er zijn toch gewoon tournament rules? volgens mij zijn legendaries niet toegestaanquote:Op zondag 23 oktober 2011 03:11 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Volgend jaar is 4.3. Ze laten ons in Season 12 spelen denk ik. Dus ook met Legendaries.
Is dat zo?quote:Op zondag 23 oktober 2011 03:12 schreef Pixell het volgende:
[..]
er zijn toch gewoon tournament rules? volgens mij zijn legendaries niet toegestaan
Ze spelen in season 9 he. Patch 4.1.quote:Op zondag 23 oktober 2011 03:13 schreef TwyLight het volgende:
Lijkt me eerlijk gezegd niet toegestaan. Anders was het wel erg faceroll. En dan hadden die mages van vanavond ook allemaal wel een dikke staff
Om je te kwalificeren speel je ook op speciale arena tournament servers, waar je gear vendors hebt waar je alles krijgen gelimiteerd tot bepaalde items en ilvlquote:Op zondag 23 oktober 2011 03:12 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Is dat zo?
Wist ik niet.
Oh, dat wist ik nietquote:Op zondag 23 oktober 2011 03:14 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Ze spelen in season 9 he. Patch 4.1.
Ja dat weet ik.quote:Op zondag 23 oktober 2011 03:14 schreef Pixell het volgende:
[..]
Om je te kwalificeren speel je ook op speciale arena tournament servers, waar je gear vendors hebt waar je alles krijgen gelimiteerd tot bepaalde items en ilvl
Inb4 "metalquote:Op zondag 23 oktober 2011 03:15 schreef TwyLight het volgende:
Al die baardmannen gaan nu los op deze gare muziek
Denk dat het ze meer gaat om het feit dat ze niet willen dat hun game met addons gespeeld wordt live op tv. Dan geven ze dus eigenlijk al toe dat hun eigen interface niet goed genoeg isquote:Op zondag 23 oktober 2011 03:18 schreef Pixell het volgende:
anders wordt het te makkelijk, er zitten ook een paar gare addons bij tegenwoordig..
Precies ditquote:Op zondag 23 oktober 2011 03:21 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Hmm. Slapen of inloggen. Ben niet moe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |