Inderdaad, het is mijn leven. Daar heb je gelijk in. Ieder heeft zo zijn eigen geloof (god) en dat respecteer ik.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed, het is jouw leven inderdaad. Overigens heeft de God waar ik in wil geloven wel belangrijkere dingen te doen dan zich zorgen maken over wat z'n volgers precies dragen en wat ze afdekken, maar dat is een ander verhaal.
Ik ben niet weg, alleen voor Special-K ben ik weg. Ik doe nu alsof hij niet bestaat. hahaah (geintje).quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:26 schreef NDAsilenced het volgende:
Jammer dat iedereen zo hammert op haar uiterlijk, daar gaat het toch ook niet om. Nu is ze weg.
In de Kuran staat dat een moslim vrouw alleen met een moslim man mag trouwen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:23 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Het maakt uiteindelijk niet uit hoe je er uit ziet, doe dat doek om, maakt niet uit, maar dat betekend waarschijnlijk wel dat er nog veel meer verwarrende en moeiljk regels je leven gaan beheersen.
Het gaat ons (mij) erom hoe jij in het leven; een leven waarin je verder kan komen in een moderne Nederlandse samenleving en niet dat je je min of meer afzondert en alleen omgaat met een moslim-gemeenschap.
Mag jouw toekomstig vriendje (of echtgenoot) ook niet-moslim zijn?
Dan zal ik eens in je Koran schrijven dat je alles op de handwas moet doen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:28 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ik ben niet weg, alleen voor Special-K ben ik weg. Ik doe nu alsof hij niet bestaat. hahaah (geintje).
[..]
In de Kuran staat dat een moslim vrouw alleen met een moslim man mag trouwen.
Daar gaat de topic niet over. (En ik ben niet bekeerd. Mijn ouders zijn elhamdullah moslimquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:25 schreef mrk.n het volgende:
Sowieso, westerse meiden/vrouwen die zich bekeren tot de Islam zijn imo zwakke vrouwen.
Vaak komt het gewoon door de aandacht die ze krijgen van de moslims en de positieve reacties van de moslims. Ik heb dit nu twee keer meegemaakt bij vriendinnen van mijn zusje; gingen om met moslima's, kwamen daar vaak over de vloer en opeens ook moslima's geworden. Werden dan ook overal bij betrokken; waren net een soort familie geworden. Allebei trouwens naieve meisjes.
Ik denk dat dat sommige mensen aantrekt. Gewaardeerd worden, veel complimenten krijgen, familie gevoel enzovoort.
Dat is aan Allah(god) om te beoordelen, niet de mensen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
En wat als je al die geboden had overtreden ondanks je geloof in Allah? Ga je dan naar de hel en is Allah alles behalve barmhartig?
Stoort je dat dan niet, dat dat er staat?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:28 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ik ben niet weg, alleen voor Special-K ben ik weg. Ik doe nu alsof hij niet bestaat. hahaah (geintje).
[quote]
Gelukkig![]()
[..]
In de Kuran staat dat een moslim vrouw alleen met een moslim man mag trouwen.
Als hij dat mag beoordelen, waarom volg je die dingen dan? Volg je dat omdat je twijfels hebt hoe barmhartig die is of aan je geloof in hem en is elk beetje mooi meegenomen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:31 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Dat is aan Allah(god) om te beoordelen, niet de mensen.
Mensen zullen je leuk vinden omdat je graag jezelf verbergt voor de wereld.. yeah right.quote:Mensen zullen je leuk vinden om je wie je echt bent, dat is meer waardevoller.
Inderdaad, als je kuran gaat lezen,bidden Of naar de moskee gaat. In alles waar alcohol in zit, is verboden,quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:31 schreef mrk.n het volgende:
En in de Koran staat ook dat je geen parfum op mag doen (geen enkel luchtje) dus ook geen deo. Houd je d'r maar aan.
Je persoonelijkheid. Van binnen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mensen zullen je leuk vinden omdat je graag jezelf verbergt voor de wereld.. yeah right.
Ja, en hoe jij jezelf kleedt komt ook van binnen, en dat duidt bij mij toch op jezelf verstoppen, niet aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:34 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Je persoonelijkheid. Van binnen.
En je mag mannen eigenlijk niet in de ogen aankijken. Staat er ook in.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:33 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Inderdaad, als je kuran gaat lezen,bidden Of naar de moskee gaat. In alles waar alcohol in zit, is verboden,
Waarom zou ik me eraan storen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:32 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Stoort je dat dan niet, dat dat er staat?
Naar de grond kijken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:34 schreef mrk.n het volgende:
[..]
En je mag mannen eigenlijk niet in de ogen aankijken. Staat er ook in.
Dat is jou mening.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, en hoe jij jezelf kleedt komt ook van binnen, en dat duidt bij mij toch op jezelf verstoppen, niet aantrekkelijk.
En jouw toekomstige man mag jou een corrigerende tik geven als hij jou heeft gewaarschuwd voor iets waar hij zich aan stoort maar jij niet luistert.quote:
Ja en wat is jouw mening? Dichter bij allah staan ofzo? Want je innerlijk zal er echt niet mooier op worden.quote:
Drink geen alcohol, doe geen parfum op, eet geen varkensvlees, doe een hoofddoek om, trouw niet met een niet-moslims, ga naar de moskee, etc. Doe het allemaal, maar denk niet dat dat allemaal moet of goed is omdat er daadwerkelijk een god is die dat allemaal aan je vraagt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:33 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Inderdaad, als je kuran gaat lezen,bidden Of naar de moskee gaat. In alles waar alcohol in zit, is verboden,
Ik vind het ook behoorlijk naïef...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:37 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Drink geen alcohol, doe geen parfum op, eet geen varkensvlees, doe een hoofddoek om, trouw niet met een niet-moslims, ga naar de moskee, etc. Doe het allemaal, maar denk niet dat dat allemaal moet of goed is omdat er daadwerkelijk een god is die dat allemaal aan je vraagt.
hahaahaha Er staat ook in dat je partner, moeder, zussen. Als een kostbare diamant moet behandelen. Zie je mijn display?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:36 schreef mrk.n het volgende:
[..]
En jouw toekomstige man mag jou een corrigerende tik geven als hij jou heeft gewaarschuwd voor iets waar hij zich aan stoort maar jij niet luistert.
Moet je even een pagina terug lezen meneer koekepeer.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja en wat is jouw mening? Dichter bij allah staan ofzo? Want je innerlijk zal er echt niet mooier op worden.
Kom er maar voor uit. Het staat erin, dat houdt dus in dat zodra jouw toekomstige partner jou een flinke mep verkoopt, en nog één, en nog één, enzovoort, je het dus moet accepteren. Het staat namelijk in de Koran en Allah accepteert het, het zal immers wel jouw eigen schuld zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:38 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
hahaahaha Er staat ook in dat je partner, moeder, zussen. Als een kostbare diamant moet behandelen. Zie je mijn display?
Nou zeg, ik ben helemaal geen koekepeer.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:39 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Moet je even een pagina terug lezen meneer koekepeer.
koekiemonsterquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou zeg, ik ben helemaal geen koekepeer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |