ja op chest press kan ik ook 40 kg terwijl ik met dumbells begon met 8 kg (per hand)en nu op de 16 kg zit. Dat bouw je gewoon op zelfs in korte tijd en vraag, als je alleen bent, aan iemand o je houding wel goed is.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:25 schreef DeMessias het volgende:
Gewoon schrik dat ik ga falen met die losse gewichtenOp die chest press kan ik maar 40-45 kg (8 reps)
Pijn is niet kenmerkend aan osteogenesis imperfecta, eerder dat je alles breekt bij de lulligste dingen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:06 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk aids. Gebaseerd op de informatie die je ons gaf. Maar uitsluitsel kan alleen worden gegeven met foto's of een veel duidelijkere omschrijving.
In dezelfde lijn heb ik trouwens ook nog een vraag. Ik heb de laatste tijd steeds vaker pijn, betekent dit dat ik osteogenesis imperfecta heb?
WAT WEET JIJ ER NOU VANquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:31 schreef Diabox het volgende:
[..]
Pijn is niet kenmerkend aan osteogenesis imperfecta, eerder dat je alles breekt bij de lulligste dingen.
Dag 1: squatquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:36 schreef Weissman het volgende:
Rug
Borst
Benen
Schouders
Armen
Buik
Hoe te verdelen over 2 dagen ?
Bedankt voor je reactie. Zelf heb ik veel resultaat gehaald met IF. Vond het in het begin erg moeilijk om te begrijpen dat ik echt maar 1x per dag kon eten en dat genoeg zou zijn. Maar later vond ik het eigenlijk wel fijn. Hoefde de hele dag niet aan eten te denken en zodra ik 's avonds thuis kwam begon het vreetfestijn.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:18 schreef Stereotomy het volgende:
Over intermittent fasting is nog veel onderzoek nodig. Er zijn hypotheses dat het je leven zou verlengen etc. maar dat is allemaal nog niet bewezen. Ook is deze manier van eten méér bestudeerd voor vet afvallen dan voor spier opbouwen.
Wat er wél nog steeds uit komt is dat je nog steeds een bepaald aantal kcal's moet eten om hypertrofie te bewerkstelligen (ja, ook hier gelden de regels van thermodynamica, net als zwaartekracht) en voldoende eiwit.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/16529878
HIITquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:36 schreef Weissman het volgende:
Rug
Borst
Benen
Schouders
Armen
Buik
quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:06 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk aids. Gebaseerd op de informatie die je ons gaf. Maar uitsluitsel kan alleen worden gegeven met foto's of een veel duidelijkere omschrijving.
In dezelfde lijn heb ik trouwens ook nog een vraag. Ik heb de laatste tijd steeds vaker pijn, betekent dit dat ik osteogenesis imperfecta heb?
Sportfood.nl. Zijn best duur(30 euro incl. verzendkosten) maar dan heb je ze wel meteen en dan hoeven ze niet helemaal uit de USA te komen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:49 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Waar heb je hem besteld? Ga er mss ook een kopen voor de aardigheid
pull/pushquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:36 schreef Weissman het volgende:
Rug
Borst
Benen
Schouders
Armen
Buik
welke dagen zijn 't in de week? Wat doe je aan sport de andere dagen?quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:36 schreef Weissman het volgende:
Rug
Borst
Benen
Schouders
Armen
Buik
Dat weet ik nog niet en kan elke week verschillen maar dacht er zelf aan om 2 achtereen volgende dagen te doen. Maandag-dinsdag (zeer waarschijnlijk) of dinsdag/donderdag . Verder zwem ik 1x per week en 1 dag wil ik vrijhouden voor fullbody (crossfitquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:06 schreef mister_popcorn het volgende:
welke dagen zijn 't in de week? Wat doe je aan sport de andere dagen?
Thanksquote:Op maandag 24 oktober 2011 08:11 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Sportfood.nl. Zijn best duur(30 euro incl. verzendkosten) maar dan heb je ze wel meteen en dan hoeven ze niet helemaal uit de USA te komen.
Wat kroc says, of een push en pull. Al blijf ik er wel bij dat je beter 1 dag rust kan houden. Een front squat of deadlift trainen bijv beide je rug ook. Push pull is squat en deads uit elkaar halen, maar die zijn in grote mate ook overeenkomstig, bijv zwaar voor de onderrug.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet en kan elke week verschillen maar dacht er zelf aan om 2 achtereen volgende dagen te doen. Maandag-dinsdag (zeer waarschijnlijk) of dinsdag/donderdag . Verder zwem ik 1x per week en 1 dag wil ik vrijhouden voor fullbody (crossfit![]()
)
Ik weet niet hoeveel ervaring je hebt en of je al goede grip hebt maar ik krijg hem lang niet dichtquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:03 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Thanks, net jarig geweest dus de 1.5 besteld. 1 klonk zoals ik de omschrijving las iets te makkelijk, maar misschien verkijk ik me hier wel enorm op
.
Train nu zo'n 6~ maanden, al heb ik vooral nadruk gelegd op vetverlies en niet op gains (maar ook de nodige gains gemaakt gelukkig !). Grip altijd al geisoleerd omdat ik in het begin niet beter wist, en het nu eigenlijk wel leuk vind.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:51 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel ervaring je hebt en of je al goede grip hebt maar ik krijg hem lang niet dichtIk vraag me wel af of je die dingen net zo moet gebruiken en trainen als normale spieren, dus niet elke dag die grippers gebruiken enz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |