Whahahaa, gekochtquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:12 schreef JRB het volgende:
Ski merk
Toch maar Twel2ve HD versie bij iTunes gekocht, blijkt verdomme dat m'n pc het gewoon niet vloeiend af kan spelen. Bah.
Sommige dingen moet je af en toe ondersteunenquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:18 schreef kupsani het volgende:
[..]
Whahahaa, gekocht
Lang leve nieuwgroepen...
10 euro is ok goed te doen. Ik koop ook nog geregeld dvd's maar dan de 3 voor ¤25,- deals bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:00 schreef JRB het volgende:
Sja, kon maar geen torrent vinden en nieuwsgroepen schijnen bij mij nooit te werken.
10 Euro voor een HD film van Absinthe vond ik nog wel redelijke prijs, zeker na alle geweldige reviews.
Goeie deal idd!!! En dat voor een nieuwe 1080p versie inc. Alle mount opties en waterdichte behuizing?quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:23 schreef -Menn0- het volgende:
GoPro HD gekocht, 180 euro. geen verkeerde deal tochJammer dat ik hem niet had voor deze week had. Had ik mooi lessen kunnen filmen en oefeningen in HD.. Maja lekker mee als ik in Januari ga lesgeven
![]()
Punt van je board recht naar beneden zetten, aanrijden op je vlakke voet (dus zo min mogelijk op je hakken of tenen gaan staan) een beetje de knieën buigen en je gewicht goed boven je board houden. Bij de afsprong een beetje strekken en verder je lichaam hetzelfde houden. Op die manier krijg je een beetje "air". Bij het landen weer de knieën buigen om de impact op te vangen en weg te rijden.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:37 schreef Blitzkrieger het volgende:
Ik was met school in zoetermeer en ik probeerde van een schans te springen, wat niet goed lukte. Hoe moet je eigenlijk springen, en de aanloop nemen?
Klinkt simpel. Binnenkort mijn Fun Kink maar eens laten vliegen dan.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
Punt van je board recht naar beneden zetten, aanrijden op je vlakke voet (dus zo min mogelijk op je hakken of tenen gaan staan) een beetje de knieën buigen en je gewicht goed boven je board houden. Bij de afsprong een beetje strekken en verder je lichaam hetzelfde houden. Op die manier krijg je een beetje "air". Bij het landen weer de knieën buigen om de impact op te vangen en weg te rijden.
Kind kan de was doen
Wat ging er fout/lukte niet goed? Zoals Komakie zij: board plat in een rechte lijn de schans aanrijden, je snelheid niet op de kicker corrigeren maar ervoor. Kijk naar andere mensen hoe die hem aanrijden, qua snelheid etc. En schouders recht houden dus parallel aan het board.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:37 schreef Blitzkrieger het volgende:
Ik was met school in zoetermeer en ik probeerde van een schans te springen, wat niet goed lukte. Hoe moet je eigenlijk springen, en de aanloop nemen?
95% lef 5% techniekquote:Op woensdag 2 november 2011 12:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Klinkt simpel. Binnenkort mijn Fun Kink maar eens laten vliegen dan.
Zo zeg, lekker hoor. Wil misschien in maart naar san christina (noord italie) gaan. Iemand ooit geweest? Ervaringen zijn welkomquote:Op woensdag 2 november 2011 13:58 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo dan. Wie gaat er mee naar Noord-Italië/Zuid Zwitserland? Tot 2 meter sneeuw
Theoretisch is snowboarden ook totaal niet moeilijk. Het is het vertalen naar de praktijk en niet reageren op je gevoel wat het lastig maaktquote:Op woensdag 2 november 2011 12:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Klinkt simpel. Binnenkort mijn Fun Kink maar eens laten vliegen dan.
Ik had hem ook van iTunes, maar ik kreeg er ook gewoon de sd versie bij?.. Dat stuk met Nico en Gigi was inderdaad wel tof.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:16 schreef JRB het volgende:
Twel2ve vind ik zelfs met m'n hik ups echt briljant
Nico en Gigi samen altijd
Zo dat is ook snel om na 1 dag al direct een hele gear te kopen!quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hey leuk een boardtopic![]()
Ben vorige week voor het eerst wezen snowboarden ooit, @ landgraaf, met huur/leenspul. Ging goed, ook de schans gepakt een paar keer. en 1 x mooi broek+helm mogen uittesten.
Dag erna boardje gekochtEen Burton Balance 157.5 met Burton Freestyle bindingen. Wel een iets ouder board volgens mij, maar nog in nieuwstaat (zaten nog etiketresten op). Morgen weer op pad
Benieuwd hoe dit board, moet nog een hoop leren dus dat zal wel goedkomen met de eigenschappen leren kennen.
Planning is Studentenwintersport eind januari, en natuurlijk als er hier sneeuw ligt met de winch spelen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft iemand ervaring met bestellen op Boardfun.nl? Of D3o als protector? Zit te kijken naar dit short:
http://www.boardfun.nl/sh(...)9b8aff9f4fa79e705fc2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |