abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103447341
En moonkin PvP is ook niet echt het in MoP. Maarja eerst eens afwachten tot het ook allemaal zeker is.

En als ik bij hunters kijken zou het nu zo zijn dat je gewoon elke beast kan tamen. Aangezien er geen spec meer voor is.
pi_103447497

:@ O+
pi_103447566
Ziet er gaaf uit O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_103447741
LUI met Fortexcorcist is echt vetste UI wat ik tot nu toe gezien heb _O_ aanradertje :P
pi_103447974
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 12:39 schreef SoraAoi het volgende:
LUI met Fortexcorcist is echt vetste UI wat ik tot nu toe gezien heb _O_ aanradertje :P
Heb je een printscreen voor me? Ben wel benieuwd, ben erg uitgekeken op wat ik nu heb :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_103448115
http://img716.imageshack.us/img716/9827/luiuinice.jpg (copy/paste deze link)

zoiets
pi_103448170
LOL, zit wat duels te doen tegen een T2 rogue en kan echt geen ene flikker. Hij heeft me echt al op 20% voordat ik ook maar wat kan doen, en als ik dan eindelijk een kick uitgelokt heb zijn z'n andere dingen wel weer van cooldown en ben ik weer stunned :')
pi_103448193
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 12:49 schreef SoraAoi het volgende:
[ http://img716.imageshack.us/img716/9827/luiuinice.jpg (copy/paste deze link) ]

zoiets
Oei, druk & rommelig, daar zou iok aardig wat van weg halen. Die bars in het midden onder zijn wel handig.
pi_103448250
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 12:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oei, druk & rommelig, daar zou iok aardig wat van weg halen. Die bars in het midden onder zijn wel handig.
Je kunt het in principe zo kaal maken als je wilt. Google er eens op dan zie je wat andere voorbeelden. Ik heb idd wat dingen aanstaan zoals dps meter etc etc maar de basis is gewoon clean :P
pi_103448276
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 12:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Misschien is Elvui iets voor jou, gebruik het zelf ook heel clean en overzichtelijk met veel ruimte over in beeld.

voorbeeldje
pi_103448415
quote:
Mooi O+ (maar niet handig voor mij)
pi_103448423
pi_103448717
pi_103448908
mijne ziet er zo uit:

pi_103448955
Ik moet altijd mijn grid nog ergens kwijt en dat is al een vrij groot vlak in 25-man raids (net alterac valley neemt wel heel erg veel plek in: 40 man). Lastig gedoe, dat healen.
  zondag 23 oktober 2011 @ 13:13:39 #268
279335 Pixell
Natte Doos
pi_103449025
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 10:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Een vriendin van mij is betrokken bij een project gericht op talentvolle gamers die niets van hun irl leven maken door al dat gamen, maar wel slimme en dus talentvolle jongeren zijn. Toch wel zonde dat veel van die autistische geeks hun talenten zo verspillen door er in het echt een potje van te maken maar wel full epic in wow rond te lopen (of in welk ander spel dan ook tot de top behoren).
Oh dus als me opleiding niks wordt kan ik bij jouwn vriendin terecht? Haha!

En die Koreanen zien starcraft als een fulltime baan en oefenen hele dagen door met elkaar op LANs, ze hebben daar ook het hele jaar door competitie waar redelijk veel geld in opgaat! vandaar dat Europa en de VS zo kansloos zijn tegen Korea en al die andere gekke 400apm Aziaten
pi_103449084
Op auchindoun nu eternal embers op het ah zetten. Er zijn er momenteel 0 8-)
pi_103449120
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Met deze heb ik overigens geoefend op rogue pvp:
http://eu.battle.net/wow/en/character/auchindoun/nethiri/advanced

Ik kon weinig :')
ja die heeft nu z'n pve gear aan dus weet niet of die T2 heeft, denk het niet gezien z'n rating. Normaal kunnen rogues mij echt niet dood krijgen maar die van net had daar vrij weinigmoeite mee.
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet altijd mijn grid nog ergens kwijt en dat is al een vrij groot vlak in 25-man raids (net alterac valley neemt wel heel erg veel plek in: 40 man). Lastig gedoe, dat healen.
Dit heb ik dus ook, voor 5-mans en 10-mans past het prima maar dna kom ik in AV en ben ik de helft van n scherm kwijt :')
pi_103449295
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:12 schreef Isabeau het volgende:
Kijk naar LUI rechtsonder op mijn foto. Tel daar 4 kolommen bij naar rechts en je hebt een grid die gewoon klein is :P
pi_103449319
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:15 schreef TwyLight het volgende:

ja die heeft nu z'n pve gear aan dus weet niet of die T2 heeft, denk het niet gezien z'n rating. Normaal kunnen rogues mij echt niet dood krijgen maar die van net had daar vrij weinigmoeite mee.

Ik heb altijd problemen met rogues -O-

Wel flauw eigenlijk, die wickerman-quest. Voor Alliance moet je die in Undercity doven in een gebied waar eigenlijk sowieso amper Horde is. En Horde moet naar Stormwind naar de plek waar alle pvp-ers zijn.
pi_103449813
Zat toch net in AV mijn nieuwe macro's/keybinds te plaatsen. Let niet op de rommel kwa keybinds dit is zometeen allemaal verborgen als ik er eenmaal aangewend ben :P
pi_103450082
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb altijd problemen met rogues -O-

Wel flauw eigenlijk, die wickerman-quest. Voor Alliance moet je die in Undercity doven in een gebied waar eigenlijk sowieso amper Horde is. En Horde moet naar Stormwind naar de plek waar alle pvp-ers zijn.
Ja dat is inderdaad best lullig. Zat ik ook al te denken laatst :P
pi_103450182
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:30 schreef Chau het volgende:
Zat toch net in AV mijn nieuwe macro's/keybinds te plaatsen. Let niet op de rommel kwa keybinds dit is zometeen allemaal verborgen als ik er eenmaal aangewend ben :P
[ afbeelding ]
Ben jij nu Horde? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')