Nee hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:20 schreef heloef het volgende:
Ik ben de enige die niks heeft met fotografie merk ik?
Jij wordt DJ jonguhh, pussy gauuraaanteeedquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:20 schreef heloef het volgende:
Ik ben de enige die niks heeft met fotografie merk ik?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:18 schreef Sinji het volgende:
[..]
Arghh Nikon, waar is knoflook en wijwaterrr X
Dat werkt alleen voor club DJ's.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jij wordt DJ jonguhh, pussy gauuraaanteeed
Draai je toch alleen in clubs & stadions?quote:
Hoorde dat ze dan met hordes tegelijk spontaan voor je uit de kleren gaan.quote:
En dat ook ja. Hij deed haar al toen ze nog niet eens 18 wasquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:22 schreef Sinji het volgende:
[..]
Had die lelijke Giel niet een ontzettend jong lekker ding te pakken? Weet het niet meer
Daar ligt mijn interesse niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:22 schreef Flepke het volgende:
[..]
Draai je toch alleen in clubs & stadions?
Nee niet echt, Benzin had wel even weer een slecht moment. We mogen niet gemeen doen en we hebben geleerd dat hij graag geknuffeld wilt worden, ook door jongens.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
Heb ik nog wat gemist vandaag trouwens?
Matig:quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:22 schreef Sinji het volgende:
[..]
Had die lelijke Giel niet een ontzettend jong lekker ding te pakken? Weet het niet meer
Nee ik ben radio DJ geen club DJ.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:25 schreef Flepke het volgende:
[..]
Je bent niet geïnteresseerd in vrouwen?
Grietje van de kunstacademie.quote:
Dan krijg je Giel als zwager. Nou, happy happy joy joyquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:26 schreef Flepke het volgende:
Links schijnt zus te zijn van haar, doe mij die maar.
[ afbeelding ]
Rechter, dochter van Jay Lenno?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:26 schreef Flepke het volgende:
Links schijnt zus te zijn van haar, doe mij die maar.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |