Waar is je bed?quote:Op zondag 23 september 2012 09:47 schreef tuk-tuk het volgende:
Foto's gemaakt met de telefoon, bijna klaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Damsport? Er wordt volgens mij in de bocht van prinsesseweg/Zonnelaan ook wat gebouwd, zelfstandige studio's geloof ik! Misschien is dat ook wel wat, best een leuk stukje en midden tussne centrum/zernike.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:38 schreef 3Dino het volgende:
Weet iemand hoe de jongerenflats aan de Damsport in Groningen zijn? Het zijn zelfstandige kamers volgens Lefier en rond de 22 m2. Ik vraag me af hoe ze er van binnen uitzien.
Wat je ook doet in de toekomst, neem nooit afscheid van dat prachtige dessoir/kastje!quote:Op zondag 23 september 2012 09:47 schreef tuk-tuk het volgende:
Foto's gemaakt met de telefoon, bijna klaar.
[ afbeelding ]
Klopt. Maar deze studio's aan Zonnelaan worden gebouwd door Nijestee, dat project heet volgens mij officieel 'de kleine beer'.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:25 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Damsport? Er wordt volgens mij in de bocht van prinsesseweg/Zonnelaan ook wat gebouwd, zelfstandige studio's geloof ik! Misschien is dat ook wel wat, best een leuk stukje en midden tussne centrum/zernike.
Damsterdiep bedoel je zeker? Volgens mij woont Chipzak daar, misschien kan je haar eens vragen? Ik woon zelf ook in een studio van Nijestee, maar dan de nieuwe die vorig jaar gebouwd zijn (Vrydemalaan).quote:Op woensdag 26 september 2012 13:38 schreef 3Dino het volgende:
Weet iemand hoe de jongerenflats aan de Damsport in Groningen zijn? Het zijn zelfstandige kamers volgens Lefier en rond de 22 m2. Ik vraag me af hoe ze er van binnen uitzien.
Idd, Damsport is net zoiets als Goeman Borgesiuslaan of die jongerencomplexen in Beijum. Maar hoe goed het van binnen uitziet is dus een raadsel.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:49 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Damsterdiep bedoel je zeker? Volgens mij woont Chipzak daar, misschien kan je haar eens vragen? Ik woon zelf ook in een studio van Nijestee, maar dan de nieuwe die vorig jaar gebouwd zijn (Vrydemalaan).
Edit: Grapje. Damsport is blijkbaar ook een straat, wist ik niet![]()
Imgur of tinypic.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:15 schreef Vincentkemper het volgende:
Uhm oke, welke is wel toepasbaar?
Ik heb ook anderhalf jaar op kamers gewoond zonder verzekering.quote:Op donderdag 1 november 2012 08:06 schreef AlexanderC het volgende:
Ik woon hier al een half jaar en ik heb geen inboedelverzkering of iets. ING stelde wel voor eentje af te sluiten bij hun....
Ik zou echt gestoord worden van zo'n rommel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:04 schreef Vincentkemper het volgende:
Geen top foto's maar hierbij een aantal foto's van mijn studentenkamer. Ik woon zelf in het centrum van Utrecht dus over de locatie hoor je mij nie[ [url=t klagen.
Mijn kamer als het donker is (vage foto)
[IMG]http://i47.tinypic.com/f4eijm.jpg]afbeelding[/url] ]
Uitzicht vanuit mijn kamer als het donker is
[ afbeelding ]
Uitzicht inclusief nieuwe Tivoli en de Dom
[ afbeelding ]
Tja, blijft studentenkamer dus geen netheid toegestaan
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |