quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:33 schreef borisz het volgende:
Pff voor de 3de keer binnen 24u een bloedneus
Ja he, zat met de tranen in mijn ogen in de trein toen ik deze op mijn ipod voor het eerst zat te luisterenquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:36 schreef Bluezz het volgende:
Neemt ook een lijntje
Mooi Tav, vooral die eerste...
Oh ja maar dat heb ik ook wel eens, laatst nog op het strand. Loop ik met de branding naast me, dat geluid, 1 oortje in en dan gewoon een erg mooi nr. dat benadert bijv. ook het gevoel wat mensen 'gelukkig' noemen geloof ikquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja he, zat met de tranen in mijn ogen in de trein toen ik deze op mijn ipod voor het eerst zat te luisteren
Gelukkig ook soms ja, en soms gewoon een sentimentele nostalgische piekeraarquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ja maar dat heb ik ook wel eens, laatst nog op het strand. Loop ik met de branding naast me, dat geluid, 1 oortje in en dan gewoon een erg mooi nr. dat benadert bijv. ook het gevoel wat mensen 'gelukkig' noemen geloof ik
Wordt nou maar niet zo'n ouwe sentimentele zemelaar als ik over een paar jaar.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:42 schreef TAV74 het volgende:
Gelukkig ook soms ja, en soms gewoon een sentimentele nostalgische piekeraar
Ehmm.. te laatquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Wordt nou maar niet zo'n ouwe sentimentele zemelaar als ik over een paar jaar.
Moet ik nog zeggen dat ik vrees dat ik in dat opzicht op je lijk, of was je daar zelf al achter?quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Wordt nou maar niet zo'n ouwe sentimentele zemelaar als ik over een paar jaar.
Keuze genoeg. Tool heeft de beste platen uitgebracht, PJ is DE band voor me. Vooral live.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:47 schreef borisz het volgende:
Ik kan Alive niet meer uitstaan trouwens. maar dat is persoonlijk. Verder PJ
Dat soort dingen gingen wonderbaarlijk goed vaak.. meer dan een paar blauwe plekken en wat schrammen heb ik nooit over gehouden aan een goede pit en/of crowdsurfen..quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:50 schreef Bluezz het volgende:
Heeft niemand daar iets aan over gehouden![]()
FNMquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:50 schreef Sunnythesun het volgende:
PJ for life en Eden FNM omdat Mike
Jeetjequote:Op zondag 23 oktober 2011 01:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat soort dingen gingen wonderbaarlijk goed vaak.. meer dan een paar blauwe plekken en wat schrammen heb ik nooit over gehouden aan een goede pit en/of crowdsurfen..
Helaas heeft PJ op Roskilde in 2000 wel mee gemaakt dat er 9 mensen overleden voor hun podium door een enorme vloedgolf aan mensen die naar voren wilden.. Dus sinds dien zijn er 'vakken' voor grote podia.
Ja, ze hebben het zelf over de periode voor en na Roskilde. Grote invloed gehad op ze, de plaat na Roskilde is ook hun meest duistere ooit.quote:
Ik heb een tijdje geleden een soort docu over hen en dat gedoe in Roskilde gezien en iets met 1 van de nabestaanden van de slachtoffers. Was nogal heftig..en inderdaad, ze hebben er nog steeds last van.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:58 schreef TAV74 het volgende:
Ja, ze hebben het zelf over de periode voor en na Roskilde. Grote invloed gehad op ze, de plaat na Roskilde is ook hun meest duistere ooit.
Ik denk zelfs dat het een van de redenen is dat Pearl Jam anno 2011 live zo'n ontzettend bijzondere band is. De band die ze met hun publiek hebben is echt heel bijzonder, en ik heb echt honderden bands live gezien.quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje geleden een soort docu over hen en dat gedoe in Roskilde gezien en iets met 1 van de nabestaanden van de slachtoffers. Was nogal heftig..en inderdaad, ze hebben er nog steeds last van.
ze waren altijd al enorm begaan met wat er in het publiek gebeurde, manen tot voorzichtigheid en tegen agressieve security optreden en zo. Dat is dus extra cru dat het dan juist déze band moet overkomen..quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje geleden een soort docu over hen en dat gedoe in Roskilde gezien en iets met 1 van de nabestaanden van de slachtoffers. Was nogal heftig..en inderdaad, ze hebben er nog steeds last van.
Ja dat is wel echt heel ergquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ze waren altijd al enorm begaan met wat er in het publiek gebeurde, manen tot voorzichtigheid en tegen agressieve security optreden en zo. Dat is dus extra cru dat het dan juist déze band moet overkomen..
Ja, ja..maar ik ben nog even op zoek naar een torrent er van.quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Cool! Bij de VK-shop is Borgen te koop. Van de makers van Forbrydelsen
Noh!quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ja..maar ik ben nog even op zoek naar een torrent er van.
Mijn Deense eerste vrouw heeft Forbrydelsen cadeau gekregen maar nog steeds niet bekeken, zei ze vorige keer dat we haar weer zagen.![]()
quote:Beste Sint, mijn wens voor dit jaar is een dikke vette bankrekening en een slank lichaam. Het zou fijn zijn als u deze 2 niet door elkaar zou halen, zoals vorig jaar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |