Vandaar ook 1 dag voor Feyenoordquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ben eigenlijk altijd voor de tegenstander van ajax
Ik denk dat ze het op mijn werk niet zoveel kan schelen wat ik in mijn weekenden doequote:Op zondag 23 oktober 2011 12:54 schreef Memento-Mori het volgende:
dus volgende maand weer naar Londen? kan dat met je werk?
ah i seequote:Op zondag 23 oktober 2011 12:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het op mijn werk niet zoveel kan schelen wat ik in mijn weekenden doe
Waarschijnlijk wordt die een zaterdag heen zondag terug verhaal
Over het algemeen wel de verrot zwaarste weekenden met dat op en neer rijdenquote:
dat doe je zelfquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Over het algemeen wel de verrot zwaarste weekenden met dat op en neer rijden
Klopt, maar weekend Engelandquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat doe je zelfje hoeft niet te gaan natuurlijk
Ach als ik het geld had om elk weekend te gaan had ik dat wel gedaan hoorquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je bent net geweesten heen-voetbal-slapen-terug, weinig van engeland zien hoor
dan is op een gegeven mioment echt de lol er wel af hoorquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach als ik het geld had om elk weekend te gaan had ik dat wel gedaan hoor
Engeland heeft nog genoeg dingen die ik wil zien... Dus komt wel goed hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan is op een gegeven mioment echt de lol er wel af hoorga eens ergens anders heen, iets zien van de wereld, ipv steeds hetzelfde, zzzzzaaai
nou elk weekend naar Engeland moet ik niet aan denken, lijkt me ontzettend saaiquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Engeland heeft nog genoeg dingen die ik wil zien... Dus komt wel goed hoor.
Wat wil jij er doen?quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:15 schreef tijnbrein het volgende:
Ik wil ook wel naar Engeland.Maar niet voor voetbal
Het land bekijken. Naar concerten toe. Genoeg bands die wel in Engeland spelen maar niet hierquote:
Yup!quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het land bekijken. Naar concerten toe. Genoeg bands die wel in Engeland spelen maar niet hier
Genoeg kledingwinkelsquote:
Mij ook niet. Enige wat mij tegenhoud is dat ik dit soort dingen moeilijk vind om alleen te doenquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Yup!
Daarom zal een weekendje Engeland voor mij niet zo snel gaan vervelen
0-1 toch het is toch Ajakkes-Feyenoordquote:
Ja eredivisie live 1 om half 5quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:48 schreef dawg het volgende:
komt psv op eredivisie live 1? die heb ik nu een tijdje gratis blijkbaar, maar nu is er ook geen ajax - feyenoord te zien, maar twente - groningen (0-0 trouwens, net begonnen).
iemand?
en vannacht is er een bedrijf oid de lucht in gegaan. dikke ontploffing enzo.
ik 112 bellen met mn dronken kop, wist ik niet welke straat dat wasvolgens mij geloofden ze me niet, totdat ze zei dat er meer meldingen kwamen en toen mocht ik ophangen.
goede daad weer gedaan.
oh, das mooi.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee dan begint het
aja-fey begon om 12.30
ik ben een PSVsterquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:24 schreef dawg het volgende:
[..]
oh, das mooi.
ik wist niet dat jij van voetbal houdt.
quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:52 schreef Memento-Mori het volgende:
May heeft zojuist een lieveheersbeestje vermoord
Nu gaat er ergens een engeltje doodquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:52 schreef Memento-Mori het volgende:
May heeft zojuist een lieveheersbeestje vermoord
Hier is het de gehele dag al zulk weerquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:50 schreef CherryLips het volgende:
Dat had ik vorige week. Even naar buiten gerend om m'n fiets van de grond te rapen en binnen te zetten, amper een minuut, en ik was doorweekt.
Eh, nou nee.quote:
quote:
Heequote:
Van 27 graden (met slippers) naar sneeuw in België (met slippers) was inderdaad een vrij grote overgangquote:
Nou....neuh....quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Van 27 graden (met slippers) naar sneeuw in België (met slippers) was inderdaad een vrij grote overgang
Het is gewoon altijd zijn schuld, veul makkelijker.quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik vanmiddag word aangereden of van de trap mieter, is het jouw schuld.
Ook nietquote:
Das wel heel weinigquote:Op maandag 24 oktober 2011 08:44 schreef sylvesterrr het volgende:
* sylvesterrr gaat genieten van een weekje "niets doen".
Wel lekker.quote:
Oja, als er überhaupt iets misgaat, is het zijn schuld. Voor altijd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is gewoon altijd zijn schuld, veul makkelijker.
Dat zal 'm leren!quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oja, als er überhaupt iets misgaat, is het zijn schuld. Voor altijd.
Dat snap ik nooit zo goed, mensen die in vakantiekleren in het vliegtuig naar huis stappen. In het vliegtuig is het al niet zo heel erg warm, en vaak is het buiten het vliegtuig nog kutter. Ik vlieg altijd in neutrale kleding en neem een jas mee.quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Van 27 graden (met slippers) naar sneeuw in België (met slippers) was inderdaad een vrij grote overgang
Dat is kutquote:Op maandag 24 oktober 2011 08:48 schreef Barbusse het volgende:
Godver, de Amerika-trip gaat misschien niet door
Op de heenweg, dat is lastig. Weggaan als het hier 12 graden is en aankomen met 35 gradenquote:Op maandag 24 oktober 2011 08:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat snap ik nooit zo goed, mensen die in vakantiekleren in het vliegtuig naar huis stappen. In het vliegtuig is het al niet zo heel erg warm, en vaak is het buiten het vliegtuig nog kutter. Ik vlieg altijd in neutrale kleding en neem een jas mee.
Het is maandagochtend, kerel. Dit is niet het moment voor praktisch gedachtengoedquote:Op maandag 24 oktober 2011 08:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat snap ik nooit zo goed, mensen die in vakantiekleren in het vliegtuig naar huis stappen. In het vliegtuig is het al niet zo heel erg warm, en vaak is het buiten het vliegtuig nog kutter. Ik vlieg altijd in neutrale kleding en neem een jas mee.
En we hadden nog wel zo goed als niks geregeld behalve de perfecte autoquote:
Het is je gegund hoorquote:Op maandag 24 oktober 2011 08:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Met een full-time job en een deeltijdstudie is een weekje 'niets doen' wel fijn, hoop ik.
Ik lees de TT niet eensquote:Op maandag 24 oktober 2011 08:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een dag na aanmaken nog reageren op de TTKneus.
Ja, dan trek ik mijn trui uit en loop rond in t-shirt en spijkerbroek. Goed te doen hoor.quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op de heenweg, dat is lastig. Weggaan als het hier 12 graden is en aankomen met 35 graden
Tenzij je op maandagochtend naar Nederland terug vliegtquote:Op maandag 24 oktober 2011 08:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is maandagochtend, kerel. Dit is niet het moment voor praktisch gedachtengoed
O, ik had slippers en een korte broek in m'n handbagage gedaan en me op het vliegveld even omgekleed. Vestje uit, klaar.quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dan trek ik mijn trui uit en loop rond in t-shirt en spijkerbroek. Goed te doen hoor.
Whut whut whut?quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:49 schreef Barbusse het volgende:
En uiteraard is het weer de schuld van een vrouw 100% Tukker
Flush je DNS cache eens...quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:53 schreef stbabylon het volgende:
Cannot access the Web site. Please check your proxy settings. Made https request for GET /owa HTTP/1.1 to <host>:<port>. The URL you entered is incorrect or the Web site is not accessible. Administrator: Please make sure that the DNS Domain information is entered correctly. Made https request for GET /owa HTTP/1.1 to <host>:<port>.
Kut
Dank u.quote:
Afgelopen zomer heb ik op een zaterdagmiddag mijn vliegticket + huurauto + eerste hotelovernachting geregeld (voor 3 dagen later). Daarna ben ik gewoon met de klok mee gaan rijden (Westkust).quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En we hadden nog wel zo goed als niks geregeld behalve de perfecte auto
Aww, kan je niet bij je (werk)mail?quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:53 schreef stbabylon het volgende:
Cannot access the Web site. Please check your proxy settings. Made https request for GET /owa HTTP/1.1 to <host>:<port>. The URL you entered is incorrect or the Web site is not accessible. Administrator: Please make sure that the DNS Domain information is entered correctly. Made https request for GET /owa HTTP/1.1 to <host>:<port>.
Kut
Alsof ze niet even het weerbericht van de bestemming hebben gecontroleerd. En dan maar hopen dat alle truien in de koffer zitten.quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:54 schreef stbabylon het volgende:
Begrijp me niet verkeerd overigens, niet iedereen moet verstandig gaan doen. Ik lig altijd krom als ik mensen op slippers, in korte broek en t-shirt op Schiphol zie rondlopen als het buiten sneeuwt
Wat klinkt dat vies uit jouw mond.quote:
Ik voorlopig niet. Zoals het er naar uit ziet zijn de volgende reizen: Frankrijk, Oostenrijk of Frankrijk, Oostenrijk, Caribean, Frankrijk of Oostenrijk (misschien 2x) en Canada.quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:53 schreef missbehavin het volgende:
Oh ging ik maar naar iets warms vliegen
Kan ik niet bij op het werk hequote:
Stimmt. Zit bij de klant en kan niet bij de werkmail van mijn eigen bedrijf.quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Aww, kan je niet bij je (werk)mail?
quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik voorlopig niet. Zoals het er naar uit ziet zijn de volgende reizen: Frankrijk, Oostenrijk of Frankrijk, Oostenrijk, Caribean, Frankrijk of Oostenrijk (misschien 2x) en Canada.
Goed, Caribean volgend jaar ~september is wel warm
Ja, ik zou komend voorjaar met een maat gaan toeren in de USA. Nu gaat zijn vriendin opeens lopen zeiken dat ze het liever ziet dat hij met haar op vakantie gaat en haar ouders kan ontmoeten. Jouw schuld dus. Hij had notabene via een neef van hem die in Amerika woont al een auto geregeld. Door jouw schuld is het dus bye-bye, Mustang. Evil ben jijquote:
Ik heb het vaak genoeg gezien. Gewoon Nederlanders die in november/december terug komen uit een warm land. En dan idd geen truien in de koffer. Alleen een dun jasjequote:Op maandag 24 oktober 2011 08:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsof ze niet even het weerbericht van de bestemming hebben gecontroleerd. En dan maar hopen dat alle truien in de koffer zitten.
...en dan hoor je nog niet eens mij Barry White-achtige stem...quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat klinkt dat vies uit jouw mond.
Dat is k-u-t. Lekker toeren in de VS is heerlijk, zeker in een goede auto (en niet zoals ik in een Hyandai Accentquote:Op maandag 24 oktober 2011 08:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ik zou komend voorjaar met een maat gaan toeren in de USA. Nu gaat zijn vriendin opeens lopen zeiken dat ze het liever ziet dat hij met haar op vakantie gaat en haar ouders kan ontmoeten. Jouw schuld dus. Hij had notabene via een neef van hem die in Amerika woont al een auto geregeld. Door jouw schuld is het dus bye-bye, Mustang. Evil ben jij
Best welquote:
Oeh, maak me gek!quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
...en dan hoor je nog niet eens mij Barry White-achtige stem...
In één jaar?quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik voorlopig niet. Zoals het er naar uit ziet zijn de volgende reizen: Frankrijk, Oostenrijk of Frankrijk, Oostenrijk, Caribean, Frankrijk of Oostenrijk (misschien 2x) en Canada.
Goed, Caribean volgend jaar ~september is wel warm
Ik wil wel met je meequote:Op maandag 24 oktober 2011 08:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ik zou komend voorjaar met een maat gaan toeren in de USA. Nu gaat zijn vriendin opeens lopen zeiken dat ze het liever ziet dat hij met haar op vakantie gaat en haar ouders kan ontmoeten. Jouw schuld dus. Hij had notabene via een neef van hem die in Amerika woont al een auto geregeld. Door jouw schuld is het dus bye-bye, Mustang. Evil ben jij
Kom, we huilen samen even.quote:
Ben nog nooit in Amerika geweest, leek me echt geweldig. Eens zien of het lukt haar te bewerken zonder de relatie te slopen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat is k-u-t. Lekker toeren in de VS is heerlijk, zeker in een goede auto (en niet zoals ik in een Hyandai Accent).
Ik kan bij God niet meer herinneren waar wij in reden, kan nog best nog wel eens een Hyundai zijn geweest. Voor Europese standaarden groot, daar een medium. Airco, automaat, cruise-control. Reed prima. En maar $150 aan benzine uitgegeven voor 4500km.quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat is k-u-t. Lekker toeren in de VS is heerlijk, zeker in een goede auto (en niet zoals ik in een Hyandai Accent).
Weet jij gratis en voor niks deze auto te regelen?quote:
Goed toch! Wat is er nou leuker dan met je vriendin op vakantie en d'r ouders ontmoeten?quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met mij door de usa toeren in een Ford Mustang GT.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Goed toch! Wat is er nou leuker dan met je vriendin op vakantie en d'r ouders ontmoeten?
Eigenlijk wel, hè.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met mij door de usa toeren in een Ford Mustang GT.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met mij door de usa toeren in een Ford Mustang GT.
quote:
Van NY naar Louisiana, met deze muziek op, daarna westwaarts.quote:
Ja, nu weet ik het welquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Van NY naar Louisiana, met deze muziek op, daarna westwaarts.
quote:
quote:
Amerika is ook geweldig. Ik ben in mijn uppie gegaan omdat ik enkele weken ervoor single ben geworden, anders zouden wij in Europa gaan toeren.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben nog nooit in Amerika geweest, leek me echt geweldig. Eens zien of het lukt haar te bewerken zonder de relatie te slopen.
De Hyandai Accent is een 'compact car', maar in Europa/NL zouden we het gewoon een hatchback noemen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan bij God niet meer herinneren waar wij in reden, kan nog best nog wel eens een Hyundai zijn geweest. Voor Europese standaarden groot, daar een medium. Airco, automaat, cruise-control. Reed prima. En maar $150 aan benzine uitgegeven voor 4500km.
Ow. Daar zijn m'n tieten niet mooi genoeg voor vrees ikquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Weet jij gratis en voor niks deze auto te regelen?
[ afbeelding ]
Als het niet doorgaat, kan ik ervoor kiezen òf ergens anders alleen naartoe te gaan, òf met mijn vriendin en haar zusje (...) naar Eurodisney (quote:
EuroDisney is ook leukquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als het niet doorgaat, kan ik ervoor kiezen òf ergens anders alleen naartoe te gaan, òf met mijn vriendin en haar zusje (...) naar Eurodisney (!) te gaan
Gewoon alleen gaan, je bent daar toch nooit alleen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als het niet doorgaat, kan ik ervoor kiezen òf ergens anders alleen naartoe te gaan, òf met mijn vriendin en haar zusje (...) naar Eurodisney (!) te gaan
quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien, maar een roadtrip lijkt me toch minder in mijn eentje. Misschien dat ik er eentje door Europa ga maken, mensen opzoeken die ik ken. Ook genoeg kilometers te maken danquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gewoon alleen gaan, je bent daar toch nooit alleen.
Que?quote:
Ja, lach maar. Ik heb heul geen zin om te gaan babysitten voor een 16-jarig kind dat van Winnie the Pooh houdtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |