Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
PC Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:DaBruno10 (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:Stetoe (Cara)
Hamstert (De-Hamster)
Hippe filmpjes met goede muziekquote:Omdat de mods niet willen dat wij slowchatten over Clubs is er een forum aangemaakt. Hier kunnen wij zoveel slowchatten als we zelf willen.
Het is even een test of er genoeg mensen posten. Zo ja dan zal het forum blijven en beter gemaakt worden.
Het forum is te vinden op:
http://www.relderson.nl/clubs/index.php
Meld je aan met je VP naam. En zet bijvoorbeeld je fok naam in je sig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voor het PS3 FUT Toernooi:
Deelnamekosten: 1000 coins
Prijzen: Hangt af van aantal deelnemers
Team-limits: Geen
Om je in te schrijven moet je een PM/DM naar mij (OMNIROCKET) sturen!
Leuke griet.quote:
http://www.imdb.com/name/nm0004825/quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Emmanuelle wie?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Emmanuelle
emmanuelle chriqui volgens mij.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Emmanuelle wie?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Emmanuelle
Dat is de reden waarom ik FIFA weer op Nederlands speelquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:02 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg deze foutmelding echt bij bijna elke aankoop.
Had ik ook heel vaak eerst, nu bijna nooit meer. Maar doe wel 50% van mn aankopen op de webapp. Zowieso vind ik dat makkelijker en bidtokens zijn minder schaars.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:02 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg deze foutmelding echt bij bijna elke aankoop.
Die linker middenvelder van Newcastle? Of die altijd optreedt bij VI?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:07 schreef GuRBuH het volgende:
Rara aan wie doet deze gast me elke keer denken
[ afbeelding ]
Kun?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:07 schreef GuRBuH het volgende:
Rara aan wie doet deze gast me elke keer denken
[ afbeelding ]
Uhm, die bedoelde ik wel. Alleen gaat het dan om de naam, Angelyrical.... Ik legde die connectie meteen, mjah ik zal wel raar zijnquote:
Ah, zoquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:14 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Uhm, die bedoelde ik wel. Alleen gaat het dan om de naam, Angelyrical.... Ik legde die connectie meteen, mjah ik zal wel raar zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die BraSkillers, dat team kom je dagelijks tegenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:14 schreef Lindgren. het volgende:
Voor Gurbuh:
MLS-bronze bazen:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#bx1WCeoCbbLlf
Eredivisie Silvers: (speel ik 't minst mee)
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#c5E7HrZibbLlh
MexicaanseBazen
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#cyh28klBbbLlj
Braskillers (nieuw, moet nog heel wat aan gesleuteld worden, Neymar etc. staan nog op de TP)
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#bkkF8h2sbbLln
Ja, was de naam die ik een jaar terug koos. Geen zin om aan te passen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:17 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Die BraSkillers, dat team kom je dagelijks tegenDie Mexicaanse Bazen zijn wel chill lijkt me. Road to Rabona?
Ozbilliz ook 87 pacequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:14 schreef Lindgren. het volgende:
Voor Gurbuh:
MLS-bronze bazen:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#bx1WCeoCbbLlf
Eredivisie Silvers: (speel ik 't minst mee)
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#c5E7HrZibbLlh
MexicaanseBazen
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#cyh28klBbbLlj
Braskillers (nieuw, moet nog heel wat aan gesleuteld worden, Neymar etc. staan nog op de TP)
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#bkkF8h2sbbLln
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:16 schreef Rijst het volgende:
![]()
*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en wat boeit mij dat wat jullie van me engels vind geen ene fuck iedereen kan me verstaan zo niet volg je zelf maar engels les
als jullie in hidh zaten let maar op a
of je nou dope bent of niet jij krijgt dan net zo reactie,s maar dat kun je een baby nog wel vertellen die begrijpen dat ook niet , ik vind het fake als je alleen rapt over gangsta shit enzo wie de fuck boeit dat realistische teksten en onderwerpen daar draait het om waarheid en inhoud ik weet waar ik het over heb
TheAngeLyrical 2 uur geleden
Beantwoorden
o Delen
o Verwijderen
o Markeren als spam
o Gebruiker blokkeren
o Blokkering gebruiker opheffen
*
maar jullie mogolen kennen me niet en weten niet wat ik heb meegemaakt in me leven ik ga me niet aanstellen en jullie vergelijken echt alles van me teksten alsof dat van mijn kut dorp afkomt dit dat maar ik ben hier niet geboren en getogen munstergeleen is fucktup dom saai en geen fuck aan klaar mijn mening dus kap eens met deze bullshit ohnee de mensen die alleen maar reageren op die manier die hebben niks anders te doen en dus ook geen fucking leven daar heb je je realitycheck
*
jullie zijn gewoon fucking jaloers omdat jullie geen kans hebben gekregen om te shinen 10000 rappers in dit kut land en nog allemaal rappen over bullshit nederland is gewoon vol van vieze hater maar boeit mij dat wat nee jullie maken me alleen sterker mongolen als ene doet rappen verwachten jullie direct dat je een of andere eminem moet zijn dat je net zo goed moet zijn om een normale reactie te krijgen jullie denken en zeggen wel dit is zwaar fake je weet niet waar je over rapt dit dat
Nice. Is zeker wel je enige team?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:27 schreef GieJay het volgende:
Braziliaanse bazen:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#jYJ3ULCkbbLmq
Of de gouden pik van Kumsquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:23 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Yesss. Doe ook meteen Dost![]()
Djuricic zou wel verdomd nice zijn.
Wel het enige team waar ik op dit moment mee speel, heb ook nog een eredivisie silver squad:quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nice. Is zeker wel je enige team?
Oke, netjes.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:31 schreef GieJay het volgende:
[..]
Wel het enige team waar ik op dit moment mee speel, heb ook nog een eredivisie silver squad:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#o48LRVqIbbLmu
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Of de gouden pik van Kums
En zijn Kumshot
Castaignosquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:43 schreef Rijst het volgende:
Wie weet er nog een goede Serie A spits? Ik zoek geen pacehoeren als Giovionco of Di Natale. Forlan heb ik al.
Zlatan natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:43 schreef Rijst het volgende:
Wie weet er nog een goede Serie A spits? Ik zoek geen pacehoeren als Giovionco of Di Natale. Forlan heb ik al.
Cavani?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:43 schreef Rijst het volgende:
Het kan ook niet altijd wind mee zijn met een kunstenaar.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:04 schreef laucas het volgende:
Had al zo'n gevoel dat Messi 'm niet ging maken
Bazenteam, maar vind je (tot cdm omgevormde) Anderson niet lekkerder spelen dan Ramires of Luiz Gustavo? Ik namelijk wel..quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:27 schreef GieJay het volgende:
Braziliaanse bazen:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#jYJ3ULCkbbLmq
quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:00 schreef potienza het volgende:
YES!!! Barcelona heeft gelijkgespeeld!!
Gustavo is een held, naast Roberto Carlos.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:19 schreef Thas het volgende:
[..]
Bazenteam, maar vind je (tot cdm omgevormde) Anderson niet lekkerder spelen dan Ramires of Luiz Gustavo? Ik namelijk wel..
[..]![]()
![]()
![]()
Iniesta weer schwalbekoning
Ik vind Ramires ook wel een baas hoorquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gustavo is een held, naast Roberto Carlos.
Wel gewonnen met een inferieur teamquote:
Ik zou ook robinho CAM halen als versterking of 1e elftal speelt denk ik beter dan giovinco kwa pace en dribbling en afmaken van kansen ook niet de slechste...quote:
Heb je echt geen reet aan in deze formatie.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik zou ook robinho CAM halen als versterking of 1e elftal speelt denk ik beter dan giovinco kwa pace en dribbling en afmaken van kansen ook niet de slechste...
Wat heb je dan aan giovinco?! Robinho = beter dan giovinco in deze formatie....quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb je echt geen reet aan in deze formatie.
Voor zon Italiaans team zou ik voor snijder gaan maar met cassano snijder giovinco zit je verdedigend op het middenveld zwak omdat de rossi wegvalt ( wat wel een beest is) dus ik zou kijken hoe je het oplost zou dan snijder - rossi - giovinco gaan...quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:52 schreef Tobi-wan het volgende:
Robinho is een beetje vergelijkbaar met Giovinco. Maar ik denk niet dat Giovinco echt onder doet voor Robinho. In ieder geval niet op die positie. Scoren dat doen trouwens mijn aanvallers wel.
Sneijder zou wel echt een versterking zijn voor mijn middenveld. Zou nog wel iemand met goede passing kunnen gebruiken. Lastig
Als ik sneijder koop dan zet ik hem natuurlijk op de plek van Giovinco, De Rossi blijft gewoon staan. Later als ik 2 CAM > CM kaarten heb wissel ik Cassano en Sneijder zodat ze allebei 9 chem hebben.quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
Voor zon Italiaans team zou ik voor snijder gaan maar met cassano snijder giovinco zit je verdedigend op het middenveld zwak omdat de rossi wegvalt ( wat wel een beest is) dus ik zou kijken hoe je het oplost zou dan snijder - rossi - giovinco gaan...
En over giovinco prijs kwaliteit verhouding is Giovinco beter maar als je toch kan en wil kan je beter Robinho in mij ogen daar neerzetten
Ik ga nu voor mijn Braziliaans elftal met beest spelers aangezien ik nu 5 elftalen heb die goed zijn en ik toch een team wil hebben met beste van het bestequote:Op zondag 23 oktober 2011 02:01 schreef Tobi-wan het volgende:
Tuurlijk is Robinho beter. Maar om 20k uit te geven en er dan nog een CM van te maken is het niet echt waard. Het is dat ik dol op Giovinco, maar de volgende CM die ik ga gebruiken moet toch iets meer passing hebben, daar gaat het namelijk nog wel eens mee fout.
Bij corners staan middenvelders, vooral als ze klein zijn gewoon bij de middellijn, daar hoef je geen rekening mee te houden. Ik heb daar nu Lucio, Chiellini en Ibra voor
[..]
Als ik sneijder koop dan zet ik hem natuurlijk op de plek van Giovinco, De Rossi blijft gewoon staan. Later als ik 2 CAM > CM kaarten heb wissel ik Cassano en Sneijder zodat ze allebei 9 chem hebben.
Haha precies mijn post van denet LOLquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:31 schreef Luckypenguin het volgende:
Eindelijk weer een finale gewonnen, tegenstander helemaal weg gespeeld met 6-2. Eindelijk de reeks van verloren finales doorbroken
Haha, ik zie t. Het was alleen mijn 3e goldcupquote:
Ja dat is ook zo , zovaak speel ik met minder spelers tegen topteams en ze zijn gewoon bagger net weer met mijn franse ligue 1 tegen topspelers tevez,villa sanchez fabregas snijder etc 5-5 pingels verloren ( stond 4-2 voor normale speeltijd en ben weer dom bezig 4-4) maarja ze kunnen gewoon niet fifa spelenquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:41 schreef Luckypenguin het volgende:
[..]
Haha, ik zie t. Het was alleen mijn 3e goldcup![]()
Stond 4-0 voor na rust, maar er werd al vrij snel tegen gescoord. Ik dacht alweer het gaat mis, net als bij die andere finales. Daar gaf ik ook binnen enkele minuten een voorsprong van meer dan 2 doelpunten weg. Geen idee hoe dat kan .. ondertussen verdedig ik wel steeds beter gelukkig.Tegenstander had trouwens een erg goed team, maar dat zegt eigenlijk ook niks. Sommige hebben alleen maar dure spelers lopen en kunnen er echt niks van.
Tja, dat hoor je wel vaker dat mensen met betere teams slechter fifa kunnen maar ik denk dat het ook een beetje met onderscahtting van de tegenstander te maken heeft hoor!quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:44 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo , zovaak speel ik met minder spelers tegen topteams en ze zijn gewoon bagger net weer met mijn franse ligue 1 tegen topspelers tevez,villa sanchez fabregas snijder etc 5-5 pingels verloren ( stond 4-2 voor normale speeltijd en ben weer dom bezig 4-4) maarja ze kunnen gewoon niet fifa spelen
If Fifa 11 was het eits van 10-12 ofzo. Maar kan je heel makkelijk zien, gewoon create new team paar keer doen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:13 schreef GuRBuH het volgende:
Zit er eigenlijk een maximum aan het aantal teams wat je kunt maken?
Je kunt er maar 15quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:21 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
If Fifa 11 was het eits van 10-12 ofzo. Maar kan je heel makkelijk zien, gewoon create new team paar keer doen.
Haha ik heb er al 5 en 6e is bezig:P Wat ik me afvraag is of er een max aantal kaarten in club is?!quote:
Misschien in je dromenquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:01 schreef BDIL het volgende:
Als Ajax zo speelt dan zie ik Feyenoord zeker een punt pakken in de Arena
Gozer kijk je wel zelfde wedstrijd als ik...?! Feyenoord speelt laatste 15 min zeker sterker dan ajax en heeft net als Ajax 1 keer lat geraakt en heeft nog 3 concrete kansen gehad.... Dat ik een Rotterdammer ben betekent niet dat ik die hard Feyenoord ben ik bekijk dit gewoon als voetballiefhebber...quote:
Misschien in je dromenquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
Gozer kijk je wel zelfde wedstrijd als ik...?! Feyenoord speelt laatste 15 min zeker sterker dan ajax en heeft net als Ajax 1 keer lat geraakt en heeft nog 3 concrete kansen gehad.... Dat ik een Rotterdammer ben betekent niet dat ik die hard Feyenoord ben ik bekijk dit gewoon als voetballiefhebber...
Laat zien dat je een marokkaan bent...quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:08 schreef BDIL het volgende:
[..]
Laat zien dat je een marokkaan bent...
Hoezo ?!:P Ohhh ahhaha die gozer die zei dat Ajax sws zouw innen tochquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:38 schreef GieJay het volgende:
Iemand hier is straks een CR7 en Messi armer...
Dinsdag is er niks, woensdag beker en die twee speelden heel erg slecht dus gewoon terechte wisselsquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:43 schreef BDIL het volgende:
Effe serieus wtf wrm eriksen en suljemani eraf :S Wilt de Boer zo graag verliezen of is hij bang voor Zagreb dinsdag ?!
Ja oke maar dat zijn 2 spelers die het verschil kunnen maken altijd en die dat ook doen !! Hoevaak scoort Suljemani de 1-0 ?! Eriksen is de drijfkracht op het middenveld aangezien Janssen er vandaag naast Anita er weinig wat van bakt...quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:44 schreef GieJay het volgende:
[..]
Dinsdag is er niks, woensdag beker en die twee speelden heel erg slecht dus gewoon terechte wissels
quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:54 schreef GuRBuH het volgende:
Dit is het FUT topic. Af en toe een verwijzing naar die wedstrijd moet kunnen, maar om hier nou IN CAPS TE GAAN LOPEN SCHREEUWEN IS NIET NORMAAL meneer de 'neutrale voetballiefhebber'
Ja sry het primitieve in me kwam naar boven en het staat nu 1-1 dus te vroeg gelachen excusesquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:54 schreef GuRBuH het volgende:
Dit is het FUT topic. Af en toe een verwijzing naar die wedstrijd moet kunnen, maar om hier nou IN CAPS TE GAAN LOPEN SCHREEUWEN IS NIET NORMAAL meneer de 'neutrale voetballiefhebber'
Hahah die gaan hem in Milan als een Prince ontvangen als hij nog voor de winst zorgtquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:59 schreef GuRBuH het volgende:
IF Boateng incoming... Dat beest maakt gewoon ff een 3-0 achterstand ongedaan in het kwartier dat ie in het veld staat
Die komt niet meer op deze forum of op een andere naam danquote:
Ik zal wel eens informeren bij een mod als hij zich niet meldt. Een man een man, een woord een woord toch?quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:31 schreef BDIL het volgende:
[..]
Die komt niet meer op deze forum of op een andere naam dan
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zal wel eens informeren bij een mod als hij zich niet meldt. Een man een man, een woord een woord toch?
quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:33 schreef Lindgren. het volgende:
Je zal maar Opera gebruiken en in Stiens wonen.Leeuwarden 4 life homies.
Geen gestolen punt, maar een gekregen punt. Fey had nooit achteruit moeten gaan lopen na die gelijkmaker..gingen zelfs tijd rekken tegen 10 manquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:28 schreef vandermar het volgende:
Vreselijk, gestolen punt door ajax. Feyenoord zette alles vast en prima gespeeld.
ClasieWie de fuck is Eriksen.
waarheid.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen gestolen punt, maar een gekregen punt. Fey had nooit achteruit moeten gaan lopen na die gelijkmaker..gingen zelfs tijd rekken tegen 10 man
Ik zie het als gestolenquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen gestolen punt, maar een gekregen punt. Fey had nooit achteruit moeten gaan lopen na die gelijkmaker..gingen zelfs tijd rekken tegen 10 man
Ik zag bij de wissel van Suljemani en Eriksen ook geen poging van de boer om vooruit te spelen.... en je gaat me niet vertellen dat Ajax slechter de wedstrijd had uitgespeeld met 2 van hun beste spelers Eriksen en Suljemani > Bulyikin en Lukokiquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vond ik inderdaad ook een rare wissel. Nu na het 'topniveau' van net tussen ajax en feyenoord genieten van Man Utd- Man Cityquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:49 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik zag bij de wissel van Suljemani en Eriksen ook geen poging van de boer om vooruit te spelen.... en je gaat me niet vertellen dat Ajax slechter de wedstrijd had uitgespeeld met 2 van hun beste spelers Eriksen en Suljemani > Bulyikin en Lukoki
Maar vond balotelli in FIFA 11 er veel beter uitzien dan nu .... Nu lijkt ie mager en fucking anders kwa gezicht dan in het echtquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:53 schreef Kamikazie het volgende:
IF Balotelli scoort 0-1, maar wat een eindbaas met zijn shirtje.....
DA FOREHEAD!quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:05 schreef The_champ het volgende:
Gervinho heeft de 1-0 gemaakt voor arsenal
Waarom kijk je geen manchester tegen manchesterquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:37 schreef Rijst het volgende:
3e ragequiter op rij. Allemaal in de eerste helftik sta nu in de finale.
Dit.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:40 schreef Santello het volgende:
[..]
Waarom kijk je geen manchester tegen manchester
Jawel ik doe 2 tegelijk.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:40 schreef Santello het volgende:
[..]
Waarom kijk je geen manchester tegen manchester
Hmmm Boateng IF lijkt me ook niet verkeerd. Maar dan een middenveld met Cassano - De Rossi - Sneijder of gaan voor Boateng - De Rossi - Sneijder....quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:54 schreef BDIL het volgende:
Dus tot nu lijken IF Boateng en Balotteli een zekerheidje
Godver geen IF Dzeko aub....quote:
Wat een assist op D¸eko op het einde, fuck.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:24 schreef Spierpijn888 het volgende:
Als er iemand van City een IF moet krijgen is het Silva. Wat een speler
Haha Barca haha ik denk dat het dit jaar anders looptquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:39 schreef Luckypenguin het volgende:
Shirt van Balotelli, wat een baas.
Zoals?quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:37 schreef BDIL het volgende:
[..]
Haha Barca haha ik denk dat het dit jaar anders loopt
quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:28 schreef CHURCHILLNL het volgende:
Heeft iemand een oplossing voor het probleem ik na een potje FUT opeens gren verbinding heb, pas als ik weer naar het hoofdmenu van FUT wil gaan?
Jup, had die post per ongeluk al te vroeg gepost though, staat nu een nieuwequote:
IF Yepesquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:10 schreef The_champ het volgende:
IF di natale
IF gervinho
IF milner
IF boateng
Wie nog meer?? :p
Meer spelers van Man City. IF Ronaldo mischien ook wel.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:10 schreef The_champ het volgende:
IF di natale
IF gervinho
IF milner
IF boateng
Wie nog meer?? :p
Holy fuckquote:
Bij mij was Cilessen echt een drama met hoge ballen, ging onder alles doorquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Holy fuckHoop dat vitesse nog een puntje van PSV kan pakken, dan is AZ weer 4 punten los.
On topic: voor mn silvers Donk, Cillesen en Serero gekocht. Donk en Marcelo in het centrum van de verdediging, ga ik nog veel plezier aan beleven. En met Cillesen hopelijk eindelijk de betrouwbare keeper die ik zocht.
Hoop het nietquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Holy fuckHoop dat vitesse nog een puntje van PSV kan pakken, dan is AZ weer 4 punten los.
On topic: voor mn silvers Donk, Cillesen en Serero gekocht. Donk en Marcelo in het centrum van de verdediging, ga ik nog veel plezier aan beleven. En met Cillesen hopelijk eindelijk de betrouwbare keeper die ik zocht.
Hmm, ga m een kans geven en anders later Krul proberen. Moet ook nog de chemistry maken met Marcelo natuurlijk. Zal de Krul-tip onthouden. Mooi resultaat trouwens in de arena!quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bij mij was Cilessen echt een drama met hoge ballen, ging onder alles doorKrul is veel en veel beter.
Ik had liever 3 punten gezien en die waren zeker terecht geweest maar 1-1 valt mee te leven. Alleen ik heb gvd nog geen Messi en Ronaldo gezien van die weddenschap. Hoezo gaat hij weddenschappen aan als hij ze niet kan waarmaken.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hmm, ga m een kans geven en anders later Krul proberen. Moet ook nog de chemistry maken met Marcelo natuurlijk. Zal de Krul-tip onthouden. Mooi resultaat trouwens in de arena!
Je dacht natuurlijk dat hij Ronaldo en IF Messi in zijn club had staan, maar gewoon niet opgesteldquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had liever 3 punten gezien en die waren zeker terecht geweest maar 1-1 valt mee te leven. Alleen ik heb gvd nog geen Messi en Ronaldo gezien van die weddenschap. Hoezo gaat hij weddenschappen aan als hij ze niet kan waarmaken.
Nog nooit tegen hem gespeeld lol en geen idee hoe zijn team er uit ziet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je dacht natuurlijk dat hij Ronaldo en IF Messi in zijn club had staan, maar gewoon niet opgesteld
Alsof je had verwacht dat je ze zou krijgenquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had liever 3 punten gezien en die waren zeker terecht geweest maar 1-1 valt mee te leven. Alleen ik heb gvd nog geen Messi en Ronaldo gezien van die weddenschap. Hoezo gaat hij weddenschappen aan als hij ze niet kan waarmaken.
Ik had er sowieso al een hard hoofd in maar hij kan ook gewoon realistische bets doenquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alsof je had verwacht dat je ze zou krijgen
cisse is anders ook heel snelquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:33 schreef BDIL het volgende:
Net een pot 7-4 gewonnen tegen iemand die na 3-0 achterstand met 5 aanvallers speelde en pace bitches nog ook... Helaas voor hem heeft mijn franse team 2 BEASTS Cisse en Bastos vooral bastos met schoten van afstand en vrijetrappen dodelijk
Ja oke maar hij speelde met doumbia , aguero , nani , lukaku en nilmarquote:
chem van 10 ofzo?quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja oke maar hij speelde met doumbia , aguero , nani , lukaku en nilmar
Vind Welliton echt tegenvallen. Z'n stats zijn veelbelovend maar geef mij maar Fernandinhoquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:54 schreef BDIL het volgende:
Net 3-1 verloren met mijn budget team van een echte noob pacer... zielig als je met wellinton en nilmar voorin speelt en niks beters kan dan hoge steekpaas... Als hij nog een goede skiller was oke maar dit soort mensen spelen fifa toch niet en denken dat ze dan goed zijn :S
Ik doe het wel eens met een wanhoops-slot offensief, maar krijg nooit die bal achter de verdediging.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:54 schreef BDIL het volgende:
Net 3-1 verloren met mijn budget team van een echte noob pacer... zielig als je met wellinton en nilmar voorin speelt en niks beters kan dan hoge steekpaas... Als hij nog een goede skiller was oke maar dit soort mensen spelen fifa toch niet en denken dat ze dan goed zijn :S
Jah maar je ziet hoe wanhopig iemand is al hij zijn middenvelders eruit haalt om zo te spelen:Pquote:
Ja oke maar ik had niet echt een defence met pace dus dan kan je moeilijk wat doen en hij is fucking snel dus als je counter attack speelt heb je het geflikt...quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:55 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Vind Welliton echt tegenvallen. Z'n stats zijn veelbelovend maar geef mij maar Fernandinho
True. Best jammer dat het zoveel om pace draait deze Fifa. Ik speel zelden tegen iemand die spelers in de spits hebben met minder dan 85 pace.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja oke maar ik had niet echt een defence met pace dus dan kan je moeilijk wat doen en hij is fucking snel dus als je counter attack speelt heb je het geflikt...
Misschien ga ik agbonlahor en Bent kopen. En die in de verdediging zetten. Jammer dat je geen CDM-->CB kaarten hebtquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:59 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
True. Best jammer dat het zoveel om pace draait deze Fifa. Ik speel zelden tegen iemand die spelers in de spits hebben met minder dan 85 pace.
Ik heb zovaak tegen dat soort mensen gespeeld dat in het verdedigen daarvan ik nog het meeste moeite blijf hebben met de 1-2tjes als je cb inloopt maar de bal niet weet af te pakken voor de rest handle ik ze wel nu...quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:59 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
True. Best jammer dat het zoveel om pace draait deze Fifa. Ik speel zelden tegen iemand die spelers in de spits hebben met minder dan 85 pace.
Klopt, alleen voor een striker in 4-3-3/4-3-2-1 is het een stuk minder belangrijk, al zou ik eigenlijk nooit iemand willen met minder dan 70 pacequote:Op zondag 23 oktober 2011 17:59 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien ga ik agbonlahor en Bent kopen. En die in de verdediging zetten. Jammer dat je geen CDM-->CB kaarten hebt
Daarom raad ik iedereen sws aan om 1 CB te hebben die een goede pace heeft en verdedigend niet slecht is Alex/ David Luiz etc en je hebt een type Bruno Alves / Terry nodig die koppend en verdedigend echt beest is dan heb je altijd wel kans achterin. Wat bovendien ook belangerijk is snelle lb en rb dan kunnen ze nog gaten dichtlopen...quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:04 schreef Tim86 het volgende:
Meest irritante tegenstander vind ik ook iemand die alleen maar 1-2tjes doet en dat ineen tweespitsensysteem..dan speel je van A naar B, van B naar A en dan hoge steekbal naar B. 9 van de 10 keer heb je hem als je goed oplet, maar er is altijd 1 keer dat het lukt..
Gokje. Hij is geen 7500 waard?quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:08 schreef BDIL het volgende:
Nu even serieus ik plaats 4-1-2-1-2 Formatie kaart al 4x achter elkaar 1 uur op auction voor een BIN van 7500 en niemand koopt het WTF?!
PS3? ALs ik er 1 te koop zet voor bieden vanaf 8300, geen BIN, gaat ie 7 van de 10 keer het eerste uur er uit.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:08 schreef BDIL het volgende:
Nu even serieus ik plaats 4-1-2-1-2 Formatie kaart al 4x achter elkaar 1 uur op auction voor een BIN van 7500 en niemand koopt het WTF?!
Heb heel BIN afgekeken en niemand zet em onder de 8000 BIN...quote:
Na een corner zo in de voeten van een spelers langs de middenlijnquote:
Zou m erop gooien voor 8300. Wedden om een IF Messi en een IF Ronaldo (die er aankomt) dat het lukt?quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:11 schreef BDIL het volgende:
[..]
Heb heel BIN afgekeken en niemand zet em onder de 8000 BIN...
Haha gooi em zo weer eropquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zou m erop gooien voor 8300. Wedden om een IF Messi en een IF Ronaldo (die er aankomt) dat het lukt?
Nee, dank je. Messi is te kleinquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Haha gooi em zo weer eropen je mag IF Messi en Ronaldo houden ze passen niet in mijn teams
Dat lukt met mijn Jamaicanen ook al, die heeft 85 kicking. Schijnt het hoogste te zijn van alle silversquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:12 schreef BDIL het volgende:
[..]
Na een corner zo in de voeten van een spelers langs de middenlijn
Heel de BIN afgekeken? Zit je op de pc? Anders kan je in de database gewoon de laagste BIN van dat moment opzoeken..quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:11 schreef BDIL het volgende:
[..]
Heb heel BIN afgekeken en niemand zet em onder de 8000 BIN...
Ik MOET IF Balotelli hebbenquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:27 schreef Lindgren. het volgende:
Sowieso IF: Ronaldo, Boateng, Gervinho (1 goal, 2 assists, eerste winger dit jaar met 100% passing.) Waarschijnlijk: Balotelli of Silva, .
Bij sowieso mag je ook wel die keeper van Sevilla toevoegen. Geen idee hoe die heet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:27 schreef Lindgren. het volgende:
Sowieso IF: Ronaldo, Boateng, Gervinho (1 goal, 2 assists, eerste winger dit jaar met 100% passing.) Waarschijnlijk: Balotelli of Silva, .
2 cdms net voor de verdedigers. en een lm en rm en 1 tje achter de stquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:58 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Hoe staan de middenvelders in 3-5-2?
Relaxedquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:58 schreef mash_ het volgende:
[..]
2 cdms net voor de verdedigers. en een lm en rm en 1 tje achter de st
Een ferme poeier heeft hij in de benen, in de CL ook al zo'n heerlijk schot.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:04 schreef Tobi-wan het volgende:
Die 1e twee doelpunten van Boateng.... niet normaal.
Schotkracht gaat richting de 99 denk ik bij zijn IFquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:04 schreef Tobi-wan het volgende:
En dat die kleine etter scoort met z'n koppiequote:Op zondag 23 oktober 2011 19:04 schreef Tobi-wan het volgende:
1.86 is toch niet zo heel klein.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:26 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
En dat die kleine etter scoort met z'n koppie
Duidelijk de laatste 2 spitsenquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:32 schreef DannyDeko het volgende:
Tijd voor reorganisatie binnenn mijn franse team:
442
twee van deze 3: Cisse, (IF)Remy, (IF) Gameiro
Malouda/Payet - Menez - Sissoko - NZogbia
Clichy - Kaboul - Koscielny - Konko
Frey
[/quote]quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Duidelijk de laatste 2 spitsen![]()
Ik zou Valbuena niet uitvlakken voor RM. Ook erg snel maar betere passing en schot dan NzogbiaDie RB ken ik niet.
Denk dat die geen heel verkeerd teampje zal zijnWeet alleen nog niet zeker of ik een van de spitsen als IF ga halen.
Ik speel ook met Fanniquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik vind die fanni ook lekker spelen rechts achter anders zou ik voor Sanga gaan
Konko van Lazio! Die stond in 70% van mn teams ofzo voordat ik Abate hadquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Duidelijk de laatste 2 spitsen![]()
Ik zou Valbuena niet uitvlakken voor RM. Ook erg snel maar betere passing en schot dan NzogbiaDie RB ken ik niet.
Ah ik zie het. Iets sneller dan Fanni maar verdedigend en in de lucht wel zwakker die Konko.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:47 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Konko van Lazio! Die stond in 70% van mn teams ofzo voordat ik Abate had![]()
De wingers hoeven voor mij niet supersnel te zijn though. Ik vind de balcontrole van Nzhogbia vooral heel fijn. Maar kan idd altijd Valbuena ook nog even halen.
En over de spitsen, de IF's zijn maar een fractie beter dan de non IF's dus twijfel nogal.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ah ik zie het. Iets sneller dan Fanni maar verdedigend en in de lucht wel zwakker die Konko.
Over die spitsen, van Rémy begrijp ik wel maar Gameiro is behoorlijk verbeterd
Gameiro heeft een hogere passing dan cisse en is dus echt flex om mee te combineren zeker als je 4-3-3 speelt en hem nog IF hebtquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ah ik zie het. Iets sneller dan Fanni maar verdedigend en in de lucht wel zwakker die Konko.
Over die spitsen, van Rémy begrijp ik wel maar Gameiro is behoorlijk verbeterd
Weet niet of je xbox speelt maar heb mijne na 3 dagen eindelijk voor 13750 verkocht..quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:52 schreef BDIL het volgende:
Ik heb Robinho voor 15k in 4-2-2-2 formatie opgepikt een koopje toch?!
In 4-2-2-2 formatie en CAM ?! En ja ik speel op de xboxquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:53 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Weet niet of je xbox speelt maar heb mijne na 3 dagen eindelijk voor 13750 verkocht..
Beide.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:49 schreef Santello het volgende:
[..]
Handel jij? Of haal je alleen maar matchcoins?
Ik ben ff gaan kijken en heb meteen een 4231 CAM opgepikt voor 14k. De BIN zijn idd rond de 20k in 4222quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
In 4-2-2-2 formatie en CAM ?! En ja ik speel op de xbox
Heb ik het toch voor 15k niet slecht gedaan, bovendien kreeg ik vandaag Pato in die jumbopack dus is me brazilie squad bijna klaar op 4 spelers naquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:04 schreef Spierpijn888 het volgende:
[..]
Ik ben ff gaan kijken en heb meteen een 4231 CAM opgepikt voor 14k. De BIN zijn idd rond de 20k in 4222
Ruilen tegen Giuseppe Rossi?quote:
Ook in de goal?quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:39 schreef Platina het volgende:
Pff, speel ik net gewoon gelijk tegen een kerel die op iedere positie in zijn team een spits had staan
Vandaag is zn dag dat het echt niet lukt.
Is dat voor altijd?!?!quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:53 schreef TheFastOne het volgende:
[ afbeelding ]
Extreem gebooste Diego gekocht
Neequote:
dudequote:
Wat heb je eraan?quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:53 schreef TheFastOne het volgende:
[ afbeelding ]
Extreem gebooste Diego gekocht
Hij had een BIN van 1400quote:
Weinig kansquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:59 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Hij had een BIN van 1400
Dus dan verpats ik hem met winst door er hopelijk met heel veel omdat mensen zich blindstaren op die stats
zelfs de fut community is niet zo achterlijkquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:59 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Hij had een BIN van 1400
Dus dan verpats ik hem met winst door er hopelijk met heel veel omdat mensen zich blindstaren op die stats
Weet ik, maar de goedkoopste BIN die er nu opstaat is 1800 volgens mij, dus ik maak nooit verliesquote:
Zijn zat mongolen die er in trappenquote:
Je hebt het spel pas een paar dagen en het heeft echt een tijd geduurd voordat de meeste van ons skills kregenquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:55 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik weet echt niet wat ik met FUT aan moet. Met een bronzen team en slechte chemistry win ik alles, maar als ik dan na een tijdje een goed zilveren of gouden team en 100 chemistry heb en wat betere tegenstanders krijg word ik alleen maar afgeslacht. Nu maar weer overnieuw begonnen, maar geen idee wat ik nu ga doen
Het zou natuurlijk alleen hebben gegolden indien het 11 vs 11 was gebleven..quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:47 schreef vandermar het volgende:
Miertje, met gewonen Messi of Ronaldo neem ik ook wel genoegen hoor.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:07 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk alleen hebben gegolden indien het 11 vs 11 was gebleven..
![]()
![]()
In welke positie/formatie?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:07 schreef Rijst het volgende:
Nasri net gekocht voor 48k. Paar wedstrijden mee gespeeld maar hij is gewoon onzichtbaar. Nu weer op de trade gezet. Heb sowieso 5k winst.
Lekker blijven oefenen, met m'n 2ster bronzen win ik ook álles, ben nu zo'n 30+ wedstrijden ongeslagen, met Goud is dat al een stuk lastiger. Silver zit er precies tussenin. Ik zou zeggen; ga voor een bronzen team met hoge chemistry, dan blijft 't zeker in 't begin nog leukquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:55 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik weet echt niet wat ik met FUT aan moet. Met een bronzen team en slechte chemistry win ik alles, maar als ik dan na een tijdje een goed zilveren of gouden team en 100 chemistry heb en wat betere tegenstanders krijg word ik alleen maar afgeslacht. Nu maar weer overnieuw begonnen, maar geen idee wat ik nu ga doen
Dokken.....quote:
Was niet erg goed inderdaad, maar hij was ook niet de enige.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:09 schreef Miertje88 het volgende:
Wat vond ik PSV vandaag ook matig zeg, en die Tahamata mag nog niet meedoen bij de paraolympics..
Hij bleek geblesseerd te zijn maar die clown van een Rutten begreep hem niet...quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:09 schreef Miertje88 het volgende:
Wat vond ik PSV vandaag ook matig zeg, en die Tahamata mag nog niet meedoen bij de paraolympics..
Rutten moet gewoon dat totaal voetbal van Ajax gaan inplenten in het systeem van PSV... beide teams zijn zowat identiek aan elkaar ook al is Ajax centraal achterin en op het middenveld en stukje beter kwa techniek maar dan haal je eventueel een versterking...quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:16 schreef Miertje88 het volgende:
Mertens was vandaag ook slecht, en Toivonen moet gewoon eens veel meer energie in zijn spel leggen.
Manolev is in balbezit niet goed genoeg voor PSV en Bouma is op zijn retour. Rutten heb ik ook steeds minder vertrouwen in.
Man man man, zo'n elftal (zeker op het middenveld en voorin), en dan zo voetballen.. pfff
Labyad is wel een lichtpuntje!
Toivonen op de bank zettenquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
Rutten moet gewoon dat totaal voetbal van Ajax gaan inplenten in het systeem van PSV... beide teams zijn zowat identiek aan elkaar ook al is Ajax centraal achterin en op het middenveld en stukje beter kwa techniek maar dan haal je eventueel een versterking...
Dus gewoon 4-3-3 met punt naar achter:
----------------------Tyton--------------------
Manolev--Marcelo-De Rijck- Pieters
------------------Strootman-----------------
Labyad-------------------------Wijnaldum
Lens-----------Matavz-----------Mertens
En dan moet Rutten gewoon Versterking op CB halen 1 goede speler en op een van de back posities het liefste 2, deze jongens zijn jong en hebben veel potentie dus gewoon laten spelen die hap
Daarom zou ik niet een speler als van Bommel na dit jaar terughalen of het jaar daarna... Het is leuk dat menneer zijn carriere bij PSV wil afsluiten maar dat zou doorgroei van Strootman zeer beperken + zijn salaris eisen worden a la Engelaar en dat heb je echt niet nodig
Ja, want daar gaat het zo goedquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
Rutten moet gewoon dat totaal voetbal van Ajax gaan inplenten in het systeem van PSV...
Toivonen verdient het niet om Captain te zijn! Dat is het probleem van Rutten dat hij teveel meeleeft met zon jonge... Toivonen heeft zo vaak laten zien dat hij geen voorbeeld functie kan tonen en een echte leider kan zijn, hij heeft kansen gekregen en nog niet waargemaakt waarom gun je het dan niet Strootman of Mertens bijvoorbeeld die wel presteren binnen het team. Fred moet gewoon versterkingen halen achterin het beste spelers zoals Alex die destijds echt een beer was achterin bij PSV.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Toivonen op de bank zettenAanvoerder en nog altijd een belangrijke speler.
Als Van Bommel komt heb je wel erg veel concurrentie ja, maar dan kan er wellicht weer een speler worden verkocht.
Moet dat hier?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
Toivonen verdient het niet om Captain te zijn! Dat is het probleem van Rutten dat hij teveel meeleeft met zon jonge... Toivonen heeft zo vaak laten zien dat hij geen voorbeeld functie kan tonen en een echte leider kan zijn, hij heeft kansen gekregen en nog niet waargemaakt waarom gun je het dan niet Strootman of Mertens bijvoorbeeld die wel presteren binnen het team. Fred moet gewoon versterkingen halen achterin het beste spelers zoals Alex die destijds echt een beer was achterin bij PSV.
Totaal voetbal van Ajaxquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:31 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja, want daar gaat het zo goed
Ajax voetbalt echt goed alleen door vooral fouten achterin met name zwakke backs laten ze afgelopen 3/4 wedstrijden niet altijd het beste zien, maar als je kijkt naar hoe zij op de flanken spelen en hoe het middenveld speelt dan kan je wel u zeggen. Dit doet AZ ook de laatste tijd vaak gewoon 4-3-3 aanvallend spelen en het werkt, met de juiste motivatie en spelers voetbal je gewoon mee voor het kampioenschap.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:31 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja, want daar gaat het zo goed
IF Fred Ruttenquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:34 schreef Der_Rudi het volgende:
Iemand ervaring met IF Fred?
Trek hem net uit een pakje maar zijn stats zijn niet je van het. Misschien maar meteen verkopen.
Ja sry het is zo afgelopen....quote:
Wanneer voetballen ze goed? Ik heb in de laatste 7 wedstrijden geen 1 goede gezienquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:34 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ajax voetbalt echt goed alleen door vooral fouten achterin met name zwakke backs laten ze afgelopen 3/4 wedstrijden niet altijd het beste zien, maar als je kijkt naar hoe zij op de flanken spelen en hoe het middenveld speelt dan kan je wel u zeggen. Dit doet AZ ook de laatste tijd vaak gewoon 4-3-3 aanvallend spelen en het werkt, met de juiste motivatie en spelers voetbal je gewoon mee voor het kampioenschap.
Wie heeft er een technisch beter middenveld dan Ajax ?!quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:34 schreef laucas het volgende:
[..]
Totaal voetbal van Ajax![]()
Leuk in de theorie maar in de praktijk zul je daar eerst de juiste, technisch begaafde spelers voor nodig hebben. Iets wat Ajax dus niet heeft.
Feyenoord. Clasie en EL Ahmadiquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wie heeft er een technisch beter middenveld dan Ajax ?!
Zagreb nog.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wanneer voetballen ze goed? Ik heb in de laatste 7 wedstrijden geen 1 goede gezien
Feyenoord vandaag. Eriksen was zoals wel vaker nergens.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Had net zo goed 2-0 kunnen zijn als Zagreb kansen konden afmakenquote:
Wie of wat is een Eriksenquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:37 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Feyenoord vandaag. Eriksen was zoals wel vaker nergens.
We gaan een beetje offtopic maar oke.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Aan het begin van het seizoen ging het goed maar het valt tegen achterin en jah het voetballen begint daar dus... En ik ben Rotterdammer en geen Ajax supporter ofzo maar Ajax heeft geen slechte ploeg en speelt beter voetbal dan meeste ploegen in Eredivisie. Btw ben blij dat het met feyenoord beter gaat maar dat maken de afgelopen jaren nog niet goed...quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wanneer voetballen ze goed? Ik heb in de laatste 7 wedstrijden geen 1 goede gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |