ruim je kamer eens op jongequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:04 schreef Vincentkemper het volgende:
Geen top foto's maar hierbij een aantal foto's van mijn studentenkamer. Ik woon zelf in het centrum van Utrecht dus over de locatie hoor je mij nie[ [url=t klagen.
Mijn kamer als het donker is (vage foto)
[IMG]http://i47.tinypic.com/f4eijm.jpg]afbeelding[/url] ]
Uitzicht vanuit mijn kamer als het donker is
[ afbeelding ]
Uitzicht inclusief nieuwe Tivoli en de Dom
[ afbeelding ]
Tja, blijft studentenkamer dus geen netheid toegestaan
[ afbeelding ]
Nice!! Leuke bank, ziet er gelijk strakker uit. Sowieso heb jij geen studentikoze inrichtingquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:43 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[ afbeelding ]
Heb m'n kamer al wel eens eerder gepost. In ieder geval nu eindelijk na een jaar vitrage (doordat ik op de hoek woon en grote ramen heb kan je heel erg naar binnen kijken) en een nieuwe bank! Nu marktplaats afstruinen naar een oud tafeltje die ik weer nieuw wil maken
Dankjewel! Ben ook best wel blij met m'n inrichting! Het is een studio (container') met dus eigen badkamer en keuken!quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:21 schreef boswandeling83 het volgende:
[..]
Nice!! Leuke bank, ziet er gelijk strakker uit. Sowieso heb jij geen studentikoze inrichting![]()
Hoe woon je eigenlijk?
Ik wacht nog altijd op een studio in Amsterdam... inmiddels sta ik gemiddeld 8e... Je moet er wat voor over hebben
Oh echt joh. Hoeveel m2? En welke containerpark ?quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:16 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Dankjewel! Ben ook best wel blij met m'n inrichting! Het is een studio (container') met dus eigen badkamer en keuken!
Haha, het is in Groningen! En de kamer is ongeveer 27 m² in totaal.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:28 schreef boswandeling83 het volgende:
[..]
Oh echt joh. Hoeveel m2? En welke containerpark ?
Ziet er heel erg chique uit!quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:43 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[ afbeelding ]
Heb m'n kamer al wel eens eerder gepost. In ieder geval nu eindelijk na een jaar vitrage (doordat ik op de hoek woon en grote ramen heb kan je heel erg naar binnen kijken) en een nieuwe bank! Nu marktplaats afstruinen naar een oud tafeltje die ik weer nieuw wil maken
Mooi ingericht, zeker voor een studentenwoning, waar ik, als niet-student toch een ander beeld van hebquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:43 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, het kan dus ook anders ;-)quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:49 schreef cvboer het volgende:
[..]
Mooi ingericht, zeker voor een studentenwoning, waar ik, als niet-student toch een ander beeld van heb
Dat blijkt wel weer, het zal wel een unicum in de studentenwereld zijn, zo'n opgeruimde kamer.quote:
Nee hoor, een dag na deze foto was het alweer rommel. Dat is gewoon zeker.quote:Op zondag 18 november 2012 11:44 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat blijkt wel weer, het zal wel een unicum in de studentenwereld zijn, zo'n opgeruimde kamer.
Klinkt leuk maar krijg je die studio uiteindelijk wel weer verkocht? Ik las laatst een artikel in ik geloof NRC dat dat echt niet te doen is in de huidige woningmarkt.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:20 schreef boswandeling83 het volgende:
Dit is een gaaf project joh : http://www.de-studio.nl/
Verkoop is reeds geweest de verhuur is ondertussen ook al gaande... maandag kijken
Zoiets?quote:Op zondag 18 november 2012 12:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee hoor, een dag na deze foto was het alweer rommel. Dat is gewoon zeker.
Tsja, huizen onder de ton zijn toch over het algemeen onverkoopbaar? Leg 50k bij en je hebt een fatsoenlijke woning ipv zo'n klein hok.quote:Op zondag 18 november 2012 12:31 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Klinkt leuk maar krijg je die studio uiteindelijk wel weer verkocht? Ik las laatst een artikel in ik geloof NRC dat dat echt niet te doen is in de huidige woningmarkt.
Heb even proberen te zoeken maar ik kan het artikel niet meer vinden. Het ging in op een verhaal van een jongen die zijn studio in 2008 gekocht had, met een goed vooruitzicht. Maar inmiddels is hij afgestudeerd en verhuurd hij de studio voor minder dan zijn hypotheek. Hij woont zelf thuis omdat hij diep in de schulden zit.. Zo waren er nog wel meer verhalen zover ik weet.
Uh, nee. Mijn kamer is altijd netjes opgeruimd en schoon. Overigens zijn al m'n vriendinnen die ook een kamer hebben allemaal netjes. De badkamer is soms wel een troep, dan liggen daar overal kleren en schoenenquote:Op zondag 18 november 2012 12:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee hoor, een dag na deze foto was het alweer rommel. Dat is gewoon zeker.
Oh, verschrikkelijk. Het is dat ik nu alles voor mezelf heb, maar heb ook een jaar de keuken in een studengenhuis moeten delen met 3 anderen. Wat een ramp. Alles wat niet afgewassen werd (stonden soms pannen een week lang)zette ik gewoon voor de deur neer, troep bewaar je maar op je kamer.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |