Van dit topic moet hè het momenteel ook niet hebben volgens mij.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:32 schreef KomtTijd... het volgende:
Pfft. stroomstoring @ amersfoort. Naar verwachting gaat het een uur duren voor er weer treinen rijden. Gelukkig staat er wel een gestrande IC met wifi
Gelukkig zit ik thuis. Met Stroom. Met Wifi. Met een kachel.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:32 schreef KomtTijd... het volgende:
Pfft. stroomstoring @ amersfoort. Naar verwachting gaat het een uur duren voor er weer treinen rijden. Gelukkig staat er wel een gestrande IC met wifi
Biatchquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik thuis. Met Stroom. Met Wifi. Met een kachel.
Je hebt de hoop opgegeven dat je vriendje ooit het trucje van vaatwasser in- en uitruimen kan aanleren?quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:25 schreef rhubarbje het volgende:
Whaha we proberen de kat truucjes te leren en ze kan al zit
Goed gedaan hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:02 schreef rhubarbje het volgende:
Sinds ik werk doet ie 90% van het huishouden
Dat was echt alleen het eerste half jaar dat we samenwoonden vervelend of zo
Nu gaat het echt al mega lang super tof
Ik snap het verhaal ook niet, want als er geen prik op de bovenleiding staat, zou de airco, verlichting en internetverbinding van de trein het toch ook niet horen te doen?quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik thuis. Met Stroom. Met Wifi. Met een kachel.
Misschien iets van een noodstroomvoorziening? Of wellicht zit er ergens nog een accu in dat ding ofzo.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:19 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik snap het verhaal ook niet, want als er geen prik op de bovenleiding staat, zou de airco, verlichting en internetverbinding van de trein het toch ook niet horen te doen?
Misschien hebben ze tijdelijk een verlengsnoer gebruikt?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik snap het verhaal ook niet, want als er geen prik op de bovenleiding staat, zou de airco, verlichting en internetverbinding van de trein het toch ook niet horen te doen?
Maar inmiddels ben ik met de NS-bus en stoptrein via Den Dolder in Utrecht terecht gekomen en zit ik in de IC naar Rotterdam. Het kost even anderhalf uur maar dan heb je wel een goed verhaal
Mijn aanname is dat de wifi vast niet zoveel stroom trekt. En airco, tja, die zal met de huidige temperaturen ook niet heel veel werk hoeven te leveren. Ik geef toe, niet de meest logische verklaring.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:21 schreef KomtTijd... het volgende:
Voor de verlichting wil ik dat best geloven, maar de airco en wifi?
Het is een complot!quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Maar inmiddels ben ik met de NS-bus en stoptrein via Den Dolder in Utrecht terecht gekomen en zit ik in de IC naar Rotterdam. Het kost even anderhalf uur maar dan heb je wel een goed verhaal
Minstens een bom in de trein dusquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is een complot!
Ernstige defecten vertellen ze gewoon bullshitredenen.
Als ik jou was zou ik de energierekening in de gaten houden!quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Misschien hebben ze tijdelijk een verlengsnoer gebruikt?
OMG En daar laten ze mij zo instappen om even te internetten!quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Minstens een bom in de trein dus
Minstens
Dat had heel anders kunnen aflopen ja.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:30 schreef KomtTijd... het volgende:
OMG En daar laten ze mij zo instappen om even te internetten! [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Misschien ontploft die bom pas in de buurt van Gouda.quote:
Ja maar hoe!quote:
Je wilde ons al niet kennen toen je nog leefde, dan gaan wij ook niet meehelpen om de aula van de begraafplaats te vullen omdat je te weinig vrienden hebt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:39 schreef rhubarbje het volgende:
Als ik dood ga merken jullie dat vast heel lang niet
En dan zijn jullie te laat voor mijn begrafenis
Erg sneu voor jullie wel
Dat mocht 'ie willen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:41 schreef Tegan het volgende:
Vriendje better have me on speeddial then!
Whaha zal ik dat serieus eens doen?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:43 schreef Tegan het volgende:
Ja rhutje, verander mijn naam in je phone even in 'emergency death call person'.
Ja, leuk al die sterke wachtwoorden, maar als ik dood ga dan is er dus niemand die ooit bij mijn accounts kan komen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:39 schreef rhubarbje het volgende:
Als ik dood ga merken jullie dat vast heel lang niet
En dan zijn jullie te laat voor mijn begrafenis
Erg sneu voor jullie wel
K. Wanneer kan jequote:Op zondag 23 oktober 2011 21:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nu ik aan de dood ontsnapt ben realiseer ik me dat dat niet iets is om moeilijk over te doen!
Ach, zo belangrijk is het denk ik niet om dat te meldenquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja, leuk al die sterke wachtwoorden, maar als ik dood ga dan is er dus niemand die ooit bij mijn accounts kan komen.
Ik zit wel eens te denken om een soortement van script te maken wat automatisch op alle websites waar ik vaak kom post dat ik dood ben, en een instructie om dat script te draaien in mijn testament te zetten.
Volgende week vrijdag toch?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
K. Wanneer kan je. Alleen neuken, no strings verder he.
Nee ik bedoelde die vrouw van laatst die jou collega aan de lijn kreegquote:
Belangrijk voor mijn ego!quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ach, zo belangrijk is het denk ik niet om dat te melden.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde die vrouw van laatst die jou collega aan de lijn kreeg
Ik hoop dat je van je fiets wordt afgerost door een Goudse allochtoon.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:53 schreef KomtTijd... het volgende:
Dames, ik moet overstappen op een sprinter met toiletten noch wifi, en daarna een stuk fietsen. Dus als ik een kwartier niet reageer bestaat er en kans dat ik misschien toch nog leef maar gewoon op de fiets zit.
Wat laat je ons toch allemaal in spanning het komende half uur!quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:53 schreef KomtTijd... het volgende:
Dames, ik moet overstappen op een sprinter met toiletten noch wifi, en daarna een stuk fietsen. Dus als ik een kwartier niet reageer bestaat er en kans dat ik misschien toch nog leef maar gewoon op de fiets zit.
Ja hard fietsen KTquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat laat je ons toch allemaal in spanning het komende half uur!
Ik ben een allochtoonquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoop dat je van je fiets wordt afgerost door een Goudse allochtoon.
Wel thuis!
Geen Goudse!quote:
Ik weet heel veel.quote:
cutequote:Op zondag 23 oktober 2011 21:57 schreef Tegan het volgende:
Owja, rhutje, dit wilde ik nog tegen jou zeggen. Ik heb zo'n uber schattig nieuwe collega. En serieus, als ik lesbisch was I would totally hit that then! Ik heb een beetje een girlcrush. En niet om haar looks ofzo. Ze is gewoon in alles perfect.
Ben je weer in zo'n wijsneuzenbui?quote:
Ze is wel hetero denk ik. Misschien moeten wij en een kerel maar een trio-setje vormenquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
cute
Is ze wat voor mij dan misschien?![]()
Kerel hier!quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:00 schreef Tegan het volgende:
Ze is wel hetero denk ik. Misschien moeten wij en een kerel maar een trio-setje vormen.
Doorgaans uit je het wat minder expliciet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:01 schreef Tegan het volgende:
Je kan beter vragen wanneer ik niet zo'n bui heb.
Jij wil niet delen, dus dan nemen wij rhu er maar bij dan.quote:
Hij mag achter mij aansluiten in de rij.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:02 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn kerel houdt zich vast ook warm aanbevolen haha
Jaja, geef haar Facebook nou maar gewoon.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:02 schreef Tegan het volgende:
Maar serieus, ik vind mijn gevoelens voor haar ook maar weird. Want het is niet seksueel ofzo. Maar ik voel me gewoon vertrouwd en blij als ik haar zie, terwijl ik haar pas net ken. Zo vreemd.
wat zou die in hemelsnaam in delft moeten?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoop dat je van je fiets wordt afgerost door een Goudse allochtoon.
Wel thuis!
Z'n gejatte TomTom uitproberen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:03 schreef Kasseistamper het volgende:
wat zou die in hemelsnaam in delft moeten?
Je houdt de queue op met je 'getrouwd zijn'quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij mag achter mij aansluiten in de rij.
Dat is een beperking die jij jezelf oplegt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:05 schreef Tegan het volgende:
Je houdt de queue op met je 'getrouwd zijn'.
Maakt mijn statement niet minder waar.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is een beperking die jij jezelf oplegt.
Mag wel andersom hoor. Soort van reverse natuurlijke selectiequote:Op zondag 23 oktober 2011 22:07 schreef Kasseistamper het volgende:
[..]
jij mag mij best een keer 'afrossen' [insert vuige wenkbrauw smiley]
Misschien is ze wel helemaal iemand waar jij het goed mee kunt vinden en zullen jullie goede vriendinnen worden?quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:02 schreef Tegan het volgende:
Maar serieus, ik vind mijn gevoelens voor haar ook maar weird. Want het is niet seksueel ofzo. Maar ik voel me gewoon vertrouwd en blij als ik haar zie, terwijl ik haar pas net ken. Zo vreemd.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:08 schreef Tegan het volgende:
Mag wel andersom hoor. Soort van reverse natuurlijke selectie.
Let's hope dat ik het niet te vroeg verpest danquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Misschien is ze wel helemaal iemand waar jij het goed mee kunt vinden en zullen jullie goede vriendinnen worden?
Dan is 'ie i.i.g. gestorven met het prettige idee in zijn hoofd dat 'ie volgende week vrijdag seks met jou zou hebben.quote:
En al die mensen zich maar afvragen waarom hij zo'n brede grijns heeft in de kist.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan is 'ie i.i.g. gestorven met het prettige idee in zijn hoofd dat 'ie volgende week vrijdag seks met jou zou hebben.
En waarom die kist niet goed dicht gaat. Rigor mortis op het verkeerde moment.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:56 schreef Tegan het volgende:
En al die mensen zich maar afvragen waarom hij zo'n brede grijns heeft in de kist.
Lijkt me wel stoer. Een uitbouw daarzo op mijn kist.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En waarom die kist niet goed dicht gaat. Rigor mortis op het verkeerde moment.
Nee, het bier moet eerst op.quote:
Motie afgewezen.quote:
Dan is het alweer dinsdag!quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:31 schreef Kuukske het volgende:
Ik kreeg ook al een DM.
Ik heb wéken geleden al gestemd ook. En allang die mail weggetieft..
quote:No conversations in the Trash. Who needs to delete when you have so much storage?!
Ik ook.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:31 schreef Kuukske het volgende:
Ik kreeg ook al een DM.
Ik heb wéken geleden al gestemd ook. En allang die mail weggetieft..
Same herequote:Op maandag 24 oktober 2011 12:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ook.
Plus het gespam vind ik ook overdreven.
Als ik meer minpunten kon uitdelen dan deed ik het
Het wordt wel een beetje zwaar overdreven inderdaadquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Same here
Ik ga nu echt niet stemmen
Ik was het al niet van plan maar na al die promotie zoeken ze het maar uit
inbraak op mijn rustige ochtendje fokken!
Why?!quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:34 schreef MissMSX het volgende:
Volgende week op dit tijdstip is het feest
quote:Albuminurophobia- Fear of kidney disease.
Amathophobia- Fear of dust.
Anablephobia- Fear of looking up.
Anglophobia- Fear of England or English culture, etc.
Macrophobia- Fear of long waits.
Mageirocophobia- Fear of cooking.
etc.
Te dun en te kleinquote:
folie in de koelkast?quote:
Wat zijn zip zakjes en waarom heb je die nodig om koekjes te bakken?quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:31 schreef rhubarbje het volgende:
Kak amerikanen
Ik sta koekjes te bakken, braaf alles in het recept gekocht, snel over het recept gelezen of er gekke dingen in stonden
Sta ik het deeg te kneden komen ze aan met zip zakjes
Ja ei die heb ik niet zomaar in huis...
Nu gaan mijn koekjes mislukken *snif*
Nee ik bedoel zonder zakjesquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
folie in de koelkast?
Nee joh als je dan iets met een smaakje hebt staan in dat ding dan krijg je uismaak koekjes of currysmaak of zo
En het moet in de koelkast want de boter moet hard worden voor de structuur van die krengen
Daar zit het belangrijkste ingredient van de koekjes inquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat zijn zip zakjes en waarom heb je die nodig om koekjes te bakken?
Die dus maar dan zonder de hennepdingenquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Daar zit het belangrijkste ingredient van de koekjes in
[ afbeelding ]
Geen tijd, moet over een kwartiertje aan de shepherds pie beginnenquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:04 schreef Tegan het volgende:
Hup naar de super dan maar. Of de buurvrouw.
heeft geen zin! want dan kun je er nooit een grote platte lap van maken natuurlijkquote:
Ja dat heb ik ongeveer gedaanquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:08 schreef Tegan het volgende:
Plastic zak/vel papier/whatever, deegroller?
Had ik nu maar jouw buurman geweest. Had ik eindelijk es wat terug kunnen doen voor het jarenlang naar je borsten turen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:54 schreef rhubarbje het volgende:
Nope geen koekjes
Bakpapier is op
En geen van mijn buren heeft het
Van de borsten?quote:
Nee, kruip dus maar weer onder je steen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Oeh damn dat moet gevierd inderdaadquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:05 schreef MissMSX het volgende:
Owh ja, en hierom feest volgende week: MissMSX
Kom gewoon langs!quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:06 schreef rhubarbje het volgende:
Oeh damn dat moet gevierd inderdaad
Op maandag he.... eens kijken wat ik dan kan bakken
Niet dat je er wat aan hebt want het kan nog steeds niet door de computer maar toch
Dat kan dan weer niet want ik heb woensdag tentamen en ik gok dat ik tegen die tijd in mijn jank periode zitquote:
Juist dan is een beetje afleiding alleen maar goed.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:11 schreef rhubarbje het volgende:
Dat kan dan weer niet want ik heb woensdag tentamen en ik gok dat ik tegen die tijd in mijn jank periode zit
Kun je koekjes makkelijk versturen tegenwoordig?
Als ik een bescheiden gok mag wagen...quote:
We zinken samen naar afgelegen dieptes Ant.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 07:49 schreef Anthraxx het volgende:
Ik was hier ook al om 7:25. Wat een dieptepunt
Hé, doe's niet zo lelijk!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 07:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als ik een bescheiden gok mag wagen...
Dat helpt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 07:56 schreef Litpho het volgende:
Het ligt meer aan het tijdstip dan aan jou, als dat helpt.
Voor tussen de buien door?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 08:29 schreef Anthraxx het volgende:
Ah okee!
Nou ja, welkom thuis alvast. Neem een trui mee
NJAMMIE!quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:59 schreef rhubarbje het volgende:
[ afbeelding ]
Die van mij liggen nog op het rooster af te koelen
Ach ja!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 08:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Honden die op kantoor zitten.
[ afbeelding ]
Beterschap, ik hoop dat je morgen wat fitter bent zodat je nog iets van je laatste dag kunt maken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 08:28 schreef Q. het volgende:
Ik ben er nog, in Ambositra momenteel maar lig nu beetje ziek in bed, rest vd groep is nu met 30 graden een wandeling van 6 uur over open vlaktes gaan maken. Leek mij even niet zo verstandig.
Verder is het hier geweldig.. Donderdag weer naar huis.
Morgen eeest 8 uur in de bus en daarna 12 uur in het vliegtuig, heb er nu al zin in.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:09 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Beterschap, ik hoop dat je morgen wat fitter bent zodat je nog iets van je laatste dag kunt maken.
Maar toffe vakantie dus!
Vertel?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:15 schreef CherryLips het volgende:
Thuisnetwerken onder Windows 7Zelfs IK snap het
Kan nu m'n werkzooi van m'n laptop halen zonder te lopen klooien met USB-sticks/HDD'squote:
Er zitten er al tien in mn tas.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:34 schreef CherryLips het volgende:
Qneem je nog wel een kameleon voor me mee?
die zitten daar toch
Dus je hebt nu tien tassen van dezelfde kleur in je tas?quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus je hebt nu tien tassen van dezelfde kleur in je tas?
Oh, morgen begint de terugreis alquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Morgen eeest 8 uur in de bus en daarna 12 uur in het vliegtuig, heb er nu al zin in.
Oh dat had JD op z'n pc van de week.quote:
Herkenning. Moet zo beginnen, kan niet wachten tot het half negen is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:53 schreef Kuukske het volgende:
Nondetju. Het is pas 11 uur. Ik heb geen zin meer.
Weet ie dan wat het is en hoe ik het kan fixen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh dat had JD op z'n pc van de week.
Nah, daarna kreeg 'ie bij het opstarten een Disk read error.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet ie dan wat het is en hoe ik het kan fixen?Hij deed het vorige week ook.
O, mijn laptop start zich gewoon uit zichzelf op. Maar m'n pc begon er vorig jaar ook mee en die is nu echt ter ziele. Ik hoop niet dat de laptop volgt, want die heb ik net anderhalf jaar en zo vaak gebruik ik hem nou ook weer niet. Al had ik twee weken geleden ook ineens een lijn met luie pixels dus ik weet niet wat dat ding allemaal aan het doen is vanbinnen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah, daarna kreeg 'ie bij het opstarten een Disk read error.
Volgens mij is zn HD kapot.
Met die poesjes wil ik wel een potje stoeien!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:33 schreef rhubarbje het volgende:
Zet attomic kitten op
dan is dat laatste uurtje ook zo voorbij
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met die poesjes wil ik wel een potje stoeien!
serieus mijn internet kan het niet aanquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:18 schreef CherryLips het volgende:
nou ja, zo erg is ie nou ook weer niet.
toch?
Ben je dan een rommelaar of een creatieve geest?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:40 schreef rhubarbje het volgende:
Oke ik heb experiment koekjes in de oven
Zonder ei en op eigen inzicht samengesteld met andere zooi die ik wel in huis had
Mijn eerste experiment dat niet eens een aangepast recept is maar gewoon geen recept
Het is dan ook een kassameisje en geen groenteboer(in)quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:36 schreef Tegan het volgende:
Ik ging ook nog een granaatappel kopen omdat ik ze zag liggen en tof. Vroeg het kassameisje wat het was
. Want ze kon het niet aanslaan anders
.
allebei?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben je dan een rommelaar of een creatieve geest?
Hoeveel artikelen heeft een gemiddelde supermarkt denk je?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:48 schreef Tegan het volgende:
Dan nog. Je moet tenminste weten wat je verkoopt. Bij naam. Ik vraag niet naar smaak, herkomst, houdbaarheid ofzo.
Ik heb vanavond heel creabea gebakken champignons met notenolie en honing gemaaktquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
allebei?
Ik ben er nog aan bezig omdat ze maar niet zoet en smaakvol genoeg willen zijn
Maar het zijn havermout koekjes met appelstroop en kaneel geworden
Misschien werkte ze er net een dag ofzo en/of vond zij dit wel een rare vruchtquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:51 schreef Tegan het volgende:
Op enkele rare vruchten ken ik alles wel of kan je iig alles al aanslaan. Het is dan een kleine moeite voor een kassameisje om die enkele dingen zonder barcode even te leren.
toen ik vroeger in de supermarkt werkte, wist ik van 99,9% van de producten precies waar ze stonden. Koeling en vers misschien uitgesloten omdat ik dat nooit deed.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoeveel artikelen heeft een gemiddelde supermarkt denk je?
Eerste dag ok. Maar anders had ze het gewoon moeten leren toen ze er kwam werken!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien werkte ze er net een dag ofzo en/of vond zij dit wel een rare vrucht
Ik vond het altijd knap dat ze de verschillende appels uit elkaar konden houden, maar dat staat gewoon op dat ministickertje.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:58 schreef rhubarbje het volgende:
Joh ik heb het nog wel eens met een perzik
Maar die supermarkt meisjes zijn natuurlijk over het algemeen niet de meest ontwikkelde mensen
Misschien was dit voor haar wel die 0,1% product dat ze niet kent. Of:quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
toen ik vroeger in de supermarkt werkte, wist ik van 99,9% van de producten precies waar ze stonden. Koeling en vers misschien uitgesloten omdat ik dat nooit deed.
Sorry, ik vind het een non-issuequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien werkte ze er net een dag ofzo en/of vond zij dit wel een rare vrucht
En jij denkt dat ze daar tijd voor krijgt?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Eerste dag ok. Maar anders had ze het gewoon moeten leren toen ze er kwam werken!
Of bedoel je nou een nectarine?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:58 schreef rhubarbje het volgende:
Joh ik heb het nog wel eens met een perzik
Maar die supermarkt meisjes zijn natuurlijk over het algemeen niet de meest ontwikkelde mensen
Sorry, ik moest lachenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vond het altijd knap dat ze de verschillende appels uit elkaar konden houden, maar dat staat gewoon op dat ministickertje.
Dat is imo hetzelfde als kunnen terugtellen als kassiere. Weten hoe je alles moet aanslaan!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En jij denkt dat ze daar tijd voor krijgt?
Succes met 10.000 artikelen in 1 dag uit je hoofd leren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is imo hetzelfde als kunnen terugtellen als kassiere. Weten hoe je alles moet aanslaan!
Ik zeg toch. Alles heeft een barcode. Behalve een aantal groenten en fruit, waarvan je 90% wel kent. Dus dan zou je hooguit 20 producten moeten leren. Leren terugtellen kost meer hersens.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Succes met 10.000 artikelen in 1 dag uit je hoofd leren.
Ik zeg doen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:02 schreef MissMSX het volgende:
Nou ja, hoe dan ook. Zal ik zo nog een warme chocolademelk met slagroom nemen of niet?
Als jij het zegt...quote:
Bij jou niet?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:02 schreef CherryLips het volgende:
Je in kunnen leven in iemand anders is niet het sterkste punt soms
Google es op traiteur.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:16 schreef rhubarbje het volgende:
Bah ik ben echt zo inspiratieloos!
Ik moet vrijdag koken voor een groep mensen
1 lust nauwelijks wat (eigenlijk geen enkele groente, heel veel vlees soorten niet en geen pasta)
Ik zelf ben er bij dus het moet makkelijk aan te passen zijn zodat ik (als vegetariër) het kan eten
Maar zonder vlees is ook geen optie want 1 wil perse vlees anders word ie lastig
En het moet ook niet te simpel zijn want het is een ding en zo
Oh en ik heb geen 4 uur tijd om te koken...
Ze hebben mij speciaal gevraagd om te koken...quote:
Als ze je vragen, bepaal jij wat er op tafel komt, niet de mensen met speciale wensen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:20 schreef rhubarbje het volgende:
Ze hebben mij speciaal gevraagd om te koken...
En het is op weekendje weg in een dorp zonder bakker dus vast ook geen traiteur
Ja dat is waar maar dan heb ik straks voor piet snot staan koken omdat niemand het eet en ze daarna aan de boterhammen pindakaas gaanquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ze je vragen, bepaal jij wat er op tafel komt, niet de mensen met speciale wensen.
Precies mijn puntquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:18 schreef rhubarbje het volgende:
En ik vind dat je best wat eisen mag stellen aan personeel zoals het kennen van een product dat ze los moeten in voeren
Voor je het weten komen ze in de horeca ook niet meer als je wat wil bestellen of zo
oh wacht...
Uiteraard maak je wel iets waarvan je weet dat de meerderheid het wél lust. En die twee zielepieten vermaken zich dan maar met die pot pindakaas ja.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:24 schreef rhubarbje het volgende:
Ja dat is waar maar dan heb ik straks voor piet snot staan koken omdat niemand het eet en ze daarna aan de boterhammen pindakaas gaan
Daarom zei ik het nog evenquote:
Ja maar wat dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteraard maak je wel iets waarvan je weet dat de meerderheid het wél lust. En die twee zielepieten vermaken zich dan maar met die pot pindakaas ja.
ouderwets he...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:27 schreef MissMSX het volgende:
Mensen die eisen dat er vlees op tafel moet...
Je hebt toch vegetarisch 'vlees'?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar wat dan?
Waar zitten geen groente en pasta in en eigenlijk ook geen vlees maar smaakt wel naar vlees of iig genoeg zodat een vleesfan het niet mist?
ik weet het echt even niet
Ik dacht tapas (veel keuze) maar dan sta ik dat hele weekend in de keuken terwijl iedereen lol heeft
Pannenkoeken, sommige wel met spek, andere niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:27 schreef rhubarbje het volgende:
Ja maar wat dan?
Waar zitten geen groente en pasta in en eigenlijk ook geen vlees maar smaakt wel naar vlees of iig genoeg zodat een vleesfan het niet mist?
ik weet het echt even niet
Ik dacht tapas (veel keuze) maar dan sta ik dat hele weekend in de keuken terwijl iedereen lol heeft
Ik ben steeds dichter bij mijn doel om minimaal eenmaal per week vegetarisch te etenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ouderwets he...
Mijn schoonvader eet het bijvoorbeeld wel braaf op maar gaat daarna snel de koelkast in om gewoon plakjes ham te eten en zo
wordt niet geteld als vlees door die persoonquote:
Staat verder al op het menu op een andere dagquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pannenkoeken, sommige wel met spek, andere niet.
Ik durf te wedden dat als je hem verteld dat het vlees is hij niet eens in de gaten heeft dat het vegetarisch isquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wordt niet geteld als vlees door die persoon
Had gister een shepherds pie geprobeerd maar daarbij miste zelfs ik het vlees haha
Dan zeg je 'hier is je vlees' en dan geef je hem een dikke middelvinger.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:29 schreef rhubarbje het volgende:
wordt niet geteld als vlees door die persoon
Super miss!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben steeds dichter bij mijn doel om minimaal eenmaal per week vegetarisch te eten
Met een 't'quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat als je hem verteld dat het vlees is hij niet eens in de gaten heeft dat het vegetarisch is
En ik doe braaf mee en zeur niet om vlees. Krijg ik nu ook een complimentje van rhu?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:30 schreef rhubarbje het volgende:
Super miss!!
Goed voor de aarde ook en zo
en lekker ook gewoon
Nou ja, lekker... Bijna alle vegetarische gerechten worden op smaak gemaakt met kaas. En dat wordt hier niet gegetenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Super miss!!
Goed voor de aarde ook en zo
en lekker ook gewoon
dan heb ik nog die ander over die geen vlees (en ook geen vervangers) en geen groente lustquote:
En dat!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:31 schreef Tegan het volgende:
Maar goed. Ik snap dat je iedereen tevreden wil maken maarja, als het niet gaat, jammer dan! Je moet jezelf niet gekmaken rhutje.
Super Air!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ik doe braaf mee en zeur niet om vlees. Krijg ik nu ook een complimentje van rhu?
Ik had ze al lang een middelvinger gegeven. Wat een zeikerds zegquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan heb ik nog die ander over die geen vlees (en ook geen vervangers) en geen groente lust
Misschien toch maar tapas doen
Dit kost me zo meer tijd met plannen dan met het maken van tapas
Vervalt daarmee de Erwin-is-vrij-op-maandag-dus-hij-kookt Monday?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:31 schreef MissMSX het volgende:
Meatless Monday ga ik invoeren hier. Dan onthou ik ten minste dat ik iets aan vegetarisch ging doen
Hmmm kaasquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, lekker... Bijna alle vegetarische gerechten worden op smaak gemaakt met kaas. En dat wordt hier niet gegeten
Ik eet zelf ook amper kaasquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Super Air!
Ga je nu kaas eten om het Miss wat makkelijker te maken? dan ben ik helemaal trots
Euhm... ik was me er niet van bewust dat die er was...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vervalt daarmee de Erwin-is-vrij-op-maandag-dus-hij-kookt Monday?
Ach ja ik wil het ook gewoon te graag goed doen danquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:31 schreef Tegan het volgende:
Maar goed. Ik snap dat je iedereen tevreden wil maken maarja, als het niet gaat, jammer dan! Je moet jezelf niet gekmaken rhutje.
De mensen die geen groente en geen vlees lusten moeten maar aan de boterhammen pindakaas. En als ik jou was zou ik demonstratief een schaal gesmeerde boterhammen naast het lekkere eten uitserverenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan heb ik nog die ander over die geen vlees (en ook geen vervangers) en geen groente lust
Misschien toch maar tapas doen
Dit kost me zo meer tijd met plannen dan met het maken van tapas
quote:
Miss deelt mijn afkeur van kaas op warme maaltijden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:32 schreef rhubarbje het volgende:
Ga je nu kaas eten om het Miss wat makkelijker te maken? dan ben ik helemaal trots
Owquote:
Precies. Het is echt een smaakmaker in vegetarische gerechten. Als dat wegvalt blijft er echt weinig overquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hmmm kaas
lekker beetje parmezaan voor de smaak inderdaad
nomnom
Kaasquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Super Air!
Eronder is idd geen probleemquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]![]()
[..]
Miss deelt mijn afkeur van kaas op warme maaltijden.
Ik snap het. Ik zit ook al de hele week te stressen over mijn eigen etentje. Want als ze het niet lusten dan zou ik erg verdrietig worden. Terwijl het dan eerder aan hun ligtquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ach ja ik wil het ook gewoon te graag goed doen dan
omdat ze toch denken dat ik een of andere mini chef ben
Tot zover mijn goede bedoelingen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:33 schreef MissMSX het volgende:
Euhm... ik was me er niet van bewust dat die er was...
De weg naar de hemel he...quote:
Waar je de zalm ging maken?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik snap het. Ik zit ook al de hele week te stressen over mijn eigen etentje. Want als ze het niet lusten dan zou ik erg verdrietig worden. Terwijl het dan eerder aan hun ligt.
Omg, je zegt je echte naam op Fok!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vervalt daarmee de Erwin-is-vrij-op-maandag-dus-hij-kookt Monday?
Het maakte i.i.g. het zoenen stukken makkelijker. Er is maar één ding ranziger dan een vrouw zoenen die rookt, en dat is een vrouw zoenen die net kaas heeft gegeten.quote:
* MissMSX peukie opsteektquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het maakte i.i.g. het zoenen stukken makkelijker. Er is maar één ding ranziger dan een vrouw zoenen die rookt, en dat is een vrouw zoenen die net kaas heeft gegeten.
Geef toe dat het met deze nick niet echt een verrassing kon zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |