Dan denk ik niet dat het een goede optie is, als je het al voelt tochten komt er waarschijnlijk ook makkelijk water doorheen...quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:22 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Geen idee, maar het probleem is volgens mij de ventilatie. Veel andere sneakers hebben dat niet, ik voel het gewoon "tochten"...
Do want.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:56 schreef Cpt. het volgende:
Pickup:
[ afbeelding ]
Sta ik bij Woei, komt er een gast naar me toe of ze die Airmax nog in 41 hebben. "Ehhhhhh ik werk hier niet man"
hardquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:56 schreef Cpt. het volgende:
Pickup:
[ afbeelding ]
Sta ik bij Woei, komt er een gast naar me toe of ze die Airmax nog in 41 hebben. "Ehhhhhh ik werk hier niet man"
Ik wacht nog steeds totdat ze bij Epic Breda binnenkomen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:56 schreef Cpt. het volgende:
Pickup:
[ afbeelding ]
Toffe schoenen! in het blauw vind ik ze nog mooierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
DAYUMNNN. Keihard. Hoe duur?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:56 schreef Cpt. het volgende:
Pickup:
[ afbeelding ]
Wat is dit.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:36 schreef HAL9000S het volgende:
Pfff, er zijn zoveel lelijke sneakers.... deze bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Lijkt wel de binnenschoen van een skeeler.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:36 schreef HAL9000S het volgende:
Pfff, er zijn zoveel lelijke sneakers.... deze bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey hallo wat een enorm kuttopic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |