Jij kunt pas weer in 2012quote:
Je kan verkooppunten zoeken op de sitequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:30 schreef Greys het volgende:
Waar koop je zulks in godsnaam dan?
Bij jou om de hoek?
Alleen als Ing mee gaatquote:
Nou, het scheelt niet veelquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij kunt pas weer in 2012
Of gingen we nou de 13e nog? Ik weet het echt niet meer
Ben ik weer niet leuk genoeg????quote:
Wtf is een beppie?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ook niet als je een Beppie krijgt?
Heul welquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben ik weer niet leuk genoeg????
Tegen de tijd dat die hier is, is het de moeite amper meer denk ik.
Die is eerst een broodje zalm aan het verorberen
We gaan binnenkort... ooit... wel eens een keertje weer anders! Dan duik ik vanavond in bad hier thuis of ik ga in mijn uppie een paar uurtjes. Misschien dat ik dat wel eens durf!
Een schuimrubberen ultra-absorberende tamponquote:
Morgen kan ik zelf niet, maar ga morgen dan vooral met Ing hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heul wel
Morgen met Ing?
(GB?)
Maar Ing is vanavond op FOK! en dan vind ik het zonde om in de sauna te hangen, als ze er weer een keer is
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:38 schreef Goodbye het volgende:
Sorry, ik kan echt niet. En de komende twee weken sowieso óók niet
Dan moeten we zeker óók simultaan ingesteld zijn?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Een schuimrubberen ultra-absorberende tampon![]()
Er zitten er 8 in een pak, zullen we een keer een groeps-try-out doen?
Ja die is er nu dus nog, da's ook mijn grootste twijfelpuntquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:38 schreef tombolafan het volgende:
godverdegodver ik wil
TURKSE
TOSTI!
ingesteldquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan moeten we zeker óók simultaan ingesteld zijn?
Ja, we moeten vaker met elkaar afsprekenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan moeten we zeker óók simultaan ingesteld zijn?
"Kan er iemand even sproeien?"quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ingesteld
Whahahaha, eigenlijk wel, of een spuitfles water mee ofzo
Dat is toch gewoon zo'n spons waar je ook mee geneukt kan worden....?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Een speciale saunatampon zonder twwwwouwwwtje.
tot 5 open... twijfeltwijfelquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die is er nu dus nog, da's ook mijn grootste twijfelpunt
En lekker warm terwijl het koud is
Maar ik denk dat we het gewoon moeten vergeten, want de drogisten zijn volgens mij dicht tegen de tijd dat jij daar Beppies komt scoren
yes dearquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon zo'n spons waar je ook mee geneukt kan worden....?
Autocorrectquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ingesteld
Whahahaha, eigenlijk wel, of een spuitfles water mee ofzo
Vreselijk he, zo voel ik me dus de hele dag alquote:
Mjah, dat lijkt mij dan weer nietsquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon zo'n spons waar je ook mee geneukt kan worden....?
Ik ga echt niet nu nog douchen, harken en vervolgens 2 uur rijdenquote:
Ik heb ook eigenlijk geen geld nuquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ga echt niet nu nog douchen, harken en vervolgens 2 uur rijden
Ben je niet standaard geharkt?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ga echt niet nu nog douchen, harken en vervolgens 2 uur rijden
Ik doe voor de sauna wel altijd ff extraquote:
Niet goed genoeg voor een sauna iigquote:
Ditoquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb ook eigenlijk geen geld nu
Laten we dat maar doen ja.quote:Dus we doen het maar niet, we gaan goedkoop hier elkaar entertainen
Ja, maar verder bijna nooit dus dan ga ik niet weg als je er weer eens bentquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh, ik was er gisteren trouwens ook totdat we massaal gingen slapen heur
Tijdje terug, ten tijde van Sting!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:53 schreef Goodbye het volgende:
En ik ben niet eens gemist
Deze reeks was uit myat, wie heeft er gefaald met het openen van een nieuw topic? :p
Dat ging ergens per ongeluk, STING (een mod) had door het slotje gepost en toen van schrik zijn post verwijderd en daar ging iets fout met de reeksquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:53 schreef Goodbye het volgende:
En ik ben niet eens gemist
Deze reeks was uit myat, wie heeft er gefaald met het openen van een nieuw topic? :p
Hmm, dat dat KAN in nederlandquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ging ergens per ongeluk, STING (een mod) had door het slotje gepost en toen van schrik zijn post verwijderd en daar ging iets fout met de reeks
Ik ben er heul wel vaak iedere dagquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar verder bijna nooit dus dan ga ik niet weg als je er weer eens bent
Mag ik wel in bad?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:53 schreef Greys het volgende:
Nou Ing, zorg maar dat je heul de avond online bent dan!
Ik ook nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:55 schreef Greys het volgende:
Maar Tombo, effe serieus en dus niet uit eigenbelang, ik zou als ik jou was eerst die Beppie dingen eens testen en proberen enzo voordat je er mee de sauna in duiktIk zou dat niet aandurven geloof ik als ik jou was.
Ja maar dat vind ik zonde, ze zijn 1 euro per stukquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:55 schreef Greys het volgende:
Maar Tombo, effe serieus en dus niet uit eigenbelang, ik zou als ik jou was eerst die Beppie dingen eens testen en proberen enzo voordat je er mee de sauna in duiktIk zou dat niet aandurven geloof ik als ik jou was.
Niet tegelijk met mij danquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ben er heul wel vaak iedere dag
Neequote:Mag ik wel in bad?
Die dingen zijn waaaay kut. Hihi ik zei kut. No,but seriously though....quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:55 schreef Greys het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |