quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh god ik moet in jip en janneke taal praten, anders begrijp je het weer niet.
Oke goed op letten u dan he.
Bij pubers is het bekend dat de hormonen alle kanten op stuiteren. Deze zullen daar dus weel heftiger op reageren dan BV volwassenen. Dat is algemeen bekend. En mag toch aan nemen dat jij hier ook van op de hoogte bent.
Volwassen mensen weten daar veel beter mee om te gaan. Dus ja pubers reageren heel anders dan volwassen mensen.
Tevens zie ik nog nergens staan waar ik uit sluit dat volwassenen geen hormomen hebben. Wat jij doet staat ook wel bekend als selectief lezen en daar een conclussie uit trekken.
Het is echt besmettelijk dus. Op het moment dat je vast loopt kom je met plaatjes.quote:
Cool story broquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:03 schreef Myraela het volgende:
Ik ben misselijk en ik wil stappen maar ben blut. Wat een kutleven heb ik.
Okok dit dat, alles. grgr
Ik val toch al een paar jaar in de categorie volwassenen. En reken maar van yes dat mijn hormonen onverminderd doorstuiterenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh god ik moet in jip en janneke taal praten, anders begrijp je het weer niet.
Oke goed op letten u dan he.
Bij pubers is het bekend dat de hormonen alle kanten op stuiteren. Deze zullen daar dus weel heftiger op reageren dan BV volwassenen. Dat is algemeen bekend. En mag toch aan nemen dat jij hier ook van op de hoogte bent.
Volwassen mensen weten daar veel beter mee om te gaan. Dus ja pubers reageren heel anders dan volwassen mensen.
Tevens zie ik nog nergens staan waar ik uit sluit dat volwassenen geen hormomen hebben. Wat jij doet staat ook wel bekend als selectief lezen en daar een conclussie uit trekken.
Dus je bent lelijk?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:03 schreef Myraela het volgende:
Ik ben misselijk en ik wil stappen maar ben blut. Wat een kutleven heb ik.
Okok dit dat, alles. grgr
Ik heb ze aardig goed onder controle andersquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:04 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik val toch al een paar jaar in de categorie volwassenen. En reken maar van yes dat mijn hormonen onverminderd doorstuiteren
Daar word ik alleen maar misselijker van.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:04 schreef Sinji het volgende:
[..]
Cool story bro
Sugardaddy hosselen een optie?
Vrouwquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb ze aardig goed onder controle andersEn ik ben ook volwassen.
He.quote:
Ik wilde net zeggen, anders liepen er genoeg mannen zonder ruggengraat rond die maar al te graag je avond wilden betalen.quote:
Toch zou ik je doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Als je tieten had zou je beter ook aan de wijn gaan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:09 schreef Flepke het volgende:
Als ik tieten had had ik ook gratis bier, fml.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Toch zou ik je doen.Als het maar een hartslag heeft ofniet goos?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
Artistieke photoshoot aangeboden yoquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, duidelijk zijn ze niet meer mooi.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:10 schreef Flepke het volgende:
[..]
Als het maar een hartslag heeft ofniet goos?
Zie die baas hosselen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:10 schreef Sinji het volgende:
[..]
Artistieke photoshoot aangeboden yo
Bier wijn en tieten, sounds like a plan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je tieten had zou je beter ook aan de wijn gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |