Dat is 2.25 gemiddeld of zo?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:37 schreef SeanFerdi het volgende:
Zo,ik heb gewoon weer eens geërgometerd.
Gelijk geknald met een 60min 'test'. Alleen moest ik na de eerste 20min wel om de 10min een paar halen overslaan om een paar slokjes te drinken, blijkbaar toch te weinig gedronken van te voren.
Maar voor de eerste keer op een ergometer in een lange tijd, en inclusief een paar kleine drinkpauzes, vind ik 12,3km nog best prima. Komende tijd maar weer naar de 14km toewerken.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:17 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Ik had t ook al uitgerekend
Waarom zou je als niet-wedstrijdroeier uberhaupt 60 min non-stop proberen te ergometeren?
Ik vind die lange ergosessies altijd een flinke strijd met de innerlijke schweinhund
Ben je al aan het sparen?quote:het is al weer enige jaren geleden dat de winnende roeiers van de SA4+, zoals traditie voorschrijft, een fust bier aanboden tijdens de roeiersborrel. Om het goede voorbeeld te geven heeft de organisatie van de wedstrijd aangegeven het eerste fust voor haar rekening nemen, in de hoop dat de winnaars zich na hun inspanningen op het water ook op de wal van hun sportieve kant laten zien.
ik vind altijd de eerste 20 minuten gruwelijk kut, 2e 20 valt mee, en de laatste 20 gewoon lekker stampen. die innerlijke schweinhund moet je omhelzen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:17 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Ik had t ook al uitgerekend
Waarom zou je als niet-wedstrijdroeier uberhaupt 60 min non-stop proberen te ergometeren?
Ik vind die lange ergosessies altijd een flinke strijd met de innerlijke schweinhund
Welnee, regel gewoon een camelbakquote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:03 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
Maar misschien moet ik toch maar 3x 20min gaan doen de volgende keer, om een beetje te kunnen blijven hydrateren tussendoor.
Hoe ziek was je? Als je koorts had gister moet je zeker nog niet gaan trainen vandaag..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:54 schreef Thomasg het volgende:
Super chille topics deze!
Gisteren 1e selectiedag gehad, was helaas ziek. Wel me hardste haal ooit getrapt, 1.11!
Zit te twijfelen of ik wel of niet ga trainen vanavond.. tips?
Ik had denk ik een uitschieter ofzo, warm koud warm koud en heb toen met kleren aan rustig gespind en lekker alles eruit gezweet. Gisteren overdag goed, na 1 keer 20 minuten ED nogal kut en vandaag voel ik me wel weer prima eigenlijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:18 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hoe ziek was je? Als je koorts had gister moet je zeker nog niet gaan trainen vandaag..
Je bent een meisje toch?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:35 schreef zwaan90 het volgende:
Mijn eerste 2K ging best wel goed. Heb 7.41.2 getrapt.
Na de eerste tien halen ging het uitzakken best moeizaam, kon niet het goede tempo koppelen aan m'n streef, heeft even geduurd. Dus dat moet de volgende keer beter en dan kan ik nog harder
Haha ja ik ben een meisje, loop selectie voor EJD. Laatste maand wel 5 à 6x per week getraind, maar toch. Ben er zeker blij mee!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:37 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je bent een meisje toch?Best wel heel goed dan voor een 2k zonder veel training!
Sinds dinsdag, maar goed. En inderdaad, de ploegen zijn dan nog niet echt gevormd, en om dan de dag na het gala een wedstrijd te starten slaat nergens op.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:36 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Hm. bij skoll zijn de selecties sinds maandag bezig, en we hebben vrijdag a.s. een gala. denk dat de meesten niet zitten te wachten op een wedstrijd de dag er na
Laga start wel. Denk dat ze te laat waren met inschrijven. Bij de loting staan ze er wel bij.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:51 schreef Virmes het volgende:
Ah, dat verklaart Skoll en Orca.
Overigens valt hij niet meer dan een week eerder dan in andere jaren toen men wel meedeed, blijkbaar toch veranderende verwachtingen.
Triton was ook altijd wel in grote getale aanwezig, weet iemand waarom die het laten afweten?
Het hele eerstejaars-selectieproces is omgegooid, wij zijn ook net maandag begonnen met selecteren en de niet-selectanten roeien nu een week niet geloof ik. Er was wel sprake dat de beste 3 ploegjes van de afroeiwedstrijden hem zouden mogen starten, maar ik weet niet of dat doorgaat of niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:51 schreef Virmes het volgende:
Ah, dat verklaart Skoll en Orca.
Overigens valt hij niet meer dan een week eerder dan in andere jaren toen men wel meedeed, blijkbaar toch veranderende verwachtingen.
Triton was ook altijd wel in grote getale aanwezig, weet iemand waarom die het laten afweten?
Ik maak er een mooi artikel over aanstaand weekend ;-)quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:21 schreef Virmes het volgende:
Normaal gesproken waren bijna alle verenigingen wel in het eerstejaarsveld vertegenwoordigd op de asopos, maar dat valt nou tegen. Ik heb even zitten tellen en 7 grote verenigingen zijn er niet bij:
Skoll, Okeanos, Orca, Triton, Laga, Vidar en Skadi.
Heeft iemand een idee waarom de Asopos opeens zo impopulair is geworden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |