quote:31-10-11 20:29:13 Politie Utrecht Contact Meldkamer Midden. 3e Oproep!!
0736085 Politie Team Explosieven Verkenning District West
0736900 Politie Monitorcode
31-10-11 20:14:15 Politie Utrecht Contact Meldkamer Midden. 2e Oproep!!
31-10-11 20:04:53 Politie Utrecht Contact Meldkamer Stad a.u.b.
Is waarschijnlijk van die harde knallen die je steeds hoort.quote:
tijdje terug nog een 25 jarig trouw feestje gehad in de kelder van de bodytalk.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:18 schreef speknek het volgende:
Ja maar dat is dan ook echt meer een vrouwenbezigheid natuurlijk. Ik erger me dan altijd aan hoe lang het duurt voordat je je drinken krijgt, maar vrouwen vinden dat waarschijnlijk minder erg, want die zijn tegelijkertijd bezig gezien te worden; ik niet. Ik word toch niet gezien, gemeten aan hoe lang het duurt voordat ik drinken krijg tenminste.
Zaterdag hadden we een verrassingsbruiloft van vrienden. Daarna dronken nog voor de grap naar de Bodytalk gegaan (we hadden een homovriend bij ons). Bij die barmannen werd ik wel snel geholpen....
Toch een beetje jammer.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:08 schreef okiokinl het volgende:
vanochtend even een fototje genomen, het nieuwe "blauwe" bord, zucht...
[ afbeelding ]
volgens mij hebben ze gewoon een bord in elkaar geprutst van een heleboel van die kleine schermpjes..quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:19 schreef Specularium het volgende:
Zelfs in Amsterdam zijn die kleine kutschermpjes duidelijker.
Maar misschien scheelt dat ook omdat je er maar op een meter of 2 vandaan staat.
Oh, ik dacht onlangs dat dat aan mij lag, ik moest zowat recht onder zo'n schermpje gaan staan.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:56 schreef speknek het volgende:
Ik was er al bang voor, die pleurisdingen richting de sporen zijn ook volstrekt onleesbaar van verder dan 2 meter. Die hebben echt geen kaas gegeten van usability.
Trein app!quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:35 schreef CherryLips het volgende:
En dan heeft het schermpje dat je moet hebben net een storing
Overbodig gedoe allemaal.quote:Op dinsdag 1 november 2011 08:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een iPhone 3 hè. Ik kan bellen, sms'en, whatsappen en safari doet het
haha..quote:Op dinsdag 1 november 2011 08:08 schreef Blik het volgende:
Voor iedereen met nostalgische gevoelens, en die een iPad hebben
Blauw Bord app van de NS
Mwoah, ik ben niet zo heel kritisch.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:55 schreef Silenus het volgende:
Ik weet niet wat voor jou een 'redelijke kapper' is (bij mij moet het gewoon 'korter') maar je kunt toch altijd nog naar de Haarfijn-kapper gaan op Hoog Catherijne ofzo? Naast de appie. Is zonder afspraak.
Bij buitenlandse kappers ben ik altijd een beetje bang dat ze niet goed met mijn haar om kunnen gaan. Turks haar is van dat mooie dikke haar.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:57 schreef Bluezz het volgende:
Bilderdijkstraat.
Turkse kapper, briljant, gezellig, goedkoop
Moet je wel even kijken welke kleur het lampje heeft.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Team kapsalon is ook zonder afspraak
Ziet er strak uit met de oldschool klok.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:55 schreef TMan het volgende:
Deze vond ik ook wel mooi vanmorgen
[ afbeelding ]
turken zijn perfect om kleren te maken en te knippen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:03 schreef Lago het volgende:
[..]
Mwoah, ik ben niet zo heel kritisch.Maar dan zal ik daar even naar kijken!
[..]
Bij buitenlandse kappers ben ik altijd een beetje bang dat ze niet goed met mijn haar om kunnen gaan. Turks haar is van dat mooie dikke haar.En ik heb nogal dun haar wat wel wat volume-hulp kan gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |