou komend voorjaar met een maat gaan toeren in de USA. Nu gaat zijn vriendin opeens lopen zeiken dat ze het liever ziet dat hij met haar op vakantie gaat en haar ouders kan ontmoeten. Jouw schuld dus. Hij had notabene via een neef van hem die in Amerika woont al een auto geregeld. Door jouw schuld is het dus bye-bye, Mustang. Evil ben jij
Kom, we huilen samen even.quote:
Ben nog nooit in Amerika geweest, leek me echt geweldig. Eens zien of het lukt haar te bewerken zonder de relatie te slopen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat is k-u-t. Lekker toeren in de VS is heerlijk, zeker in een goede auto (en niet zoals ik in een Hyandai Accent).
Ik kan bij God niet meer herinneren waar wij in reden, kan nog best nog wel eens een Hyundai zijn geweest. Voor Europese standaarden groot, daar een medium. Airco, automaat, cruise-control. Reed prima. En maar $150 aan benzine uitgegeven voor 4500km.quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat is k-u-t. Lekker toeren in de VS is heerlijk, zeker in een goede auto (en niet zoals ik in een Hyandai Accent).
Weet jij gratis en voor niks deze auto te regelen?quote:
Goed toch! Wat is er nou leuker dan met je vriendin op vakantie en d'r ouders ontmoeten?quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met mij door de usa toeren in een Ford Mustang GT.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Goed toch! Wat is er nou leuker dan met je vriendin op vakantie en d'r ouders ontmoeten?
Eigenlijk wel, hè.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met mij door de usa toeren in een Ford Mustang GT.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met mij door de usa toeren in een Ford Mustang GT.
quote:
Van NY naar Louisiana, met deze muziek op, daarna westwaarts.quote:
Ja, nu weet ik het welquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Van NY naar Louisiana, met deze muziek op, daarna westwaarts.
quote:
quote:
Amerika is ook geweldig. Ik ben in mijn uppie gegaan omdat ik enkele weken ervoor single ben geworden, anders zouden wij in Europa gaan toeren.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben nog nooit in Amerika geweest, leek me echt geweldig. Eens zien of het lukt haar te bewerken zonder de relatie te slopen.
De Hyandai Accent is een 'compact car', maar in Europa/NL zouden we het gewoon een hatchback noemen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan bij God niet meer herinneren waar wij in reden, kan nog best nog wel eens een Hyundai zijn geweest. Voor Europese standaarden groot, daar een medium. Airco, automaat, cruise-control. Reed prima. En maar $150 aan benzine uitgegeven voor 4500km.
Ow. Daar zijn m'n tieten niet mooi genoeg voor vrees ikquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Weet jij gratis en voor niks deze auto te regelen?
[ afbeelding ]
Als het niet doorgaat, kan ik ervoor kiezen òf ergens anders alleen naartoe te gaan, òf met mijn vriendin en haar zusje (...) naar Eurodisney (quote:
EuroDisney is ook leukquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als het niet doorgaat, kan ik ervoor kiezen òf ergens anders alleen naartoe te gaan, òf met mijn vriendin en haar zusje (...) naar Eurodisney (!) te gaan
Gewoon alleen gaan, je bent daar toch nooit alleen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als het niet doorgaat, kan ik ervoor kiezen òf ergens anders alleen naartoe te gaan, òf met mijn vriendin en haar zusje (...) naar Eurodisney (!) te gaan
quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien, maar een roadtrip lijkt me toch minder in mijn eentje. Misschien dat ik er eentje door Europa ga maken, mensen opzoeken die ik ken. Ook genoeg kilometers te maken danquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gewoon alleen gaan, je bent daar toch nooit alleen.
Que?quote:
Ja, lach maar. Ik heb heul geen zin om te gaan babysitten voor een 16-jarig kind dat van Winnie the Pooh houdtquote:
Ach schat, ik ga helemaal nergens heen, dus trek je van mij vooral niks aan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, lach maar. Ik heb heul geen zin om te gaan babysitten voor een 16-jarig kind dat van Winnie the Pooh houdt
Babs is erg goed in het 'uit het niets' te weinig informatie te geven. Zodat je óf zelf moet kijken/zoeken of meer info moet vragen.quote:
Een roadtrip in je eentje in de VS is prima te doen hoor. Ik heb me 2 weken heerlijk vermaakt (Los Angeles - Pismo Beach - South Lake Tahoe - Yosemite NP - Death Valley NP - Las Vegas - Grand Canyon NP - Los Angeles). Ik ben daar nagenoeg nooit alleen geweest.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien, maar een roadtrip lijkt me toch minder in mijn eentje. Misschien dat ik er eentje door Europa ga maken, mensen opzoeken die ik ken. Ook genoeg kilometers te maken dan
Verdomd ja!quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Babs is erg goed in het 'uit het niets' te weinig informatie te geven. Zodat je óf zelf moet kijken/zoeken of meer info moet vragen.
Af en toe is het net een vrouw
quote:
Oh ja stel je voor dat je één keer op Index moet klikken. Te moeilijk!quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Babs is erg goed in het 'uit het niets' te weinig informatie te geven. Zodat je óf zelf moet kijken/zoeken of meer info moet vragen.
Af en toe is het net een vrouw
Like duh!quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:19 schreef stbabylon het volgende:
Oh ja stel je voor dat je één keer op Index moet klikken. Te moeilijk!
Ik ga die route met een groepsreis doen. Heb niet zo'n zin om het alleen te doenquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een roadtrip in je eentje in de VS is prima te doen hoor. Ik heb me 2 weken heerlijk vermaakt (Los Angeles - Pismo Beach - South Lake Tahoe - Yosemite NP - Death Valley NP - Las Vegas - Grand Canyon NP - Los Angeles). Ik ben daar nagenoeg nooit alleen geweest.
Was jij niet net nog naar Egypte geweest?quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach schat, ik ga helemaal nergens heen, dus trek je van mij vooral niks aan.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Was jij niet net nog naar Egypte geweest?![]()
Maar goed, ik heb dus een plan B nodig. Toch alleen naar USA gaan, alleen door Europa cruisen, babysitten, thuis blijven of iets anders. Iemand suggesties?
Met dit verschil, ik hoef helemaal geen aandacht in de vorm van: huh wat bedoel je? vertel meer? je bent zo interessant.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Like duh!
Maar wel grappig dat jij zelf altijd commentaar geeft op die mensen, maar het zelf ook doet![]()
alleen dan nèt iets anders.
Ik ben ook al 2 1/2 jaar niet meer op vakantie geweest heequote:Op maandag 24 oktober 2011 09:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]daar ging het toch niet over?
Vertel dan gelijk dat je het rokershoekje bedoelt!quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:22 schreef stbabylon het volgende:
Met dit verschil, ik hoef helemaal geen aandacht in de vorm van: huh wat bedoel je? vertel meer? je bent zo interessant.
Ik voel alleen maar ergenis als mensen mij om meer info vragen als het simpel beschikbaar is
Zeg, ik hoef toch niet weer te beginnen over jouw locatie he.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben ook al 2 1/2 jaar niet meer op vakantie geweest hee
Ik heb ook een groepsreis overwogen, maar ben achteraf blij dat ik dat niet heb gedaan. Daar waar ik het niet naar mijn zin had ben ik eerder vertrokken, en daar waar ik het wel naar mijn zin had ben ik langer gebleven.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga die route met een groepsreis doen. Heb niet zo'n zin om het alleen te doenHeb nog niet geboekt, maar heb er toch al zin in
Tis maar net of je het ziet zitten om alleen te gaan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:24 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb ook een groepsreis overwogen, maar ben achteraf blij dat ik dat niet heb gedaan. Daar waar ik het niet naar mijn zin had ben ik eerder vertrokken, en daar waar ik het wel naar mijn zin had ben ik langer gebleven.
ik herhaal: 1 klikquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vertel dan gelijk dat je het rokershoekje bedoelt!
Ons een beetje laten zoeken terwijl dat niet nodig is
Wat nou? Dat heeft toch niks te maken met of ik ergens naartoe ga op vakantie of niet?quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, ik hoef toch niet weer te beginnen over jouw locatie he.
Dat klopt. Het hangt heel erg van je persoonlijkheid af of je het alleen naar je zin kan hebben.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis maar net of je het ziet zitten om alleen te gaan.
Het heeft allebei z'n voor en nadelen
Krabbekutteveen in de herfst of Malta. En jij vindt dat je het even slecht hebt?quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat nou? Dat heeft toch niks te maken met of ik ergens naartoe ga op vakantie of niet?
Precies. Alleen gaan in Europa zie ik niet als een probleem, ken mensen en zo. In Amerika ken ik niemand. Heb er familie wonen, maar die heb ik nog nooit ontmoetquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis maar net of je het ziet zitten om alleen te gaan.
Het heeft allebei z'n voor en nadelen
Mwah, als je alleen gaat wordt je wel gedwongen om contact te maken. Alleen de allergrootste anti-socialen redden dat niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat klopt. Het hangt heel erg van je persoonlijkheid af of je het alleen naar je zin kan hebben.
Als je het nou gewoon gelijk had gezegd, hadden we dit gezeik niet gehadquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ik herhaal: 1 klik
Ik kan er niks aan doen dat dat lastig is voor jullie
Maar in Amerika spreken ze allemaal dezelfde taal die je kan verstaan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:27 schreef Barbusse het volgende:
Precies. Alleen gaan in Europa zie ik niet als een probleem, ken mensen en zo. In Amerika ken ik niemand. Heb er familie wonen, maar die heb ik nog nooit ontmoet
quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, als je alleen gaat wordt je wel gedwongen om contact te maken. Alleen de allergrootste anti-socialen redden dat niet.
Nee, dat vind ik nietquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Krabbekutteveen in de herfst of Malta. En jij vindt dat je het even slecht hebt?
De mensen die ik ken in Europa spreken ook allemaal Engels. Daarnaast kan ik Duits, en wat Frans en Italiaans. Komt goed.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar in Amerika spreken ze allemaal dezelfde taal die je kan verstaan.
Hoe is het eigenlijk om alleen naar de kroeg te gaan?quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:27 schreef Cue_ het volgende:
Trouwens over alleen gaan gesproken.
Was afgelopen vrijdag alleen naar de kroeg gegaan. Best wel grappig, kwam een oud leraar tegen van de middelbare school. Tijd lang mee gepraat
Ik wilde juist zover van mijn familie vandaan zijn, ik had RUST nodig.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Precies. Alleen gaan in Europa zie ik niet als een probleem, ken mensen en zo. In Amerika ken ik niemand. Heb er familie wonen, maar die heb ik nog nooit ontmoet
Dat valt soms vies tegen hoor.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar in Amerika spreken ze allemaal dezelfde taal die je kan verstaan.
Wat een liefde op de maandagochtend.quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een dag na aanmaken nog reageren op de TTKneus.
Ligt beetje aan de kroeg natuurlijk. Maar Rocks is lekker sociaal en goed te doenquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:30 schreef sylvesterrr het volgende:
Hoe is het eigenlijk om alleen naar de kroeg te gaan?
Maargoed Amerika is leuker natuurlijk, doe je minder snel.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:30 schreef Barbusse het volgende:
De mensen die ik ken in Europa spreken ook allemaal Engels. Daarnaast kan ik Duits, en wat Frans en Italiaans. Komt goed.
Ga dan!quote:
Als je liefde wil, moet je niet zulke domme opmerkingen maken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat een liefde op de maandagochtend.
Niet goed rijden? Dat hoeft daar helemaal niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, ik kan niet goed rijden of plannen of kaartlezen en ik vind het iets te link in m'n eentje, als meisje enzo. En ik ben een beetje schuw
Goed man!quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt beetje aan de kroeg natuurlijk. Maar Rocks is lekker sociaal en goed te doen![]()
Twee weken terug voor het eerst, was er bandje, dus dacht.. dat kan mooi.
Vond het wel even doodengMoed ingedronken thuis en gaan met die banaan
Heb veel mensen gesproken, veel drankjes gehad, leuke band geluisterd en goede avond gehad dus
True. Maar ja, moet nu wel een auto regelen en betalen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maargoed Amerika is leuker natuurlijk, doe je minder snel.
Niks mis meequote:Op maandag 24 oktober 2011 09:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk om alleen naar de kroeg te gaan?
Zeg dat nou niet! Ik moet dingen doen enzo.quote:
nicequote:Op maandag 24 oktober 2011 09:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Goed man!
Ik heb ook weer eens een kroeg van binnen gezien. En hoe
Ohquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet! Ik moet dingen doen enzo.
dat laatste is idd lastiger alleen. Maar het schijnt niet heel duur te zijn.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
True. Maar ja, moet nu wel een auto regelen en betalen.
Mwah, als je op een I rijdt, in een sneeuwstorm of stofstorm, met 20 meter zicht en de 18-wheelers knallen langs je heen met 130, is dat best een beetje engquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Niet goed rijden? Dat hoeft daar helemaal niet.Je mag daar ook hooguit 70mph (~120km/h) rijden (en dat is dan vaak op de echt lange stukken), dus je hoeft ook geen coureur te zijn.
Niet kunnen kaartlezen? Mwah, daar heb je navigatiesystemen (met een afwijking van 2-3km) voor.
Ik heb gemerkt dat vooral in Las Vegas gratis toegang krijgen tot de clubs.
Ja, was erg leuk. Vage mensenquote:
Das waar, maar wat begrijp je niet aan de foto die ik net postte?quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat laatste is idd lastiger alleen. Maar het schijnt niet heel duur te zijn.
Ow als er foto's worden gepost (vooral van auto's) dan lees ik niet de context waar het over gaatquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:36 schreef Barbusse het volgende:
Das waar, maar wat begrijp je niet aan de foto die ik net postte?
quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow als er foto's worden gepost (vooral van auto's) dan lees ik niet de context waar het over gaat
Had je dat van te voren moeten aangevenquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:38 schreef Barbusse het volgende:
![]()
Voor een keertje was het belangrijk, voor één keertje!
Zaterdag hele dag geklust, 's avonds aan de cola-berenburg en bij thuiskomst rond 3:00 de fles bacardi limon er bij gepakt. Ik heb geen vage mensen gezienquote:
Je laat de reis van je leven toch niet afhangen van een autoquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das waar, maar wat begrijp je niet aan de foto die ik net postte?
Dat klinkt alsof het niets aan is als je niet echt een drinker bent.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt beetje aan de kroeg natuurlijk. Maar Rocks is lekker sociaal en goed te doen![]()
Twee weken terug voor het eerst, was er bandje, dus dacht.. dat kan mooi.
Vond het wel even doodengMoed ingedronken thuis en gaan met die banaan
Heb veel mensen gesproken, veel drankjes gehad, leuke band geluisterd en goede avond gehad dus
In hartje zomer in California en Nevada heb ik niets gemerkt van een sneeuwstorm of stofstorm. Ik kwam echter midden in de "woestijn" rond een uur 12 's middags wel bijna zonder brandstof én zonder water te zitten.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, als je op een I rijdt, in een sneeuwstorm of stofstorm, met 20 meter zicht en de 18-wheelers knallen langs je heen met 130, is dat best een beetje eng
Vast wel! Je bent ongetwijfeld langs een spiegel gelopen!quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zaterdag hele dag geklust, 's avonds aan de cola-berenburg en bij thuiskomst rond 3:00 de fles bacardi limon er bij gepakt. Ik heb geen vage mensen gezien
Niet dat ik mij kan herinneren!quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vast wel! Je bent ongetwijfeld langs een spiegel gelopen!
quote:
Ja, maar ik ga niet in de zomerquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof het niets aan is als je niet echt een drinker bent.
[..]
In hartje zomer in California en Nevada heb ik niets gemerkt van een sneeuwstorm of stofstorm. Ik kwam echter midden in de "woestijn" rond een uur 12 's middags wel bijna zonder brandstof én zonder water te zitten.Ik heb gewoon een uur zonder airco aan ver onder de maximumsnelheid gereden... Wat was ik blij toen ik het pompstation zag...
Jij kwam toch uit Enschede? Dan moet je Rocks wel kennen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:40 schreef sylvesterrr het volgende:
Mijn huurauto had helaas geen cruise control, maar het was wel een automaat. Ik vond de schakelmomenten echter 10x niks, het schakelde regelmatig terug op momenten dat ik het niet wilde met als gevolg hoge toeren.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:40 schreef stbabylon het volgende:
Ik zou never nooit niet in zo'n Mustang door Amerika touren. We deden 3000 mijl in 3 weken. Reden om de dag. En nog waren we best kapot. Ik zou dat niet willen doen in een handgeschakelde bak zonder cruise control!
Jawel. Met zo´n reis hoort alles in de juiste sfeer te zijn. Het gaat niet alleen om de plaatsen die ik zie of de mensen die ik ontmoet, maar zeer zeker ook om hoe ik er kom.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je laat de reis van je leven toch niet afhangen van een autoneem zo'n vette aso-SUV!
Nijmegen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij kwam toch uit Enschede? Dan moet je Rocks wel kennen.
woensdag 30 graden in vegas, vrijdag sneeuwstorm net buiten flagstaff, 2 weken later aan de andere kant van flagstaff stofstorm en 25+ graden. Dag later in weer in de sneeuw begonnen met een tocht de GC in, eruit in t-shirt. 3000 mijl rijden en hoogteverschillen van 3km helpt een boelquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[..]
In hartje zomer in California en Nevada heb ik niets gemerkt van een sneeuwstorm of stofstorm. Ik kwam echter midden in de "woestijn" rond een uur 12 's middags wel bijna zonder brandstof én zonder water te zitten.Ik heb gewoon een uur zonder airco aan ver onder de maximumsnelheid gereden... Wat was ik blij toen ik het pompstation zag...
Vliegticket + 2 weken autohuur had ik trouwens voor iets van 1300 euro geregeld.
California schijnt ook buiten de zomer best warm te zijn (vergeleken met NL).quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga niet in de zomer
Voor zover ik weet heeft deze wel cruise control. Handschakelen boeit me niet zo in dat geval.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:40 schreef stbabylon het volgende:
Ik zou never nooit niet in zo'n Mustang door Amerika touren. We deden 3000 mijl in 3 weken. Reden om de dag. En nog waren we best kapot. Ik zou dat niet willen doen in een handgeschakelde bak zonder cruise control!
quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
woensdag 30 graden in vegas, vrijdag sneeuwstorm net buiten flagstaff, 2 weken later aan de andere kant van flagstaff stofstorm en 25+ graden. Dag later in weer in de sneeuw begonnen met een tocht de GC in, eruit in t-shirt. 3000 mijl rijden en hoogteverschillen van 3km helpt een boel
quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lolik dacht dat ik 'in gesprek' met een andere user was
In het noorden kan er in oktober al sneeuw liggen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
California schijnt ook buiten de zomer best warm te zijn (vergeleken met NL).
Maargoed, even de uitleg dan.quote:
Awquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik was ziek toen ik er was![]()
Maar ach tis leuk om even gezien te hebben, zoals zoveel dingen.
Dan moet je daar heen gaanquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aw![]()
Ik wil heel graag naar New Orleans
Ja!quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aw![]()
Ik wil wel met je meequote:Op maandag 24 oktober 2011 09:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aw![]()
Lijkt me leuk voor mensen die van metal houden (ik niet).quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maargoed, even de uitleg dan.
Tis een rockcafe.. veel stamgasten en regelmatig een metalbandje en in het weekend komen er wat jongere gasten.
Ik ook nietquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:51 schreef sylvesterrr het volgende:
Lijkt me leuk voor mensen die van metal houden (ik niet).
Ah, ok. Rock kan ik zo op z'n tijd wel waarderen. Het is dat Enschede een eindje rijden is...quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ook niet
TIs ook meer gewoon goede rock die ze er draaien eig. En dat vind ik wel lekker voor de afwisseling.
Daarbij gewoon gezellig open/sociale luitjes die daar regelmatig komen.
Gratis drank is toch mooi meegenomen?quote:alleen val je als vrouw alleen wel heel erg op
Ik deed mijn slippers aan, omdat schoenen in het vliegtuig NIET relaxed is. Daarbij heb ik hier NIETS vermeld over welke kleren ik verder aan had.quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:49 schreef stbabylon het volgende:
In Nijmegen hebben ze vast ook wel zo'n tentquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:55 schreef sylvesterrr het volgende:
Ah, ok. Rock kan ik zo op z'n tijd wel waarderen. Het is dat Enschede een eindje rijden is...
Haha ja, maar het gaat dan ineens onbewust heeel erg hard heb ik gemerktquote:Gratis drank is toch mooi meegenomen?
Belangrijker nog.... heb je stiekem jezelf gevingerd onder het dekentje?quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik deed mijn slippers aan, omdat schoenen in het vliegtuig NIET relaxed is. Daarbij heb ik hier NIETS vermeld over welke kleren ik verder aan had.
quote:
Hoefde van mij ook niet enorm, maar scheelde 100e pp ten opzichte van vliegen op Phoenix of Alburquerque. En nog eens 200e op de auto huur.quote:
Don´t tempt mequote:
Ik haakte in op je slippers opmerking, ik leverde niet commentaat op jou.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik deed mijn slippers aan, omdat schoenen in het vliegtuig NIET relaxed is. Daarbij heb ik hier NIETS vermeld over welke kleren ik verder aan had.
Commentaatquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik haakte in op je slippers opmerking, ik leverde niet commentaat op jou.
Je vakantie heeft je niet echt relaxter gemaakt, of wel?
Niet echt. Of eigenlijk: Echt niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:53 schreef Cue_ het volgende:
TIs ook meer gewoon goede rock die ze er draaien eig.
Ik ook niet. Ook niet van spruitjes overigens.quote:
Alleen als je ze wokt in ketjap, sambal en knoflook.quote:
Kortom als er niks van de smaak over is.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alleen als je ze wokt in ketjap, sambal en knoflook.
Precies!quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kortom als er niks van de smaak over is.
Zeker welquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:59 schreef stbabylon het volgende:
Ik haakte in op je slippers opmerking, ik leverde niet commentaat op jou.
Je vakantie heeft je niet echt relaxter gemaakt, of wel?
Was je in las Vegas? Ik las zoiets.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Extra lang weekend (herfstvakantie)...
Eind juli was ik 4 dagen in Las Vegas.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Was je in las Vegas? Ik las zoiets.
Töf. Ik ben er ook 2 keer geweest. Misschien begin volgend jaar weer.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Eind juli was ik 4 dagen in Las Vegas.
Qua locatie wel wat minder. Kuteiland.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:17 schreef 100% Tukker het volgende:
http://www.zoover.nl/spanje/gran-canaria/playa-del-ingles/weer
Ik wil...
Playaquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:17 schreef 100% Tukker het volgende:
http://www.zoover.nl/spanje/gran-canaria/playa-del-ingles/weer
Ik wil...
Ik!quote:
Erg tof idd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Töf. Ik ben er ook 2 keer geweest. Misschien begin volgend jaar weer.
Sicilië is één natte drekbende op dit moment. Aldus Google. En italianen... je weet dat ik een teringhekel heb aan dat volk...quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Qua locatie wel wat minder. Kuteiland.. We gaan naar Sicilië.
Als je niet meerdere malen in all-caps woorden had gebruikt, had ik het me niet afgevraagdquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zeker wel![]()
Goed gedaan ook, oordelen op één opmerking
Maar dat komt omdat je alleen maar de kansloze vakantiegangers hebt gezien. Russen in Turkije zijn ook niet tof. Nederlanders in Spanje is ook niet iets om trots op te zijn.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Sicilië is één natte drekbende op dit moment. Aldus Google. En italianen... je weet dat ik een teringhekel heb aan dat volk...
Ik was in Vegas!quote:
Spaanse keuken heeft meer dan je denkt. Maar goed jet kan wat mij betreft ook niet tippen aan Italië inderdaad.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat je alleen maar de kansloze vakantiegangers hebt gezien. Russen in Turkije zijn ook niet tof. Nederlanders in Spanje is ook niet iets om trots op te zijn.
In Italië weten ze tenminste wat lekker eten is. Dat kun je van die vieze spanjolen niet zeggen.
Laatste keer in Barcelona was het diepdroevig teleurstellend. Slechte kwaliteit, toeristisch en onvriendelijk. Dat vind ik in Italië wel anders, maar goed. Qua Europa ben ik Italiëfan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Spaanse keuken heeft meer dan je denkt. Maar goed jet kan wat mij betreft ook niet tippen aan Italië inderdaad.
En Russen zijn nergens tof.
Ik heb ook heerlijk gegeten in Barcelona maar relatief lastiger te vinden in de stad. Dat klopt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Laatste keer in Barcelona was het diepdroevig teleurstellend. Slechte kwaliteit, toeristisch en onvriendelijk. Dat vind ik in Italië wel anders, maar goed. Qua Europa ben ik Italiëfan.
Doe mij maar Scandinavië, wat het daar mist aan warmte, maken ze goed in niet luie donders zijn zoals rond de Middellandse zee.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Laatste keer in Barcelona was het diepdroevig teleurstellend. Slechte kwaliteit, toeristisch en onvriendelijk. Dat vind ik in Italië wel anders, maar goed. Qua Europa ben ik Italiëfan.
Mijn vriend was niet meequote:Op maandag 24 oktober 2011 10:29 schreef Kreator het volgende:
Is die homo je vriend ofzo?
Welk hotel?
Het eten vond ik in Zweden fenomenaal. Ik vond het volk vriendelijk maar depressief. Qua land is het allemaal hetzelfde. Stadje - 300km bossen - stadje - 300km bos.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Doe mij maar Scandinavië, wat het daar mist aan warmte, maken ze goed in niet luie donders zijn zoals rond de Middellandse zee.
En vrouwen zonder bossen haar overalquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Doe mij maar Scandinavië, wat het daar mist aan warmte, maken ze goed in niet luie donders zijn zoals rond de Middellandse zee.
Nice. Zat je redelijk in het midden.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:33 schreef Nouk84 het volgende:
3 nachten Monte Carlo, 1 nacht Stratosphere.
Ik ken wat mensen in Denemarken en Noorwegen. Wat mij opviel was dat zo voornamelijk veel zuipen. Opmerkelijk gezien de drankprijs. Eten is idd prima. Maar ik vind voornamelijk de natuur/omgeving fenomenaal.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het eten vond ik in Zweden fenomenaal. Ik vond het volk vriendelijk maar depressief. Qua land is het allemaal hetzelfde. Stadje - 300km bossen - stadje - 300km bos.
Nieuw Zeelandquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:38 schreef stbabylon het volgende:
Er liggen ook nog plannen om te gaan zomersnowboarden in Noorwegen, maar dat zal wel pas in 2014 gaan gebeuren. Goeie combi in een zomervakantie, ene dag aan de zee, of op het terras, volgende dag boarden.
Ok ok.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:37 schreef 100% Tukker het volgende:
Conclusie: het best ga je met een paar fusten bier naar een onbewoond eiland...
quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ok ok.
Ik heb de oplossing. Groot hotel met mega-casino. En genoeg zwembad.
[ afbeelding ]
Hotel Atlantis @ the Bahama's
Ja, wat een gedrocht is dat. Duizenden mensen bij elkaar op 1 terreinquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ok ok.
[ afbeelding ]
Ja maar.. Bahama's!quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, wat een gedrocht is dat. Duizenden mensen bij elkaar op 1 terrein
Mensenquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Who cares. Als je luxe wil krijg je het. Als je rust wil ga je een dagje varen, naar 1 vd miljard kleine eilandjes daar.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met jou altijd toch kreaquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Who cares. Als je luxe wil krijg je het. Als je rust wil ga je een dagje varen, naar 1 vd miljard kleine eilandjes daar.
Tis gewoon een soort Efteling, maar dan voor volwassenen.
@Missb: Ga je mee?
Is me veel te groots...quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ok ok.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:41 schreef stbabylon het volgende:
Mensen die in dat soort resorts rond hangen
Voor een weekje bakken met je collegamattie sla ik toch ff over. Dan wil ik luxe en gemak. 6 weken met m'n lieve clitje eilandhoppen zie ik wel zitten.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:42 schreef 100% Tukker het volgende:
Is me veel te groots...
Ik zat meer te denken aan zo'n houten hutje op de Seychellen. Rum man. Ja man, iri iri!
[ afbeelding ]
Afb.: links Missb, rechts Tuk.
Het is dus leuk voor 1~2 dagen. Nou, geweldig.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:43 schreef Kreator het volgende:
[..]. Het is gewoon las vegas op een warm eiland.
Je weet wat je eraan hebt. Je kan ook naar Fiji gaan, maar dan kun je niet gokken en niet bij een megazwembad hangen.
Dik? Hoppa, weer 3~4 dames in het topic in tranen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:47 schreef missbehavin het volgende:
zulke dikke poten heb ik niet tuk.
Mja. Hier ook zo'n collega. Helemaal naar mexico... en dan zo'n all inclusive resort bijna niet verlatenquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:41 schreef stbabylon het volgende:
Mensen die in dat soort resorts rond hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |