Ik stond in het uitvak en toen ik vanochtend op kantoor kwam vond ik een Utrecht-shirt op m'n bureau.quote:Op maandag 7 november 2011 09:10 schreef zatoichi het volgende:
Ik ben nog steeds schor; was één van de meest vermoeiende wedstrijden ooit; en dan sta ik niet eens op het veld maar gewoon op de tribune
Nee.quote:Op zondag 6 november 2011 17:57 schreef Nielsch het volgende:
kan ajax überhaupt wel winnen in Galgenwaard?
Vertel eens..wanneer was de laatst overwinning van Ajax?quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:40 schreef Silenus het volgende:
Ajax heeft er vaker gewonnen dan verloren.
2008-2009, daar was ik ook gewoon bij. Jaar daarvoor wonnen we ook trouwens.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:56 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Vertel eens..wanneer was de laatst overwinning van Ajax?
klopt, ref durfde niet te fluiten voor buitenspel...quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:33 schreef okiokinl het volgende:
ach ajax heeft nog een keertje de bekerfinale vrij geniepig gepikt van ons, herinner ik me..
Klopt, en de pingel van FCU (2-1) was onterecht. Staan we nu weer allemaal quite vriendjes?quote:Op woensdag 9 november 2011 09:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
klopt, ref durfde niet te fluiten voor buitenspel...
Zou leuk zijn, dan zou Rietveld het ook wat minder erg vinden dat het Rietveld-Schröderhuis er nog steeds staat. Hij wilde het eigenlijk afgebroken hebben toen het uitzicht weg was door de Waterlinieweg. Het weidse uitzicht was onderdeel van het ontwerp.quote:
mooi filmpje, alleen ik zie niet helemaal hoe dit werkelijkheid zou kunnen worden. die weg is een toch een ringweg, mega-druk, files, geluidsschermen... zelfs met nog vrij nieuwe studentenwoningen in de geluidswal gebouwd, daar bij de kromhout kazerne...quote:
wat een heerlijke muziek!!!!!!!!!!quote:
Leuk gedaan.quote:
Ja ik denk dat het bij dromen blijft eerlijk gezegd.... die geluidsschermen staan er niet voor niets.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:54 schreef okiokinl het volgende:
mooi filmpje, alleen ik zie niet helemaal hoe dit werkelijkheid zou kunnen worden. die weg is een toch een ringweg, mega-druk, files, geluidsschermen... zelfs met nog vrij nieuwe studentenwoningen in de geluidswal gebouwd, daar bij de kromhout kazerne...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |