Dat is toch nog niet zeker, of wel?quote:Op donderdag 1 december 2011 18:13 schreef gateway het volgende:
als ze nou kwaad waren over het feit dat "grensarbeiders"ook in NL wegenbelasting moeten gaan betalen.......
dat plan is nog lang niet zeker, dus hier maak ik me (voorlopig) ook niet druk overquote:Op donderdag 1 december 2011 18:13 schreef gateway het volgende:
als ze nou kwaad waren over het feit dat "grensarbeiders"ook in NL wegenbelasting moeten gaan betalen.......
Bij schoonmoeders hier is al het een en ander gedecoreerd, ondanks dat er ook snieklaar gevierd wordt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:53 schreef nikky het volgende:
Ik kan je geen antwoord geven Dyco, sorry.
We beleven niets meer in DE
Hebben de mensen hier al kerstversiering hangen of toch ook eerst de Sint?
Mmmmquote:Op zaterdag 3 december 2011 10:19 schreef elvhenk het volgende:
Ik heb me geconformeerd aan de rest van het dorp. Vorige week donderdag was er ineens een lichtjes-explosie in Hassum, dus hebben wij vorige week zaterdag ook alles uit de kast gehaald.
Een duidelijk voordeel van Duitsland: dat je niet hoeft te wachten tot de Sint weg is voor de kerstlichtjes mogen hangen. Het is toch al donker zat.
Christus op een paard, en zo staan er nog veel meer op youtube.quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:27 schreef elvhenk het volgende:
Altijd baas boven baas met die Amerikanen he.
Qua lichtjes op muziek is dit mijn favoriet!![]()
![]()
En dit wil jij nu ook in je voortuin?quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:27 schreef elvhenk het volgende:
Altijd baas boven baas met die Amerikanen he.
Qua lichtjes op muziek is dit mijn favoriet!![]()
![]()
De grotere steden zijn volgens mij tot ergens 's avonds geopend.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:11 schreef Anne het volgende:
Winkels in Duitsland (Goch in dit specifieke geval) zijn tot hoe laat open op zaterdag? Ik dacht tot 1 of 3?
Nee, de platen hoef je niet in te leveren. Je moet wel je kentekenbewijs opsturen en dan krijg je een bevestiging dat je kenteken is geschrapt. Verzekering moet je uiteraard ook regelen, wij hebben al onze verzekeringen bij dezelfde maatschappij, wel zo handig.quote:Op maandag 5 december 2011 23:13 schreef Basson het volgende:
Quoten werkt niet in Chrome, dan maar zo.
@ Rewimo
Volgens mij mis ik nog het een en ander vwb het importeren van mijn bolide. RDW, platen inleveren, vrijwaringsbewijs, verzekering enz... Moet ik echt bij het RDW langs om mijn platen in te leveren?
thx
Oplospercentage van 55%quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:17 schreef z80 het volgende:
voor wie wil weten hoe veilig het is in Kleve en omgeving, hier staan wat getallen over de criminaliteit in NRW en kreis Kleve.
http://www.polizei-nrw.de(...)andbuch-2010-_2_.pdf
Was het maar waar dat er zondags altijd een goede Tatort was, nee, veel te vaak Zonendoedels in Polizeiruf 110quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:09 schreef XL het volgende:
Dat komt omdat iedere Duitsers elke zondag Tatort kijkt
Alarm für Cobra 11quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:09 schreef XL het volgende:
Ahhhh. Schimanski.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:09 schreef XL het volgende:
"Vroegah", toen ik ca. 10 jaar oud was, keek mijn moeder ook altijd naar Tatort. Volgens mij nét niet meer in zwart-wit....quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Was het maar waar dat er zondags altijd een goede Tatort was, nee, veel te vaak Zonendoedels in Polizeiruf 110
Tatort Duisburg was dat, Schimmi, geweldigquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:29 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ahhhh. Schimanski.Zouden al die afleveringen nog ergens terug te zien zijn?
Ik krijg er geen beeld bij (Commissaris Thiel), ook na google'n niet. Wellicht werden die uitgezonden in de periode dat ik weinig tv keek.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Persoonlijk vind ik, wat ik al vaker gepost heb, de Münster Tatorts het beste, een grommige sjofele Commissaris Tiel, die na zijn scheiding naar Münster trok om in de buurt van zij vader te wonen, een oude hippie die blowt en wiet kweekt. De misdaden lost ie op samen met de Frik van een Patholoog Anatoom, Professor Börne.
Hij wordt op zijn huid gezeten door de Officier van Justitie, een schorre dame die met de vader van Tiel neukt.
Uitermate goede verhalen, met humor, spanning en intelligente plots
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |