De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dudequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:56 schreef Nectar het volgende:
Zelfmoord is wel het laatste wat ik zou doen.
HAHA SNAPPEN JULLIE HEM??
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:01 schreef Schenkstroop het volgende:
@Monkyyy
camera in je bk. is nice profits bovenop je pokergame
Niet nodig.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:01 schreef Schenkstroop het volgende:
@Monkyyy
camera in je bk. is nice profits bovenop je pokergame
tsja dan niet..quote:
allemaal kijkehquote:
Ja dit.quote:
mensen die naief zijn en denken dat 'sommige mensen'quote:
is de nederlandse project runway nog verder gegaan na de eerste zeizoen van een paar jaar gelee ?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik zapte hem weg na hollands next topmodel.
Jaaaa zeker!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
is de nederlandse project runway nog verder gegaan na de eerste zeizoen van een paar jaar gelee ?
Ja inderdaad, wat een irritant mensquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:09 schreef coban het volgende:
Dat wijf van hntm die zeikte moet echt nekschot
Thanksquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:08 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
mensen die naief zijn en denken dat 'sommige mensen'
Doei Monkyyy Doei! Jij ook Toedels en love kisses and hug ensoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:09 schreef coban het volgende:
Dat wijf van hntm die zeikte moet echt nekschot

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |