Ze zijn na de 'uitgelekte' trials niet zo happig op het naar buiten brengen. Kan je vertellen dat Rogier 5:57.5 had, Kaj 5:58, Jozef 6:08, Nanne volgens mij 6:06 (ofzoiets) en Olivier 5:58.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:01 schreef BEFEM het volgende:
Wan, uitslagen van ergotest van maandag?
http://shop.concept2.nl/k(...)+visibilty+-+windtexquote:Op woensdag 2 november 2011 13:31 schreef ocf81 het volgende:
Het is bij Euros sinds enige tijd verplicht om als stuur of als boeg ten alle tijde een reflecterend hesje te dragen wanneer je je op het water begeeft. Als skiffeur ben ik dus altijd de sjaak. Ik heb een hekel aan die extra laag omdat die warmte vasthoud. Ik benieuwd of iemand weet waar ik een roeipakje kan krijgen waar dit in de stof verwerkt is. Anyone any ideas?
Thnx, Ik had zelf ook al gekeken bij C2 en bij JL, maar ik kan alleen maar hesjes, jassen en bodywarmers vinden. Ik heb zo het idee dat high visibility zoals ik dat wil nog niet bestaat. (zal ook weer eens niet)quote:Op woensdag 2 november 2011 14:40 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
http://shop.concept2.nl/k(...)+visibilty+-+windtex
Is dat iets? Concept heeft wel meer reflecterends volgens mij.
Misschien zelf wat van die stof op de markt kopen en op het rugpand van een oud pakje naaien?quote:Op woensdag 2 november 2011 15:13 schreef ocf81 het volgende:
[..]
Thnx, Ik had zelf ook al gekeken bij C2 en bij JL, maar ik kan alleen maar hesjes, jassen en bodywarmers vinden. Ik heb zo het idee dat high visibility zoals ik dat wil nog niet bestaat. (zal ook weer eens niet)
Eigenlijk wil ik gewoon een roeipakje i.v.m. het vasthouden van (te veel) warmte. op de een of andere manier ademt zo'n hesje niet zo goed.
Toch is het vreemd. Een paar jaar geleden brachten ze gewoon alle uitslagen zelf naar buiten en zo hoort het ook vind ik eigenlijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:39 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Ze zijn na de 'uitgelekte' trials niet zo happig op het naar buiten brengen. Kan je vertellen dat Rogier 5:57.5 had, Kaj 5:58, Jozef 6:08, Nanne volgens mij 6:06 (ofzoiets) en Olivier 5:58.
Dames niet zo hard. Allemaal boven de 6:50 op Roline na, alleen Claudia en Inge laag in de 6:50.
Inderdaad, waarom nietquote:Op woensdag 2 november 2011 18:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Toch is het vreemd. Een paar jaar geleden brachten ze gewoon alle uitslagen zelf naar buiten en zo hoort het ook vind ik eigenlijk.
Tja, ik weet het ook niet. Binnenkort ga ik ook met Mijnders praten waarom er getest wordt op dit moment en de dames bijvoorbeeld hard doorgetraind hebben. Die tijden zijn op deze manier nauwelijks representatief en bovendien niet echt motiverend voor de selectie.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Toch is het vreemd. Een paar jaar geleden brachten ze gewoon alle uitslagen zelf naar buiten en zo hoort het ook vind ik eigenlijk.
Tenzij je aan het eind een gouden medaille wint, want dan heb je altijd gelijk.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:32 schreef Thrawn het volgende:
Topsportselecties zijn eigenlijk net als cryptografie: Als je geheimhouding nodig hebt om een voordeel te halen op je tegenstander ben je eigenlijk bij voorbaat al zwakker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |