Omdat?quote:Op zaterdag 12 november 2011 10:21 schreef Naamah het volgende:
Klein tipje: mocht je vanmiddag in de stad zijn, dan is het misschien wel de moeite waard om te zorgen dat je op het hele uur 'toevallig' door de Zadelstraat loopt.
Stadskantoor dus. Wordt 95 meter, net 10 meter lager dan het Rabobank-gebouw.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:40 schreef speknek het volgende:
Wat is eigenlijk die superhoge toren bij het CS aan het worden? Het stadskantoor of toch het gebouw van de NS?
edit: never mind, zie al dat het het stadskantoor is. Wist al dat ie groot ging worden, maar als je het zo ziet is het toch weer indrukwekkend.
Zowel naar de intocht gekeken als de stad in geweest. Intocht bij de Weerdsluis was wel druk, maar stad zelf viel erg mee. Zo rond de 12de van de maand raken de salarissen een beetje op he, dat merk je vaak wel.quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Op de dag dat de Sinterklaasintocht is
tof filmpje, kan je echt zien hoe het precies gaat worden, ingang station etc.quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Stadskantoor dus. Wordt 95 meter, net 10 meter lager dan het Rabobank-gebouw.
Nou, je komt drie straten bij mij vandaan te wonen en ik kijk uit over de beruchte straat zo ongeveerquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:46 schreef sylvesterrr het volgende:
Dank je. Volgens mij zit ik aan de goede kant van Terwijde (ver van de inmiddels bekende straten...).
Voor mij is het sowieso een vooruitgang, ik woon nu in het Willemskwartier (Nijmegen). Dat is net niet de slechtste wijk van Nijmegen.
Vertel? Wat was er dan? De plannen om naar de sinterklaasintocht te gaan en daarna de stad in vielen hier in het water. Kindlief speelde voor ZielePiet en lag met 39 graden koorts op de bank....quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:24 schreef Naamah het volgende:
Omdat je dan misschien wel op een leuke manier ergens door verrast wordt
Als ik dit eerder had gelezen was ik wel even door de Zadelstraat gelopen. Wat was er nou dan?quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:24 schreef Naamah het volgende:
Omdat je dan misschien wel op een leuke manier ergens door verrast wordt
Indien lekker weer ga ik morgen wel even door de stad wandelen met de kleine...quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:31 schreef Naamah het volgende:
JupMorgenmiddag weer. Daarnį zal ik er meer over vertellen en anders gewoon zelf gaan
Welkom in Terwijde.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:29 schreef sylvesterrr het volgende:
Zoals het ernaar uitziet ontvang ik op 1 december de huissleutels.
Dit soort denigrerende opmerkingen zonder enige onderbouwing mag je achterwege laten.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:34 schreef speknek het volgende:
(ik zou normaal zeggen terwijde=gecondoleerd)
Ik denk hier ook niet, verwacht geen miraculeuze genezing ineens, kind is echt doodziek hieroquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:36 schreef Reilain het volgende:
Oh jammer.. te laat gelezen!
Was wel in de stad incl kinderwagen met inhoud.. maar niet in de zadelstraat geweest..
Morgen zit het er ook niet in..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |