Wie? Wij?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:03 schreef Greys het volgende:
Gaan jullie nog iets leuks doen vanavond?
En/of morgen?
Nee en Neequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:03 schreef Greys het volgende:
Gaan jullie nog iets leuks doen vanavond?
En/of morgen?
Kom hierheen!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wie? Wij?
Of Blips en Re?
Nou, ik steek van wal...
Battlefield 3 is uit voor de X Box, dus ik verwacht de rest van het godganze weekend te moeten luisteren naar Pieuw Pieuw Boem Baaats Beng geluiden
Ik zou het haast doen idd, maar ter compensatie van de vorige weekenden denk ik dat ik jullie vanaf hier ga entertainen vanavondquote:
Jullie allemaal hierquote:
Oh lordie... sterktequote:Nou, ik steek van wal...
Battlefield 3 is uit voor de X Box, dus ik verwacht de rest van het godganze weekend te moeten luisteren naar Pieuw Pieuw Boem Baaats Beng geluiden
Oh, das ook leukquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zou het haast doen idd, maar ter compensatie van de vorige weekenden denk ik dat ik jullie vanaf hier ga entertainen vanavond
Ik zou haast weer roepen kom hier heen maar ing is online, dat wil ik je niet afnemenquote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou haast weer roepen kom hier heen maar ing is online, dat wil ik je niet afnemen
Wat zitten we hier eigenlijk met een saai cluppiequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:06 schreef MissBliss het volgende:
Ing en Greys
Wij hebben geen spannende plannen voor vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:12 schreef tombolafan het volgende:
Gofferdegoffer ik kan niet naar de sauna nu![]()
WTF, echt!quote:1. terwijl je zit: til je je rechter voet van de vloer en maak kloksgewijs cirkels (dus rechtsom).
2. En nu, terwijl je voet nog bezig is teken je met je rechter hand het cijfer 6. En zie daar: je voet zal van richting veranderen...
Ik had al half ingetikt OEH WE KUNNEN WEL MET ZIJN ALLEN NAAR DE SAUNAquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
Ik snap...Anders hadden we idd mooi even samen gekund
Prop er gewoon iets in! Dat bestaat! Iets dat je er in kunt frotten!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik had al half ingetikt OEH WE KUNNEN WEL MET ZIJN ALLEN NAAR DE SAUNA
tot ik nadacht
GOD-VER
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:16 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemiddag
ik heb wel plannen, werk
"Wie is Tombo?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Prop er gewoon iets in! Dat bestaat! Iets dat je er in kunt frotten!
Gewoon kort afknippenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
"Wie is Tombo?
Die daar, met dat touwtje"
Dan heeft Elies straks weer wat de painten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon kort afknippen
()
Of gewoon vaker je pil doorslikken
weekend 10 op rij en1 1 en 12 gaan ook volgenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat valt echt hardly onder leuke plannen idd
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, soft cup zekerquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Prop er gewoon iets in! Dat bestaat! Iets dat je er in kunt frotten!
Jahahahaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Of je doet gewoon een leuk hangertje aan het touwtje en dan zeg je dat een Flamoesketting is
En dan door een ander moeten laten verwijderenquote:
Ik slik geen pilquote:()
Of gewoon vaker je pil doorslikken
Wat is een beppie?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, soft cup zeker
Of een beppie
Straks raak ik hem kwijt daar
Truequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Jahahahaaaaaaaaa
Maar serieus... ik snap dat je het zelf geen leuk idee vindt Tombo en dan moet je het vooral niet doen, maar ik denk niet dat het me op zou vallen bij iemand in een sauna. Juist omdat ik/we bijna nooit in ons niksie rond lopen. In de sauna zelf zit je braaf met je beentjes over elkaar en verder heb je een badjas aan of zit je onder water.
En ja hoor, ze hebben het weer voor elkaar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
http://www.condoomkoerier.nl/tags/beppies/
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En ja hoor, ze hebben het weer voor elkaar.
Ik bescheur me hier
Had je nou maar een beppie!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
TrueMaar ik zit vandaag nog echt in een heftige dag zeg maar, en dan heeft al dat water ook een stomme uitwerking op de capaciteit van een tampon
Dus dan ben ik veel te bang sporen achter te laten ofzo
quote:Over het inbrengen van de tampon
Q: Hoe weet ik of de tampon goed zit?
Q: Past de tampon wel? Hij is zo groot.
Q: Kan je de tampon ook te diep stoppen?
Over het verwijderen van de tampon
Q: Hoe haal ik de tampon er uit?
Q: Kun je de tampon gemakkelijk verwijderen als hij heel diep zit?
Q: Waarom heeft de tampon geen touwtje?
Q: Wat doe ik met een gebruikte tampon?
Q: Is een tampon zonder touwtje hygiënisch?
Q: Ik krijg de tampon er niet uit, wat nu?
Over het gebruik van de tampon
Q: Kan ik de tampon ook in de sauna dragen?
Q: Kan ik de tampon dragen in een (turks) stoombad?
Q: Hoe lang kan ik de tampon dragen?
Q: Voelt je partner de tampon als je er mee gaat vrijen?
Q: Kan ik gewoon plassen met de tampon in?
Q: Kan ik de tampon ‘s nachts gebruiken?
Q: Kan ik met de tampon zwemmen?
Q: Verlies ik mijn maagdelijkheid als ik Beppy tampons gebruik?
Q: Ik heb een spiraaltje, gaat het koordje van het spiraaltje niet aan de tampon kleven?
Q: Kan ik Beppy tampon meer dan 1 keer gebruiken?
Q: Beppy is maar in één maat te koop. Past de Beppy altijd?
Q: Is de Beppy tampon anti-allergeen?
Ze verkopen ze hier in de buurt, zal ik halen, voor de gein?quote:
Ook niet als je een Beppie krijgt?quote:
Jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze verkopen ze hier in de buurt, zal ik halen, voor de gein?
Jij kunt pas weer in 2012quote:
Je kan verkooppunten zoeken op de sitequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:30 schreef Greys het volgende:
Waar koop je zulks in godsnaam dan?
Bij jou om de hoek?
Alleen als Ing mee gaatquote:
Nou, het scheelt niet veelquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij kunt pas weer in 2012
Of gingen we nou de 13e nog? Ik weet het echt niet meer
Ben ik weer niet leuk genoeg????quote:
Wtf is een beppie?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ook niet als je een Beppie krijgt?
Heul welquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben ik weer niet leuk genoeg????
Tegen de tijd dat die hier is, is het de moeite amper meer denk ik.
Die is eerst een broodje zalm aan het verorberen
We gaan binnenkort... ooit... wel eens een keertje weer anders! Dan duik ik vanavond in bad hier thuis of ik ga in mijn uppie een paar uurtjes. Misschien dat ik dat wel eens durf!
Een schuimrubberen ultra-absorberende tamponquote:
Morgen kan ik zelf niet, maar ga morgen dan vooral met Ing hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heul wel
Morgen met Ing?
(GB?)
Maar Ing is vanavond op FOK! en dan vind ik het zonde om in de sauna te hangen, als ze er weer een keer is
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:38 schreef Goodbye het volgende:
Sorry, ik kan echt niet. En de komende twee weken sowieso óók niet
Dan moeten we zeker óók simultaan ingesteld zijn?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Een schuimrubberen ultra-absorberende tampon![]()
Er zitten er 8 in een pak, zullen we een keer een groeps-try-out doen?
Ja die is er nu dus nog, da's ook mijn grootste twijfelpuntquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:38 schreef tombolafan het volgende:
godverdegodver ik wil
TURKSE
TOSTI!
ingesteldquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan moeten we zeker óók simultaan ingesteld zijn?
Ja, we moeten vaker met elkaar afsprekenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan moeten we zeker óók simultaan ingesteld zijn?
"Kan er iemand even sproeien?"quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ingesteld
Whahahaha, eigenlijk wel, of een spuitfles water mee ofzo
Dat is toch gewoon zo'n spons waar je ook mee geneukt kan worden....?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Een speciale saunatampon zonder twwwwouwwwtje.
tot 5 open... twijfeltwijfelquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die is er nu dus nog, da's ook mijn grootste twijfelpunt
En lekker warm terwijl het koud is
Maar ik denk dat we het gewoon moeten vergeten, want de drogisten zijn volgens mij dicht tegen de tijd dat jij daar Beppies komt scoren
yes dearquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon zo'n spons waar je ook mee geneukt kan worden....?
Autocorrectquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ingesteld
Whahahaha, eigenlijk wel, of een spuitfles water mee ofzo
Vreselijk he, zo voel ik me dus de hele dag alquote:
Mjah, dat lijkt mij dan weer nietsquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon zo'n spons waar je ook mee geneukt kan worden....?
Ik ga echt niet nu nog douchen, harken en vervolgens 2 uur rijdenquote:
Ik heb ook eigenlijk geen geld nuquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ga echt niet nu nog douchen, harken en vervolgens 2 uur rijden
Ben je niet standaard geharkt?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ga echt niet nu nog douchen, harken en vervolgens 2 uur rijden
Ik doe voor de sauna wel altijd ff extraquote:
Niet goed genoeg voor een sauna iigquote:
Ditoquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb ook eigenlijk geen geld nu
Laten we dat maar doen ja.quote:Dus we doen het maar niet, we gaan goedkoop hier elkaar entertainen
Ja, maar verder bijna nooit dus dan ga ik niet weg als je er weer eens bentquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh, ik was er gisteren trouwens ook totdat we massaal gingen slapen heur
Tijdje terug, ten tijde van Sting!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:53 schreef Goodbye het volgende:
En ik ben niet eens gemist
Deze reeks was uit myat, wie heeft er gefaald met het openen van een nieuw topic? :p
Dat ging ergens per ongeluk, STING (een mod) had door het slotje gepost en toen van schrik zijn post verwijderd en daar ging iets fout met de reeksquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:53 schreef Goodbye het volgende:
En ik ben niet eens gemist
Deze reeks was uit myat, wie heeft er gefaald met het openen van een nieuw topic? :p
Hmm, dat dat KAN in nederlandquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ging ergens per ongeluk, STING (een mod) had door het slotje gepost en toen van schrik zijn post verwijderd en daar ging iets fout met de reeks
Ik ben er heul wel vaak iedere dagquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar verder bijna nooit dus dan ga ik niet weg als je er weer eens bent
Mag ik wel in bad?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:53 schreef Greys het volgende:
Nou Ing, zorg maar dat je heul de avond online bent dan!
Ik ook nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:55 schreef Greys het volgende:
Maar Tombo, effe serieus en dus niet uit eigenbelang, ik zou als ik jou was eerst die Beppie dingen eens testen en proberen enzo voordat je er mee de sauna in duiktIk zou dat niet aandurven geloof ik als ik jou was.
Ja maar dat vind ik zonde, ze zijn 1 euro per stukquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:55 schreef Greys het volgende:
Maar Tombo, effe serieus en dus niet uit eigenbelang, ik zou als ik jou was eerst die Beppie dingen eens testen en proberen enzo voordat je er mee de sauna in duiktIk zou dat niet aandurven geloof ik als ik jou was.
Niet tegelijk met mij danquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ben er heul wel vaak iedere dag
Neequote:Mag ik wel in bad?
Die dingen zijn waaaay kut. Hihi ik zei kut. No,but seriously though....quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:55 schreef Greys het volgende:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Kom hierheen, dan mag je in bad.![]()
En X Boxen daarna
Ik heb ook een badquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb een bad, ik ben wel thuis en je bent welkom
Ga ik op de wc zitten, kunnen we kletsenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:10 schreef tombolafan het volgende:
Maar serieus Ing, ik vind jou veel te leuk om dan bij jou thuis in bad te gaan
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ga ik op de wc zitten, kunnen we kletsen
Oh, ik zie mogelijkhedenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:15 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb ook een bad, een vrij grote zelfs. Passen jullie best met z'n drieën of vieren in
En dan Greys in de douchecabine, nadat ze de hondjes heeft gedropt bij m'n ouders.quote:
Vlug! Haal een Beppie!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ik zie mogelijkheden
ING! GREYS! WE GAAN NAAR LL!
Owja, kut, ook nogquote:
Jaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En dan Greys in de douchecabine, nadat ze de hondjes heeft gedropt bij m'n ouders.
Gesjellig
En Greys had hachee --> Jacuzziquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa
En dan het water overal zoooooo heet dat het stoomt --> sauna
NOESquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En Greys had hachee --> Jacuzzi
nee, daarom de beppiequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geen sliertjes en bonkjes in m'n nieuwe bad
Eh, die moet niet in de afvoer van je bad hoor, die beppiequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:20 schreef Loveless85 het volgende:
Precies, een beppie in je afvoer kan niet goed wezen
Niet?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh, die moet niet in de afvoer van je bad hoor, die beppie
Nee dank jequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:23 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb wel een Beppie voor je
[ afbeelding ]
wie of wat dan ook met een beppie in zijn of haar afvoer komt m'n bad niet inquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh, die moet niet in de afvoer van je bad hoor, die beppie
Die absorbeert vast niet echt goedquote:
ok, dan zonderquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
wie of wat dan ook met een beppie in zijn of haar afvoer komt m'n bad niet in
Hoe moet het water er in en uit dan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:24 schreef tombolafan het volgende:
Maar zeg jongens, ik kan toch best in dat bad gaan liggen zonder dat hij ingebouwd is?
erin --> doucheslangquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoe moet het water er in en uit dan?
Het moet wel op pootjes staan en waterpas. En als je de stop er uit trekt overstroomt je douche denk ik, het putje krijgt nog in 1x zo'n golf te verwerkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoe moet het water er in en uit dan?
Dabedoelikdusquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het moet wel op pootjes staan en waterpas. En als je de stop er uit trekt overstroomt je douche denk ik, het putje krijgt nog in 1x zo'n golf te verwerken
Nouquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben bang dat het je laminaat gaat kosten als dat water er weer uit moet
neequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:33 schreef Loveless85 het volgende:
Uhuh en toen had je geen beppie in je afvoer maar een (of meerdere) bandleden?
Ik vond de combinatie Beppie-pastasaus ook al vrij opvallendquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:49 schreef Loveless85 het volgende:
Pleur lekker een beppie in de pastasaus (met gehakt?)
Ik ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:54 schreef Rewimo het volgende:
Ik vond de combinatie Beppie-pastasaus ook al vrij opvallend
Ow bahquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:49 schreef Loveless85 het volgende:
Pleur lekker een beppie in de pastasaus (met gehakt?)
Datquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:22 schreef Rewimo het volgende:
En ik wil MissBliss en Re ook even een dikke knuffel geven, al ben ik daar wat laat (nou ja later) mee
Ik kan me de posts over je spiraal-plaatsing nog herinnerenquote:
Dat zetten was zo niet tofquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kan me de posts over je spiraal-plaatsing nog herinneren
Maar ja, nu hoef je geen Beppie. Dat is ook wat waardquote:
Ja, is echt zwaar kut altijdquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:07 schreef Qwea het volgende:
Serieus????? Met de trein naar het AMC : Den Helder Zuid - Amsterdam Holdendrecht : 2:04 uur. Fucking meer dan 2!!!!! uur.
Met de auto : 1uur en 6 min![]()
GAAT HET NIET????
Dan moet je ze niet allemaal tegelijk in doenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:08 schreef sararaats het volgende:
Ik val omver
http://www.condoomkoerier.nl/beppy-wet-tampons.html
¤41,00
Nee zover was ik alquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan moet je ze niet allemaal tegelijk in doen
Ik hou niet zo van pasta, maar verder klinkt het goedquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:17 schreef Ingetje79 het volgende:
In mijn pastasaus zit geen Beppie![]()
Wel stroganoffgehakt, 3 flessen pikante saus, 4 rode uien en Smac ()
Genoeg voor 4 pastamaaltijden; hoera voor den vriezert
quote:Beppy Comfort Wet is gemakkelijk te verwijderen dankzij het handige uitneemgaatje
Smakelijk etenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:21 schreef Ingetje79 het volgende:
We eten er spiraaltjespasta bij trouwens
Net als een bowlingbal denk ik; vinger erin, erachter haken en trekken maar.quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:21 schreef Ingetje79 het volgende:
We eten er spiraaltjespasta bij trouwens
Whahaha, waar zit jij te surfen?!quote:
Ow.... ja ja... Nou, ik zal ze eens proberenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Net als een bowlingbal denk ik; vinger erin, erachter haken en trekken maar.
Bij een bowlingbal moet je dan overigens gooien
Duh, een bowlingbal absorbeert toch ook nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow.... ja ja... Nou, ik zal ze eens proberen
De Beppies. Niet de bowlingballen
Hij zou wel passen bij jou?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Duh, een bowlingbal absorbeert toch ook niet
Sowwyquote:
Gelukkig lees ik nog meequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:22 schreef Rewimo het volgende:
Weer terug van het voetballen, mensen wat een lekker weerLekker met mijn snuit in het zonnetje gezeten
En ik wil MissBliss en Re ook even een dikke knuffel geven, al ben ik daar wat laat (nou ja later) mee
sterkte inderdaad!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gelukkig lees ik nog mee
Dank je wel!
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Mijn hemel, uitgeschoten met de chilipeper ofzo![]()
Kan ik alsnog naar de supert om tomatensaus; hopelijk "verdunt" dat de pittigheid een beetje.
Nou ja, denk dat ik dan ook maar een lekker stroopwafeltoetje oid meeneem
Ik ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gooi er een aardappel in om mee te koken, dat helpt tegen te zout misschien ook tegen te chili
Ik heb mn eten op
Hoe istie?quote:
Beppies hebben niks met veilig vrijen te maken, anders had ik je wel gebeldquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:24 schreef Cat22 het volgende:
Hebben jullie het over Beppies zonder dat ik erbij ben?![]()
Net terug van zwemmen met vier kleuters. En mijn vader. Zwemmen was leuk, aankleden was weer eens chaos.![]()
Vorige keer moest neefje commando naar huis omdat opa zijn onderbroek was kwijtgeraakt, vandaag waren zijn schoenen pleite.Niet te snappen, ik zat met twee meiden van 3 en 6 het hokje en had alles bij de hand, hij had de knullen van 2 en 7, en moet weer een kwartier zoeken naar verloren spullen. Schoenen hingen op de hanger. Die alweer in het rek was teruggehangen.
![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe istie?Fijn dat Re weer thuis is. Eigen bedje is goud waard!
Het gaat wel, goede en slechte dagen. En heel druk ook.quote:
Ow, gelukkig.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Beppies hebben niks met veilig vrijen te maken, anders had ik je wel gebeld
Het familiehok hier is niet zo groot en je moet je spullen daarna meenemen en in een pieieieieipklein kluisje doen.quote:En wtfIk ga altijd met zijn allen in zo'n familie-hok, en laat alle kleren daar ook hangen
Zorg maar goed voor hem. En voor jezelf. Sterkte!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Het gaat wel, goede en slechte dagen. En heel druk ook.
Weekend is fijn. Nog even opladen voor de strijd losbarst.
En nu ga ik koken!
Thanks for asking
Eetze babe, en sterkte. Ook voor Requote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Het gaat wel, goede en slechte dagen. En heel druk ook.
Weekend is fijn. Nog even opladen voor de strijd losbarst.
En nu ga ik koken!
Thanks for asking
Nee, maar in de supert staat een laptop met internetquote:
OMG.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, maar in de supert staat een laptop met internet
quote:
Das alleen als crew belangrijkquote:
Wil jij dan een wildvreemde fries al je geheimen toevertrouwen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Das alleen als crew belangrijk
Voor mij en mijn 16 klonen ook hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Das alleen als crew belangrijk
Friezen zijn altijd te vertrouwenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wil jij dan een wildvreemde fries al je geheimen toevertrouwen?
Wild zijn we wel he Tombo?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wil jij dan een wildvreemde fries al je geheimen toevertrouwen?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wild zijn we wel he Tombo?
Maar elkaar vreemd zijn we zeker niet he, lekkere Beppie van me
my toetoet?quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
my toetoet?
Ondanks dat ze niet cup DD zijn?
Ik kom eraanquote:
Ik ga tussen Ing en meneer Iquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:06 schreef Cat22 het volgende:
Dames!![]()
Zal ik op het volgende WW weekend maar bij meneer I kruipen? Dan hebben jullie tijd voor elkaar.
Ook goed. Mogen de katten bij mij slapen en Greys weer bij Droopy en de kataplok.quote:
Hij snurkt wel heel hard hoorquote:
Als Tombo met hem aan de gang gaat heeft hij daar geen tijd meer voor.quote:
Nee, da's waarquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als Tombo met hem aan de gang gaat heeft hij daar geen tijd meer voor.
PARDON?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als Tombo met hem aan de gang gaat heeft hij daar geen tijd meer voor.
kattengras geven, dan hoeft ze die palm niet te gebruiken om te kotsenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, da's waar![]()
Droop zit steeds aan de palm te vreten en gisteravond kotste ze een haarbal uit en daarna bleef ze doorkotsen.
En nu net begon ze weer, zat er zo'n stug blad van de palm in.
Maar ik zou niet weten waar we dat ding anders neer moeten zetten![]()
Dus nu zit ze aan de Gourmet mousse met een lepel olijfolie; hopelijk kataklopt ze dan het blad er beter uit
ALS TOMBO MET HEM AAN DE GANG GAAT HEEFT HIJ DAAR GEEN TIJD MEER VOOR.quote:
Wat denk jij wel niet van mijquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
ALS TOMBO MET HEM AAN DE GANG GAAT HEEFT HIJ DAAR GEEN TIJD MEER VOOR.![]()
Kun je het nu wel lezen?
Bakkie van de Appie? Ben benieuwd naar je ervaringen!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:19 schreef Qwea het volgende:
Risotto Funghi met Groene Apsperges, Boontjes en Kipfilet. Zal mij benieuwen.
Alleen maar goede dingen.quote:
Foto's ja.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:31 schreef tombolafan het volgende:
Ik wil dat met al mijn katten doen!
Dannnnnnnnnnnn ga ik douchen nuquote:
Nee Deka. Hij was best lekker. 3,69 voor 390 gr. Dacht eerst dat het weinig was, maar was niet zo. Zit vol. Was geen kipfilet. Geen idee wat wel, maar het was wel lekkerquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bakkie van de Appie? Ben benieuwd naar je ervaringen!
Ik eet al de hele week couscous of brood met krabsalade. Omdat ik dat heb staan, geen honger heb en nog dus steeds geen zin om naar de supermarkt te gaan. Heb vanaaf zelfs de frietjes van mijn mamma afgeslagen.
Reageert dat op warmte ja?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:55 schreef Qwea het volgende:
Ooh en ik heb de kachel voor het eerst aangepleurd. 16 graden is echt belachelijk koud. Nu is het 20
Alhoewel mijn ocd vanaaf wel weer flink tekeer zal gaan met de kachel an
isdekachelweluitisdekachelweluitIsdekachelweluitisdekachelweluitIsdekachelweluitisdekachelweluit denk ik.quote:
400 gram is ook een beste maaltijd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee Deka. Hij was best lekker. 3,69 voor 390 gr. Dacht eerst dat het weinig was, maar was niet zo. Zit vol. Was geen kipfilet. Geen idee wat wel, maar het was wel lekker
Frietjes afgeslagen?Jij bent heul ziek.
Dat jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
isdekachelweluitisdekachelweluitIsdekachelweluitisdekachelweluitIsdekachelweluitisdekachelweluit denk ik.
400gr leek echt kleinquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
400 gram is ook een beste maaltijd.![]()
Zielig ben ik he?Maar broodje... krabsalade (
) was lekkah.
Misschien dadelijk iets zoetigs proberen, kijken hoe dat valt. Grappig hoe je lijf in spaarstand kan gaan, ik eet al een kleine week de helft van wat ik normaal nodig meen te hebben maar heb er nu nauwelijks last meer van.
Of misschien at ik eerst teveel?
Kattaklop kattaklopquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ook goed. Mogen de katten bij mij slapen en Greys weer bij Droopy en de kataplok.
Doet eens advies geven over die veters.quote:
Ik zat het net te lezen (quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doet eens advies geven over die veters.
Dus één schoen zwart en één schoen rood? Ja hoor, kan best.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:04 schreef Qwea het volgende:
Zeg, luister eens peopjens? Ik heb nieuwe schoenen gehaald, en nieuwe veters. Er zitten standaard zwarte veters in. En ik heb rode veters meegenomen want er zit rood in. Nu heb ik in elke schoen een kleur, kan wel he?
O'ja dat zou kunnen, maar als de kachel nog aan staat hoef je niet bang te zijn dat Baloe vergast wordt of zoquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
isdekachelweluitisdekachelweluitIsdekachelweluitisdekachelweluitIsdekachelweluitisdekachelweluit denk ik.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
400gr leek echt kleinMaar het was echt veul
Je benne hele zieligsnel beter worden
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zat het net te lezen ().
Gewoon doen wat jij wilt, kan jou het schelen. Be a trendsettert!
Kijk aan cat heb ik watquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dus één schoen zwart en één schoen rood? Ja hoor, kan best.
Jaarlijks dieetquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Ik ben nu meer zielig dan ziek. En beschouw het maar als mijn jaarlijkse dieet.
IJsland blijft mooi.En de maddels blijven drahamatisch.
Oooooooh, die!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:26 schreef Greys het volgende:
Wat een irritant tapmaddeltje, die ene die geen Engels wil/kan, niet kan kaartlezen, een gat in haar panty heeft en met haar hakken blijft haken
Er zit één jankertje bij he? Hoe heet ze ook alweer? Donderde net al met haar knie op een kei.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:26 schreef Greys het volgende:
Wat een irritant tapmaddeltje, die ene die geen Engels wil/kan, niet kan kaartlezen, een gat in haar panty heeft en met haar hakken blijft haken
Ushiquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Er zit één jankertje bij he? Hoe heet ze ook alweer? Donderde net al met haar knie op een kei.![]()
![]()
Ik ben intussen geswitched naar Ushi want leuk.
Maar neem de maddels op wantIJsland.
Lach mijn dieet niet uit.quote:
Arme Golden. En arme zus.quote:Baloe snurkt als een MOFO
Hey Greys? Hoe gaat het met de 3 B's?
Reminds me... mijn zus dr golden heeft een darm infectie
Ja, die!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:29 schreef Mama_Mia het volgende:
Riquelle toch, hebben jullie het over?
Nee. Ushi.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
UshiHad je beter the transporter kennen kijken!
JA, DIE!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:32 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Kan je wat harder praten ik versta je niet
Nou wil ik nog meer naar de Macquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee. Ushi.![]()
Ow Q, weet je wat - in jouw woorden- hoerig is? Afgelopen zondag was ik helemaal van plan om maandag die kokosshake en de 1955 burger te gaan eten.Verwennerij op een drukke werkdag. Nou, maandagavond was ik blij dat ik een toastje binnen hield en ik durf het nog steeds niet aan.
Met twee van de drie Bees gaat het goed, de derde Bee viel weer letterlijk om eind van de middag. Het lijkt een soort spastisch gebeuren ofzo, ik weet het nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jaarlijks dieet
Baloe snurkt als een MOFO
Hey Greys? Hoe gaat het met de 3 B's?
Reminds me... mijn zus dr golden heeft een darm infectie
Zolang ze weer opkrabbelt en lekker doordrentelt kan ze nog effe mee. Dapper binkie.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Met twee van de drie Bees gaat het goed, de derde Bee viel weer letterlijk om eind van de middag. Het lijkt een soort spastisch gebeuren ofzo, ik weet het niet![]()
Dan moet ze een beetje gal spugen, raakt daarvan in paniek, holt dan een stukje en valt ervolgens op haar zij om dan verkrampt met haar pootjes te spartelen. Als je haar dan weer rechtop zet hobbelt ze gewoon weer verder. Eng gezicht, maar nu al een paar keer gezien en ik 'wen' er al een beetje aan, hoe raar ook
De eerste paar keer wel hoor, want het is een heel akelig gezichtquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zolang ze weer opkrabbelt en lekker doordrentelt kan ze nog effe mee. Dapper binkie.![]()
Logisch dat je eraan went, het zou ook niet goed zijn als je elke keer in een paniek zou schieten.
Liefquote:
*trekt zich discreet terug*quote:
Mooi, ik ben net ook onder de douche geweest.quote:
OMG!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:48 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben klaar voor een avond alleen![]()
Veel kleren, dekentje, laptop, pak appelsap en broodje in de oven om de aioli op te maken
Vanmiddag in Amsterdam gehad. Die 1955 Burger. Was wel misselijkquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:30 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik heb zin in McDonalds maar mag niet rijden
Heer-lijkquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vanmiddag in Amsterdam gehad. Die 1955 Burger. Was wel misselijk
AAAAAAHW. Maar die burger is wel lekkerquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee. Ushi.![]()
Ow Q, weet je wat - in jouw woorden- hoerig is? Afgelopen zondag was ik helemaal van plan om maandag die kokosshake en de 1955 burger te gaan eten.Verwennerij op een drukke werkdag. Nou, maandagavond was ik blij dat ik een toastje binnen hield en ik durf het nog steeds niet aan.
Groot. Te grootquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heer-lijk
En katten liggen voor de keuken want daar ruikt het lekkerEn ik kijk rizzoli en isles
Hmm, vaagquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Met twee van de drie Bees gaat het goed, de derde Bee viel weer letterlijk om eind van de middag. Het lijkt een soort spastisch gebeuren ofzo, ik weet het niet![]()
Dan moet ze een beetje gal spugen, raakt daarvan in paniek, holt dan een stukje en valt ervolgens op haar zij om dan verkrampt met haar pootjes te spartelen. Als je haar dan weer rechtop zet hobbelt ze gewoon weer verder. Eng gezicht, maar nu al een paar keer gezien en ik 'wen' er al een beetje aan, hoe raar ook
Ik wil.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
AAAAAAHW. Maar die burger is wel lekkerEn groot
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wil.![]()
![]()
![]()
En ga heel boos zijn als hij uit het assortiment verdwijnt voor ik hem heb getest.
Q!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:56 schreef Qwea het volgende:
[..]! Dan ga ik lachen
Sorry
Mike wil captain America kijken
Kliekjesquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Q!![]()
![]()
Ik dacht dat wij een kliekje waren.Het ging zo goed in Blijdorp.
Nou, dat niet echt.quote:
Maar dan wel samen. Zie je mij lachen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
KliekjesIn een kliekje moet ook gelachen worden hoor
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, dat niet echt.
Maar wat niet is kan nog komen
huiliequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar dan wel samen. Zie je mij lachen?![]()
Nou?NOU!
Bij de laptop zeker.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Weet je?
Net in de supert zag ik iemand lopen met een rode en een zwarte schoenveter
Wat een idioot!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Weet je?
Net in de supert zag ik iemand lopen met een rode en een zwarte schoenveter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |