Ik bedoel ook dat de dood door de schokgolf zal zijn, de eerste verneveld inderdaad, echter is het de schok die voorkomt uit de ontsteking van de brandstof dodelijk in een x bepaalde omtrek (afhankelijk van de kracht natuurlijk). Er blijft maar weinig van je lichaam over en dat komt niet door de ingeademde brandstof. Het is de schokgolf die vernietigt. Tevens ben ik benieuwd welke foto's je maten hebben laten zien.quote:
Ik heb ze nietquote:Op zondag 22 januari 2012 20:33 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik bedoel ook dat de dood door de schokgolf zal zijn, de eerste verneveld inderdaad, echter is het de schok die voorkomt uit de ontsteking van de brandstof dodelijk in een x bepaalde omtrek (afhankelijk van de kracht natuurlijk). Er blijft maar weinig van je lichaam over en dat komt niet door de ingeademde brandstof. Het is de schokgolf die vernietigt. Tevens ben ik benieuwd welke foto's je maten hebben laten zien.
Dat komt omdat die bom nooit is gebruikt in oorlog en dus ook geen slachtoffers heeft gemaakt. En het was trouwens Irak die zich overgaf.quote:
Zijn in vietnam ingezetquote:Op zondag 22 januari 2012 20:39 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat komt omdat die bom nooit is gebruikt in oorlog en dus ook geen slachtoffers heeft gemaakt. En het was trouwens Irak die zich overgaf.
Nee, dat is gewoon een shitload explosievenquote:
http://www.angelfire.com/falcon/dudalot/FAE.pdfquote:
?quote:Op zondag 22 januari 2012 20:47 schreef betyar het volgende:
Haa, gevonden, is een mooie Piet!! Bedankt.
Enlighten mequote:Op zondag 22 januari 2012 21:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik zocht en vond. Is een compleet andere bom.
De MOAB is de "opvolger" van de Daisy Cutter afaik, een shitload explosieven toch?quote:
Dat klopt maar de techniek is volgens mij niet een shitload explosieven.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De MOAB is de "opvolger" van de Daisy Cutter afaik, een shitload explosieven toch?
Zag het ook, Thermobaric, een speciale versie van FAEquote:Op zondag 22 januari 2012 21:11 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat klopt maar de techniek is volgens mij niet een shitload explosieven.
Wij moesten het met simpel spul doen in een bunker waar de buurvrouw afturfde hoeveel explosies er waren op een dag, een teveel en het gezeik begon. In Duitsland was het wat leuker, zwaarder SKL's en boomstammen schieten.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Ziet er indrukwekkend uit zo een FOAB, die de russen nu hebben. Grote klap.
Persoonlijk vind ik explosieve lenzen en thermit veel interessanter, zijn gewoon industrieele toepassingen voor,
Bomen met explosief lont omwikkelen is ook leuk.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Wij moesten het met simpel spul doen in een bunker waar de buurvrouw afturfde hoeveel explosies er waren op een dag, een teveel en het gezeik begon. In Duitsland was het wat leuker, zwaarder SKL's en boomstammen schieten.
Ik val op trutjes met gebroken polsjes, maar ben er zelf geenquote:Op zondag 22 januari 2012 21:34 schreef raptorix het volgende:
En ik maar denken dat piet een lekker wijf was wat liever achter het aanrecht stond
Ik heb vorige week me kniebanden verrekt telt dat?quote:Op zondag 22 januari 2012 21:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik val op trutjes met gebroken polsjes, maar ben er zelf geen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |