Van dit topic moet hè het momenteel ook niet hebben volgens mij.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:32 schreef KomtTijd... het volgende:
Pfft. stroomstoring @ amersfoort. Naar verwachting gaat het een uur duren voor er weer treinen rijden. Gelukkig staat er wel een gestrande IC met wifi
Gelukkig zit ik thuis. Met Stroom. Met Wifi. Met een kachel.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:32 schreef KomtTijd... het volgende:
Pfft. stroomstoring @ amersfoort. Naar verwachting gaat het een uur duren voor er weer treinen rijden. Gelukkig staat er wel een gestrande IC met wifi
Biatchquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik thuis. Met Stroom. Met Wifi. Met een kachel.
Je hebt de hoop opgegeven dat je vriendje ooit het trucje van vaatwasser in- en uitruimen kan aanleren?quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:25 schreef rhubarbje het volgende:
Whaha we proberen de kat truucjes te leren en ze kan al zit
Goed gedaan hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:02 schreef rhubarbje het volgende:
Sinds ik werk doet ie 90% van het huishouden
Dat was echt alleen het eerste half jaar dat we samenwoonden vervelend of zo
Nu gaat het echt al mega lang super tof
Ik snap het verhaal ook niet, want als er geen prik op de bovenleiding staat, zou de airco, verlichting en internetverbinding van de trein het toch ook niet horen te doen?quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik thuis. Met Stroom. Met Wifi. Met een kachel.
Misschien iets van een noodstroomvoorziening? Of wellicht zit er ergens nog een accu in dat ding ofzo.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:19 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik snap het verhaal ook niet, want als er geen prik op de bovenleiding staat, zou de airco, verlichting en internetverbinding van de trein het toch ook niet horen te doen?
Misschien hebben ze tijdelijk een verlengsnoer gebruikt?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik snap het verhaal ook niet, want als er geen prik op de bovenleiding staat, zou de airco, verlichting en internetverbinding van de trein het toch ook niet horen te doen?
Maar inmiddels ben ik met de NS-bus en stoptrein via Den Dolder in Utrecht terecht gekomen en zit ik in de IC naar Rotterdam. Het kost even anderhalf uur maar dan heb je wel een goed verhaal
Mijn aanname is dat de wifi vast niet zoveel stroom trekt. En airco, tja, die zal met de huidige temperaturen ook niet heel veel werk hoeven te leveren. Ik geef toe, niet de meest logische verklaring.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:21 schreef KomtTijd... het volgende:
Voor de verlichting wil ik dat best geloven, maar de airco en wifi?
Het is een complot!quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Maar inmiddels ben ik met de NS-bus en stoptrein via Den Dolder in Utrecht terecht gekomen en zit ik in de IC naar Rotterdam. Het kost even anderhalf uur maar dan heb je wel een goed verhaal
Minstens een bom in de trein dusquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is een complot!
Ernstige defecten vertellen ze gewoon bullshitredenen.
Als ik jou was zou ik de energierekening in de gaten houden!quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Misschien hebben ze tijdelijk een verlengsnoer gebruikt?
OMG En daar laten ze mij zo instappen om even te internetten!quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Minstens een bom in de trein dus
Minstens
Dat had heel anders kunnen aflopen ja.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:30 schreef KomtTijd... het volgende:
OMG En daar laten ze mij zo instappen om even te internetten! [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Misschien ontploft die bom pas in de buurt van Gouda.quote:
Ja maar hoe!quote:
Je wilde ons al niet kennen toen je nog leefde, dan gaan wij ook niet meehelpen om de aula van de begraafplaats te vullen omdat je te weinig vrienden hebt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:39 schreef rhubarbje het volgende:
Als ik dood ga merken jullie dat vast heel lang niet
En dan zijn jullie te laat voor mijn begrafenis
Erg sneu voor jullie wel
Dat mocht 'ie willen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:41 schreef Tegan het volgende:
Vriendje better have me on speeddial then!
Whaha zal ik dat serieus eens doen?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:43 schreef Tegan het volgende:
Ja rhutje, verander mijn naam in je phone even in 'emergency death call person'.
Ja, leuk al die sterke wachtwoorden, maar als ik dood ga dan is er dus niemand die ooit bij mijn accounts kan komen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:39 schreef rhubarbje het volgende:
Als ik dood ga merken jullie dat vast heel lang niet
En dan zijn jullie te laat voor mijn begrafenis
Erg sneu voor jullie wel
K. Wanneer kan jequote:Op zondag 23 oktober 2011 21:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nu ik aan de dood ontsnapt ben realiseer ik me dat dat niet iets is om moeilijk over te doen!
Ach, zo belangrijk is het denk ik niet om dat te meldenquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja, leuk al die sterke wachtwoorden, maar als ik dood ga dan is er dus niemand die ooit bij mijn accounts kan komen.
Ik zit wel eens te denken om een soortement van script te maken wat automatisch op alle websites waar ik vaak kom post dat ik dood ben, en een instructie om dat script te draaien in mijn testament te zetten.
Volgende week vrijdag toch?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
K. Wanneer kan je. Alleen neuken, no strings verder he.
Nee ik bedoelde die vrouw van laatst die jou collega aan de lijn kreegquote:
Belangrijk voor mijn ego!quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ach, zo belangrijk is het denk ik niet om dat te melden.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde die vrouw van laatst die jou collega aan de lijn kreeg
Ik hoop dat je van je fiets wordt afgerost door een Goudse allochtoon.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:53 schreef KomtTijd... het volgende:
Dames, ik moet overstappen op een sprinter met toiletten noch wifi, en daarna een stuk fietsen. Dus als ik een kwartier niet reageer bestaat er en kans dat ik misschien toch nog leef maar gewoon op de fiets zit.
Wat laat je ons toch allemaal in spanning het komende half uur!quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:53 schreef KomtTijd... het volgende:
Dames, ik moet overstappen op een sprinter met toiletten noch wifi, en daarna een stuk fietsen. Dus als ik een kwartier niet reageer bestaat er en kans dat ik misschien toch nog leef maar gewoon op de fiets zit.
Ja hard fietsen KTquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat laat je ons toch allemaal in spanning het komende half uur!
Ik ben een allochtoonquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoop dat je van je fiets wordt afgerost door een Goudse allochtoon.
Wel thuis!
Geen Goudse!quote:
Ik weet heel veel.quote:
cutequote:Op zondag 23 oktober 2011 21:57 schreef Tegan het volgende:
Owja, rhutje, dit wilde ik nog tegen jou zeggen. Ik heb zo'n uber schattig nieuwe collega. En serieus, als ik lesbisch was I would totally hit that then! Ik heb een beetje een girlcrush. En niet om haar looks ofzo. Ze is gewoon in alles perfect.
Ben je weer in zo'n wijsneuzenbui?quote:
Ze is wel hetero denk ik. Misschien moeten wij en een kerel maar een trio-setje vormenquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
cute
Is ze wat voor mij dan misschien?![]()
Kerel hier!quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:00 schreef Tegan het volgende:
Ze is wel hetero denk ik. Misschien moeten wij en een kerel maar een trio-setje vormen.
Doorgaans uit je het wat minder expliciet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:01 schreef Tegan het volgende:
Je kan beter vragen wanneer ik niet zo'n bui heb.
Jij wil niet delen, dus dan nemen wij rhu er maar bij dan.quote:
Hij mag achter mij aansluiten in de rij.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:02 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn kerel houdt zich vast ook warm aanbevolen haha
Jaja, geef haar Facebook nou maar gewoon.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:02 schreef Tegan het volgende:
Maar serieus, ik vind mijn gevoelens voor haar ook maar weird. Want het is niet seksueel ofzo. Maar ik voel me gewoon vertrouwd en blij als ik haar zie, terwijl ik haar pas net ken. Zo vreemd.
wat zou die in hemelsnaam in delft moeten?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoop dat je van je fiets wordt afgerost door een Goudse allochtoon.
Wel thuis!
Z'n gejatte TomTom uitproberen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:03 schreef Kasseistamper het volgende:
wat zou die in hemelsnaam in delft moeten?
Je houdt de queue op met je 'getrouwd zijn'quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij mag achter mij aansluiten in de rij.
Dat is een beperking die jij jezelf oplegt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:05 schreef Tegan het volgende:
Je houdt de queue op met je 'getrouwd zijn'.
Maakt mijn statement niet minder waar.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is een beperking die jij jezelf oplegt.
Mag wel andersom hoor. Soort van reverse natuurlijke selectiequote:Op zondag 23 oktober 2011 22:07 schreef Kasseistamper het volgende:
[..]
jij mag mij best een keer 'afrossen' [insert vuige wenkbrauw smiley]
Misschien is ze wel helemaal iemand waar jij het goed mee kunt vinden en zullen jullie goede vriendinnen worden?quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:02 schreef Tegan het volgende:
Maar serieus, ik vind mijn gevoelens voor haar ook maar weird. Want het is niet seksueel ofzo. Maar ik voel me gewoon vertrouwd en blij als ik haar zie, terwijl ik haar pas net ken. Zo vreemd.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:08 schreef Tegan het volgende:
Mag wel andersom hoor. Soort van reverse natuurlijke selectie.
Let's hope dat ik het niet te vroeg verpest danquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Misschien is ze wel helemaal iemand waar jij het goed mee kunt vinden en zullen jullie goede vriendinnen worden?
Dan is 'ie i.i.g. gestorven met het prettige idee in zijn hoofd dat 'ie volgende week vrijdag seks met jou zou hebben.quote:
En al die mensen zich maar afvragen waarom hij zo'n brede grijns heeft in de kist.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan is 'ie i.i.g. gestorven met het prettige idee in zijn hoofd dat 'ie volgende week vrijdag seks met jou zou hebben.
En waarom die kist niet goed dicht gaat. Rigor mortis op het verkeerde moment.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:56 schreef Tegan het volgende:
En al die mensen zich maar afvragen waarom hij zo'n brede grijns heeft in de kist.
Lijkt me wel stoer. Een uitbouw daarzo op mijn kist.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En waarom die kist niet goed dicht gaat. Rigor mortis op het verkeerde moment.
Nee, het bier moet eerst op.quote:
Motie afgewezen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |