quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:48 schreef okiokinl het volgende:
als ik al iets hoor over terwijde, behalve dat gedoe met dat homo-pesten, dan is het dat het er oersaai is. en eigenlijk bevestigd dat homo-pesten dat ook, hoe verveeld moet je dan wel niet zijn zeg..
Beterschap! Mag ze wel haar schoen zetten vanavond?quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik denk hier ook niet, verwacht geen miraculeuze genezing ineens, kind is echt doodziek hiero
Zelfs die wou ze niet zetten, ze is echt goed gegrepen door de griep, ze wou alleen maar naar bed... rillend van de koorts...quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:59 schreef Naamah het volgende:
[..]
Beterschap! Mag ze wel haar schoen zetten vanavond?
LOLOL I TROLL Uquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:36 schreef obolos het volgende:
Dit soort denigrerende opmerkingen zonder enige onderbouwing mag je achterwege laten.
postkantoor is dicht, helaas. laat ik altijd even zien..quote:Op zondag 13 november 2011 00:23 schreef speknek het volgende:
Ik ga morgen (vandaag) een Australische vriendin rondleiden. We gaan sowieso naar de Dom, het Academiegebouw en Olivier. Weet iemand nog meer leuke dingen daar in de buurt (loopafstand)? Zadelstraat daargelaten.
Nooooob!quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:36 schreef obolos het volgende:
Dit soort denigrerende opmerkingen zonder enige onderbouwing mag je achterwege laten.
Museumkwartier inderdaad; Nieuwegracht, Kromme Nieuwegracht, Pieterskerkhof. Kun je mooi doen nadat je bij de Dom bent geweest.quote:Op zondag 13 november 2011 00:23 schreef speknek het volgende:
Ik ga morgen (vandaag) een Australische vriendin rondleiden. We gaan sowieso naar de Dom, het Academiegebouw en Olivier. Weet iemand nog meer leuke dingen daar in de buurt (loopafstand)? Zadelstraat daargelaten.
Probeer je me nu al weg te pesten?quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, je komt drie straten bij mij vandaan te wonen en ik kijk uit over de beruchte straat zo ongeveerik had een paar weken geleden nog politiehelikopters in de week die naar inbrekers zochten in mijn achtertuin en gister is er op station Terwijde op een gast geschoten die daarvoor z'n moeder had vermoord (maar vooruit, dat was in Vleuten). Ik word zelf niet vrolijk van die berichten
Je kan ook overdrijven he. Dat van die moeder en die zoon was een triest geval van huiselijk geweld, dat kan in elk boerengehucht in Nederland voorkomen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, je komt drie straten bij mij vandaan te wonen en ik kijk uit over de beruchte straat zo ongeveerik had een paar weken geleden nog politiehelikopters in de week die naar inbrekers zochten in mijn achtertuin en gister is er op station Terwijde op een gast geschoten die daarvoor z'n moeder had vermoord (maar vooruit, dat was in Vleuten). Ik word zelf niet vrolijk van die berichten
Ja, dat zal hem waarschijnlijk ook worden. In januari is de kleine een midweekje weg met haar grootmoeder en overgrootmoeder, dus dan moet het maar eens gaan gebeuren. Hoeven we ook geen oppas te betalen, zodat er des te meer geld overblijft voor het eten.quote:Op zondag 13 november 2011 08:56 schreef Vanyel het volgende:
Niet meer dan dat ik erg enthousiaste verhalen heb gehoord over Culinair Podium en dat die bij mij hoog op de nog te doen lijst staat.
quote:Op zondag 13 november 2011 09:00 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, dat zal hem waarschijnlijk ook worden. In januari is de kleine een midweekje weg met haar grootmoeder en overgrootmoeder, dus dan moet het maar eens gaan gebeuren. Hoeven we ook geen oppas te betalen, zodat er des te meer geld overblijft voor het eten.
Oh ja dat is prima hoorquote:Op zondag 13 november 2011 09:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als je graag wil uiteten, mag je haar ook best eens een avond hier brengen hoor. Kun je ook Amberes proberen.
Krijg je de mijne de week daarna zodat wij naar CP kunnen
Ik probeerde meer aan te geven dat het 'beruchte' deel van Terwijde niet zo ver weg is.quote:Op zondag 13 november 2011 08:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven he. Dat van die moeder en die zoon was een triest geval van huiselijk geweld, dat kan in elk boerengehucht in Nederland voorkomen.
Hier (Oud Hoograven) vliegen ook wel eens helikopters rond, net als in Zuilen, Witte Vrouwen, Centrum, Rivierenwijk, Dichterswijk en noem maar op...
Als je er geinteresseerd in bent moet je eens binnenlopen bij het infocentrum CU2030, op de hoek van het Vredenburg en de Catharijnesingel, voormalige RAF Stafhorst gebouw, daar staat oa een grote maquette van het hele stationsgebied en uitgebreide maquettes van oa het stadskantoor, muziekpaleis etc. Aanrader!quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:09 schreef okiokinl het volgende:
[..]
tof filmpje, kan je echt zien hoe het precies gaat worden, ingang station etc.
Als je hebt over het incident op de Lloyd Webberhof. Ja, dat is pal achter het gebouw waar ik ga wonen.quote:Op zondag 13 november 2011 09:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik probeerde meer aan te geven dat het 'beruchte' deel van Terwijde niet zo ver weg is.
Ik durf nog wel over straat 's avonds, maar die helikopter had de zoeklampen aan dus daar schrok ik nogal van toen ik naar huis liep. Dat was nieuw voor mij.
Ben jij er ook te zien?quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:31 schreef Naamah het volgende:
JupMorgenmiddag weer. Daarná zal ik er meer over vertellen en anders gewoon zelf gaan
Culinair Podium lukt het altijd om vol te zitten als we willen reserveren. Amberes was het lekkerste dat ik gegeten heb in Utrecht (beter dan Karel V). Ik denk dat CP net iets leuker is, maar je kunt je dus aan allebei geen buil vallen.quote:Op zondag 13 november 2011 08:48 schreef Nielsch het volgende:
Amberes of Culinair Podium. Heeft er iemand een voorkeur of een reden om echt niet naar de een maar wel naar de ander te gaan?
Owww ik was even in de war met straatnamen, jij gaat aan de andere kant van het park wonenquote:Op zondag 13 november 2011 10:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als je hebt over het incident op de Lloyd Webberhof. Ja, dat is pal achter het gebouw waar ik ga wonen.
Ik doelde meer op de beruchte straten ten westen van het Waterwinpark.
Nee, werd wel gevraagd om te helpen, maar geen tijd. Weet er dus ook niet helemaal het fijne van, maar leuk als jij gaat! Precies op het hele uur hè?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |