quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zat het net te lezen ().
Gewoon doen wat jij wilt, kan jou het schelen. Be a trendsettert!
Kijk aan cat heb ik watquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dus één schoen zwart en één schoen rood? Ja hoor, kan best.
Jaarlijks dieetquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Ik ben nu meer zielig dan ziek. En beschouw het maar als mijn jaarlijkse dieet.
IJsland blijft mooi.En de maddels blijven drahamatisch.
Oooooooh, die!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:26 schreef Greys het volgende:
Wat een irritant tapmaddeltje, die ene die geen Engels wil/kan, niet kan kaartlezen, een gat in haar panty heeft en met haar hakken blijft haken
Er zit één jankertje bij he? Hoe heet ze ook alweer? Donderde net al met haar knie op een kei.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:26 schreef Greys het volgende:
Wat een irritant tapmaddeltje, die ene die geen Engels wil/kan, niet kan kaartlezen, een gat in haar panty heeft en met haar hakken blijft haken
Ushiquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Er zit één jankertje bij he? Hoe heet ze ook alweer? Donderde net al met haar knie op een kei.![]()
![]()
Ik ben intussen geswitched naar Ushi want leuk.
Maar neem de maddels op wantIJsland.
Lach mijn dieet niet uit.quote:
Arme Golden. En arme zus.quote:Baloe snurkt als een MOFO
Hey Greys? Hoe gaat het met de 3 B's?
Reminds me... mijn zus dr golden heeft een darm infectie
Ja, die!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:29 schreef Mama_Mia het volgende:
Riquelle toch, hebben jullie het over?
Nee. Ushi.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
UshiHad je beter the transporter kennen kijken!
JA, DIE!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:32 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Kan je wat harder praten ik versta je niet
Nou wil ik nog meer naar de Macquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee. Ushi.![]()
Ow Q, weet je wat - in jouw woorden- hoerig is? Afgelopen zondag was ik helemaal van plan om maandag die kokosshake en de 1955 burger te gaan eten.Verwennerij op een drukke werkdag. Nou, maandagavond was ik blij dat ik een toastje binnen hield en ik durf het nog steeds niet aan.
Met twee van de drie Bees gaat het goed, de derde Bee viel weer letterlijk om eind van de middag. Het lijkt een soort spastisch gebeuren ofzo, ik weet het nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jaarlijks dieet
Baloe snurkt als een MOFO
Hey Greys? Hoe gaat het met de 3 B's?
Reminds me... mijn zus dr golden heeft een darm infectie
Zolang ze weer opkrabbelt en lekker doordrentelt kan ze nog effe mee. Dapper binkie.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Met twee van de drie Bees gaat het goed, de derde Bee viel weer letterlijk om eind van de middag. Het lijkt een soort spastisch gebeuren ofzo, ik weet het niet![]()
Dan moet ze een beetje gal spugen, raakt daarvan in paniek, holt dan een stukje en valt ervolgens op haar zij om dan verkrampt met haar pootjes te spartelen. Als je haar dan weer rechtop zet hobbelt ze gewoon weer verder. Eng gezicht, maar nu al een paar keer gezien en ik 'wen' er al een beetje aan, hoe raar ook
De eerste paar keer wel hoor, want het is een heel akelig gezichtquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zolang ze weer opkrabbelt en lekker doordrentelt kan ze nog effe mee. Dapper binkie.![]()
Logisch dat je eraan went, het zou ook niet goed zijn als je elke keer in een paniek zou schieten.
Liefquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |