abonnement Unibet Coolblue
pi_103615192
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 11:51 schreef Felagund het volgende:
Om mij in te schrijven als promotiestudent moest ik een formulier* inleveren bij Persoon A om een handtekening te krijgen van de vakgroepvoorzitter. Persoon A was eerst nog een paar weken op vakantie. Nu blijkt dat de vakgroepvoorzitter nog een paar weken op vakantie is. Als zijn handtekening eronder staat gaat het formulier naar persoon B die regelt dat er een handtekening van de Decaan onder komt. Dan krijg ik een bevestiging van toestemming van de Decaan terug en kan ik daarmee naar de studentenadministratie, samen met andere formulieren, om mij definitief in te schrijven.

* Dit formulier moest trouwens eerst hier al door 4 verschillende personen (inclusief ikzelf) worden ondertekent.

Grmbl, begin nu al een hekel aan de Duitse bureaucratie te krijgen.
Update: volgende week krijg ik als het goed is het formulier om mij te mogen inschrijven als PhD student. *O*
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 27 oktober 2011 @ 13:09:59 #27
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_103621091
Iemand die vlakbij een Zara woont? Ik wilde aldoor een paar schoenen hebben (woon in NL) maar ze waren best wel duur en er was ook nooit een enkele maat uitverkocht dus ik dacht; die zijn er nog wel even. Niet dus ;( . Zara gebeld en in NL heeft alleen Rotterdam ze nog, maar in de verkeerde maat. Snik.
Ik heb ze ooit gepast in Keulen dus ik weet welke maat ik moet maar weet niet of ze ergens in Duitsland überhaupt nog zijn. Met een referentienummer [dat ik wel heb] kunnen ze bij elke Zara in Duitsland kijken of hij nog ergens in Duitsland is in mijn maat O-) .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_103621875
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 20:53 schreef gateway het volgende:
"Schwiegertochter" bedoel je? :) Harz 4 TV.....

Echt, wat een stomme programma's... mjah, ieder zijn ding he :)
Tja .. de W vergeten xD LOL .. maar idd dat programma bedoel ik, tis gewoon zo ontzettend slecht dat het echt hilarisch is...
In NL zou ik overigens dat soort programmas nooit kijken ( zoals ' boer zoekt vrouw' ). Verheug me trouwens wel op ' The voice of Germany' .. toch een beetje hollands xD

Weet overigens iemand een goeie proxy site, die ik kan gebruiken om uitzending gemist van RTL4 terug te kunnen kijken... Had er al wel 1 gevonden maar die komt steeds met de melding dat ik mijn JAVA aan moet zetten (op 2 computers) maar mijn JAVA staat aan :s - Alvast bedankt xD
De schrik van elke vent; blond en intelligent ( ^^ )
RawRRRR
pi_103622055
quote:
5s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 13:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Iemand die vlakbij een Zara woont? Ik wilde aldoor een paar schoenen hebben (woon in NL) maar ze waren best wel duur en er was ook nooit een enkele maat uitverkocht dus ik dacht; die zijn er nog wel even. Niet dus ;( . Zara gebeld en in NL heeft alleen Rotterdam ze nog, maar in de verkeerde maat. Snik.
Ik heb ze ooit gepast in Keulen dus ik weet welke maat ik moet maar weet niet of ze ergens in Duitsland überhaupt nog zijn. Met een referentienummer [dat ik wel heb] kunnen ze bij elke Zara in Duitsland kijken of hij nog ergens in Duitsland is in mijn maat O-) .
Heb je al gekeken of je het via de site kan bestellen? (http://www.zara.com/webap(...)ome/de/en/zara-W2011) Daar staan de ref. nummers wel bij, wat ik er nu van zie. Hier in Bonn zit volgens mij ook een, maar ik weet niet of je daar wat aan hebt.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 27 oktober 2011 @ 13:53:29 #30
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_103622591
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 13:36 schreef Felagund het volgende:

[..]

Heb je al gekeken of je het via de site kan bestellen? (http://www.zara.com/webap(...)ome/de/en/zara-W2011) Daar staan de ref. nummers wel bij, wat ik er nu van zie. Hier in Bonn zit volgens mij ook een, maar ik weet niet of je daar wat aan hebt.
Jup, online is ie zowel in Duitsland als in Nederland en België uitverkocht. In Canada is ie online nog wel, :') .
Ik heb alleen wat hulp van een jullie nodig, :@ O-) die wil bellen/langsgaan met/bij een Duitse Zara of ze kunnen nakijken waar en of in Duitsland die bepaalde schoen nog hebben. Ik had ook gemailed eerder met de Nederlandse maar als ik dat antwoord moet afwachten ben ik al bijna dood krijg ik het idee.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 15:00:09 #31
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_103625002
He, CZ, vanuit Nederland kan je toch ook gewoon bellen met een Duitse Zara?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 27 oktober 2011 @ 16:14:09 #32
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_103627904
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 15:00 schreef Tinkepink het volgende:
He, CZ, vanuit Nederland kan je toch ook gewoon bellen met een Duitse Zara?
Jawel, maar ik kan geen Duits :') (en in het Engels voel ik me ook zo ongemakkelijk als ik het niet even face-to-face kan doen :@) en bovendien ben ik een studente met een mobiel zonder abo dus 1x bellen en mijn gehele beltegoed is op. Ik wil wel een euro o.i.d. of hoeveel het iemand vanuit Duitsland gekost heeft om te bellen overmaken, maar ik wil niet mijn gehele btg kwijt :D .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 20:24:53 #33
63722 z80
I fink you freaky
pi_103639133
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 13:53 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Jup, online is ie zowel in Duitsland als in Nederland en België uitverkocht. In Canada is ie online nog wel, :') .
Ik heb alleen wat hulp van een jullie nodig, :@ O-) die wil bellen/langsgaan met/bij een Duitse Zara of ze kunnen nakijken waar en of in Duitsland die bepaalde schoen nog hebben. Ik had ook gemailed eerder met de Nederlandse maar als ik dat antwoord moet afwachten ben ik al bijna dood krijg ik het idee.
ik zie dat er een winkel in centerO in Oberhausen zit. er gaan vrij veel Nederlanders daar een dagje schoppen.
als je de vraag in fokkers helpen fokkers stelt heb je kans dat iemand even de vraag wil stellen als hij/zij toch inkopen doet.
of anders een e-mail naar Duitsland? even door een vertaal site halen en er onder melden dat je de Duitse taal niet machtig bent. grote kans dat ze er wat moeite voor willen doen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_103837643
Pfffffff weer zo´n dag....
heel Duitsland ligt weer op zn reet vanwege een kerkelijke feestdag.

voor mij complete onzin, want naar de kerk gaan ze niet...
  dinsdag 1 november 2011 @ 17:34:19 #35
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_103837727
:W

Ik kom over een paar maanden jullie gelederen versterken :Y
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 1 november 2011 @ 17:49:48 #36
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_103838425
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 17:32 schreef pieter.m het volgende:
Pfffffff weer zo´n dag....
heel Duitsland ligt weer op zn reet vanwege een kerkelijke feestdag.

voor mij complete onzin, want naar de kerk gaan ze niet...
ja een katholieke feestdag.... maar wrom dat dan in NL geen vrije dag is??
pi_103838551
De straten waren hier ook bijna uitgestorven. Ze zullen allemaal wel binnen zitten.

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 17:49 schreef gateway het volgende:

[..]

ja een katholieke feestdag.... maar wrom dat dan in NL geen vrije dag is??
quote:
Allerheiligen is een vrije dag in vele landen, waaronder België, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Polen, Spanje en delen van Duitsland. In Nederland werd deze vrije dag afgeschaft in de jaren 1960.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_103843575
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 17:32 schreef pieter.m het volgende:
Pfffffff weer zo´n dag....
heel Duitsland ligt weer op zn reet vanwege een kerkelijke feestdag.

voor mij complete onzin, want naar de kerk gaan ze niet...
Verhuis naar Hamburg, volgens mij HET Bundesland met de minste Feiertagen. Ik heb er in ieder geval erg weinig, en nu kerst en oud en nieuw ook zo goed vallen in het weekend zijn de winkels hier erg vaak open ;)
  dinsdag 1 november 2011 @ 19:40:58 #39
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_103843930
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 17:49 schreef gateway het volgende:

[..]

ja een katholieke feestdag.... maar wrom dat dan in NL geen vrije dag is??
omdat nederland vooral protestant is
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 1 november 2011 @ 19:52:07 #40
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_103844496
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 17:34 schreef wonderer het volgende:
:W

Ik kom over een paar maanden jullie gelederen versterken :Y
Gezellig! Waar kom je te wonen? :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_103846473
Heerlijk hoor, zo'n vrije dag tussendoor ;)
pi_103847916
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 20:25 schreef Gala6183 het volgende:
Heerlijk hoor, zo'n vrije dag tussendoor ;)
Als of Bayern nicht noch genoeg vrij heeft, als land met de meeste feestdagen ;)
  dinsdag 1 november 2011 @ 21:14:38 #43
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_103849268
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 19:52 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Gezellig! Waar kom je te wonen? :)
Frankfurt :Y
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 1 november 2011 @ 21:47:45 #44
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_103851308
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 21:14 schreef wonderer het volgende:

[..]

Frankfurt :Y
I O+ Frankfurt
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_103851420
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 20:49 schreef Hiya het volgende:

[..]

Als of Bayern nicht noch genoeg vrij heeft, als land met de meeste feestdagen ;)
Ik klaag ook niet, ik geniet ervan ;)
pi_103856261
Bayern heeft er 11 of 12 toch per jaar?

Ik vond het in NRW al veel vergeleken met Nederland.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_103863949
Ja 12 (in München in ieder geval). En nu weer 2 dagen niet op kantoor, want EHBO-cursus *)
pi_103866542
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 21:14 schreef wonderer het volgende:

[..]

Frankfurt :Y
Leuk xD

Enne ik wist niet eens dat er gisteren een feestdag was? .. Niets van gemerkt hier nabij Fulda, vriendlief moest ook gewoon werken gisteren.

Zaterdag een ritje van 5 uur in de trein naar de Niederlande, gaan we weer gezellig veel kaugum eten in de trein -- mijn oren vinden de bergen niet zo een succes ^^ Dan maandag snel weer terug naar hier. K heb trouwens een flinke korting gehad bij DB omdat ik zo vroeg geboekt had. totaal ( heen en terug ) 88 euries MET zitplaats, bij het raam ( en maar 1 keer overstappen in Hannover ) ... Helemaal geweldig, dat vind je in holland niet.
De schrik van elke vent; blond en intelligent ( ^^ )
RawRRRR
  woensdag 2 november 2011 @ 19:26:06 #49
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_103886871
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 10:24 schreef Dyco het volgende:

[..]

Leuk xD

Enne ik wist niet eens dat er gisteren een feestdag was? .. Niets van gemerkt hier nabij Fulda, vriendlief moest ook gewoon werken gisteren.

Zaterdag een ritje van 5 uur in de trein naar de Niederlande, gaan we weer gezellig veel kaugum eten in de trein -- mijn oren vinden de bergen niet zo een succes ^^ Dan maandag snel weer terug naar hier. K heb trouwens een flinke korting gehad bij DB omdat ik zo vroeg geboekt had. totaal ( heen en terug ) 88 euries MET zitplaats, bij het raam ( en maar 1 keer overstappen in Hannover ) ... Helemaal geweldig, dat vind je in holland niet.
Ik vind dat plaats reserveren echt schijtirritant... kun je niet eens een trein eerder of later nemen als je plannen een beetje wijzigen.

Dat je dat voor een vliegtuig doet, snap ik, maar treinen die elke twee uur gaan? Het is dat het zoveel scheelt, anders zou ik het echt niet doen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 3 november 2011 @ 04:00:16 #50
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_103904997
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 21:14 schreef wonderer het volgende:

[..]

Frankfurt :Y
Zo da's toch snel gegaan. Leuk. ^O^
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')