abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 november 2012 @ 09:05:03 #151
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_118696020
Overigens hopelijk binnenkort weer verhuizen, dan krijg ik een 'bijkamer' van 5 á 6m2. Kijken of ik dat inventief kan inrichten zodat ik toch wat kwijt kan en het niet te chaotisch wordt. Wil het gebruiken als kantoor/werkkamer.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_118696251
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 14:04 schreef Vincentkemper het volgende:
Geen top foto's maar hierbij een aantal foto's van mijn studentenkamer. Ik woon zelf in het centrum van Utrecht dus over de locatie hoor je mij nie[ [url=t klagen.

Mijn kamer als het donker is (vage foto)
[IMG]http://i47.tinypic.com/f4eijm.jpg]afbeelding[/url] ]

Uitzicht vanuit mijn kamer als het donker is
[ afbeelding ]

Uitzicht inclusief nieuwe Tivoli en de Dom
[ afbeelding ]

Tja, blijft studentenkamer dus geen netheid toegestaan
[ afbeelding ]
ruim je kamer eens op jonge :')
Nosce te ipsum.
pi_118697593
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2012 09:15 schreef AlexanderC het volgende:

[..]

ruim je kamer eens op jonge :')
dat hoeft alleen voor bezoek
  vrijdag 2 november 2012 @ 12:46:05 #154
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_118738568
en voor jezelf?
When all else fails, you always have delusion.
pi_118877683
nvm

[ Bericht 31% gewijzigd door sbk op 06-11-2012 06:48:34 ]
pi_119002006
Hoi Mirel,

Ik heb mij vandaag met een vriendin ingeschreven bij AK Beheer in Utrecht. Ik vroeg me af hoelang het duurde voordat ze je hebben gebeld. Want een vriend van mij had zich ingeschreven met een vriend van hem en die zaten binnen 2 dagen in het huis. Ze wonen er nu een jaar. En aangezien wij ook zo snel mogelijk het huis uit willen. Ben benieuwd naar de wachttijd.

Hoop snel van je te horen. (Of van iemand anders die er van weet ;) )

Groetjes Lisette
  vrijdag 9 november 2012 @ 08:39:45 #157
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_119006029
bij mij was het 2 weken. Het was niet de eerste keer dat ze me belden. De eerste keer was ook vrij snel gok ik.

Wel eerst ja zeggen, ookal heb je nog niet besloten! Later kan je altijd nog nee zeggen.

edit: een vriend van m'n huisgenoot is nu blijkbaar ook gebeld. Z'n woonpartner registreerde zich vorige week en ze werd nu gebeld! Da's ook vrij snel.

[ Bericht 34% gewijzigd door Mirel op 09-11-2012 10:47:55 ]
When all else fails, you always have delusion.
pi_119011020

Heb m'n kamer al wel eens eerder gepost. In ieder geval nu eindelijk na een jaar vitrage (doordat ik op de hoek woon en grote ramen heb kan je heel erg naar binnen kijken) en een nieuwe bank! Nu marktplaats afstruinen naar een oud tafeltje die ik weer nieuw wil maken :P
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.
pi_119014285
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 november 2012 11:43 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[ afbeelding ]

Heb m'n kamer al wel eens eerder gepost. In ieder geval nu eindelijk na een jaar vitrage (doordat ik op de hoek woon en grote ramen heb kan je heel erg naar binnen kijken) en een nieuwe bank! Nu marktplaats afstruinen naar een oud tafeltje die ik weer nieuw wil maken :P
Nice!! Leuke bank, ziet er gelijk strakker uit. Sowieso heb jij geen studentikoze inrichting ^O^
Hoe woon je eigenlijk?

Ik wacht nog altijd op een studio in Amsterdam... inmiddels sta ik gemiddeld 8e... Je moet er wat voor over hebben O-)
pi_119018312
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 13:21 schreef boswandeling83 het volgende:

[..]

Nice!! Leuke bank, ziet er gelijk strakker uit. Sowieso heb jij geen studentikoze inrichting ^O^
Hoe woon je eigenlijk?

Ik wacht nog altijd op een studio in Amsterdam... inmiddels sta ik gemiddeld 8e... Je moet er wat voor over hebben O-)
Dankjewel! Ben ook best wel blij met m'n inrichting! Het is een studio (container') met dus eigen badkamer en keuken!
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
pi_119020851
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:16 schreef Mrjolyn_ het volgende:

[..]

Dankjewel! Ben ook best wel blij met m'n inrichting! Het is een studio (container') met dus eigen badkamer en keuken!
Oh echt joh. Hoeveel m2? En welke containerpark ? ;)
pi_119022833
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:28 schreef boswandeling83 het volgende:

[..]

Oh echt joh. Hoeveel m2? En welke containerpark ? ;)
Haha, het is in Groningen! En de kamer is ongeveer 27 m² in totaal. :)
pi_119224895
Dit is een gaaf project joh : http://www.de-studio.nl/

Verkoop is reeds geweest de verhuur is ondertussen ook al gaande... maandag kijken *O*
  donderdag 15 november 2012 @ 01:09:07 #164
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_119225983
quote:
[ afbeelding ]

Ziet er heel erg chique uit! :)

Wow zeg als ik dat vergelijk met die hokkies waar we als studenten 30 jaar geleden in woonden...
met z'n 15-en de douche delen :') haha. [/ oma] :P
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_119316201
wat een leuke kamers! Ik spiek even mee, omdat ik binnenkort mogelijk op mezelf ga. En vroeg me ook af wat de studenten hier per maand ongeveer kwijt zijn aan de kamer dus huur enz.
En om wat ideen op te doen... :)
  zaterdag 17 november 2012 @ 19:49:50 #166
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_119321065
quote:
[ afbeelding ]

Mooi ingericht, zeker voor een studentenwoning, waar ik, als niet-student toch een ander beeld van heb :P
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_119337278
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 november 2012 19:49 schreef cvboer het volgende:

[..]

Mooi ingericht, zeker voor een studentenwoning, waar ik, als niet-student toch een ander beeld van heb :P
Haha, het kan dus ook anders ;-)
  zondag 18 november 2012 @ 11:44:22 #168
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_119337670
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2012 11:22 schreef Mrjolyn_ het volgende:

[..]

Haha, het kan dus ook anders ;-)
Dat blijkt wel weer, het zal wel een unicum in de studentenwereld zijn, zo'n opgeruimde kamer.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_119338421
quote:
10s.gif Op zondag 18 november 2012 11:44 schreef cvboer het volgende:

[..]

Dat blijkt wel weer, het zal wel een unicum in de studentenwereld zijn, zo'n opgeruimde kamer.
Nee hoor, een dag na deze foto was het alweer rommel. Dat is gewoon zeker.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_119338598
omg haarlem/amsterdam studiotje oid
pi_119338684
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 00:20 schreef boswandeling83 het volgende:
Dit is een gaaf project joh : http://www.de-studio.nl/

Verkoop is reeds geweest de verhuur is ondertussen ook al gaande... maandag kijken *O*
Klinkt leuk maar krijg je die studio uiteindelijk wel weer verkocht? Ik las laatst een artikel in ik geloof NRC dat dat echt niet te doen is in de huidige woningmarkt.

Heb even proberen te zoeken maar ik kan het artikel niet meer vinden. Het ging in op een verhaal van een jongen die zijn studio in 2008 gekocht had, met een goed vooruitzicht. Maar inmiddels is hij afgestudeerd en verhuurd hij de studio voor minder dan zijn hypotheek. Hij woont zelf thuis omdat hij diep in de schulden zit.. Zo waren er nog wel meer verhalen zover ik weet.
  zondag 18 november 2012 @ 12:53:23 #172
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_119339339
quote:
17s.gif Op zondag 18 november 2012 12:21 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Zoiets?
  zondag 18 november 2012 @ 14:04:42 #173
165633 eriksd
The grand facade...
pi_119341184
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 12:31 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Klinkt leuk maar krijg je die studio uiteindelijk wel weer verkocht? Ik las laatst een artikel in ik geloof NRC dat dat echt niet te doen is in de huidige woningmarkt.

Heb even proberen te zoeken maar ik kan het artikel niet meer vinden. Het ging in op een verhaal van een jongen die zijn studio in 2008 gekocht had, met een goed vooruitzicht. Maar inmiddels is hij afgestudeerd en verhuurd hij de studio voor minder dan zijn hypotheek. Hij woont zelf thuis omdat hij diep in de schulden zit.. Zo waren er nog wel meer verhalen zover ik weet.
Tsja, huizen onder de ton zijn toch over het algemeen onverkoopbaar? Leg 50k bij en je hebt een fatsoenlijke woning ipv zo'n klein hok.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_119342933
quote:
17s.gif Op zondag 18 november 2012 12:21 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Uh, nee. Mijn kamer is altijd netjes opgeruimd en schoon. Overigens zijn al m'n vriendinnen die ook een kamer hebben allemaal netjes. De badkamer is soms wel een troep, dan liggen daar overal kleren en schoenen :P
pi_119343002
quote:
10s.gif Op zondag 18 november 2012 12:53 schreef cvboer het volgende:

[..]

Zoiets?
[ afbeelding ]
Oh, verschrikkelijk. Het is dat ik nu alles voor mezelf heb, maar heb ook een jaar de keuken in een studengenhuis moeten delen met 3 anderen. Wat een ramp. Alles wat niet afgewassen werd (stonden soms pannen een week lang)zette ik gewoon voor de deur neer, troep bewaar je maar op je kamer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')