ik ben jou ook al vaak genoeg tegen gekomen op fok om (samen met 100 anderen die dit al tegen je gezegd hebben) te kunnen stellen dat het bij jou niet zo maar moeite met versieren is maar een diepgewortelde onzekerheid en instellingsprobleem waar je meer hulp bij nodig hebt dan fok kan gevenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Op mijn vijftiende zeiden ze ook dat het wel goed zou komen met me en ik zit nu ruim zes jaar later in dit topic![]()
Mijn beeld is dat als je niet p de middelbare school leert versieren je een hopeloze achterstand hebt die niet zomaar meer goed gaat komen. Hoe jonger je deze problemen oplost hoe beter
Ja want rechts staat bakken met geld uit te delen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik krijg ook het minimale stufi, puur omdat mijn moeder veel verdiend. Dat ze net genoeg overhoud om van rond te komen omdat ze nog betaald voor een huis waar we letterlijk uitgejaagd zijn word niet meegerekend.
Altijd lekker als je benadeeld word puur omdat je ouders meer verdienen, kut links.
Is het ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij is het mogelijk om meer te krijgen als je kan 'bewijzen' dat je ouders niets kunnen of willen bijdragen. Althans dat heb ik gehoord. Ik vind het een logisch systeem dat rijkere mensen een minder grote bijdrage nodig hebben vanuit de staat, maar het is inderdaad geen perfect systeem.
Dat is een hele zachte manier om te zeggen dat het nooit meer goed komtquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:22 schreef rhubarbje het volgende:
ik ben jou ook al vaak genoeg tegen gekomen op fok om (samen met 100 anderen die dit al tegen je gezegd hebben) te kunnen stellen dat het bij jou niet zo maar moeite met versieren is maar een diepgewortelde onzekerheid en instellingsprobleem waar je meer hulp bij nodig hebt dan fok kan geven
Nee dat is niet waar. Ik ben over het algemeen ook ontzettend slecht met mensen maar met een bepaald type mensen kan ik juist heel goed overweg. Dat zal voor jou ongetwijfeld ook zo zijn, maar ik denk niet dat je op dit moment in staat bent dat zelf in te zien. Als je durft kun je daar hulp voor zoeken. Zelf zou ik het niet durven, maar ik zou er respect voor hebben als het jou wel lukt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wil het op zich wel heel graag, maar ik ben gewoon niet zo goed met mensen.
Ik heb er alleen niet echt meer vertrouwen in dat het goed gaat komen eigenlijk, misschien ben ik wel gemaakt om mijn hele leven alleen te zijn en moet ik leren om daarmee om te gaan.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is een hele zachte manier om te zeggen dat het nooit meer goed komt
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben jou ook al vaak genoeg tegen gekomen op fok om (samen met 100 anderen die dit al tegen je gezegd hebben) te kunnen stellen dat het bij jou niet zo maar moeite met versieren is maar een diepgewortelde onzekerheid en instellingsprobleem waar je meer hulp bij nodig hebt dan fok kan geven
dat is dan ook meteen alles wat ik er over zeg
Nou nou dat is wel heel makkelijk zeg.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, als niets je lukt en je het gevoel hebt dat alles mislukt is het niet echt gemakkelijk om positief te blijven. Denk niet dat je positief zou zijn als je in mijn schoenen stond.quote:
Je bent nu nog maar 21. Als je nu begint met wat veranderen aan je leven kan het nog goedkomen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Je bent succesvol in je studie verder toch?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, als niets je lukt en je het gevoel hebt dat alles mislukt is het niet echt gemakkelijk om positief te blijven. Denk niet dat je positief zou zijn als je in mijn schoenen stond.
Noemt de psychologie aangeleerde hulpeloosheid. Zijn wel interessante onderzoeken naar gedaan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, als niets je lukt en je het gevoel hebt dat alles mislukt is het niet echt gemakkelijk om positief te blijven. Denk niet dat je positief zou zijn als je in mijn schoenen stond.
Ik weet heel goed hoe dat isquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Het komt nooit meer goed. Niet omdat wij je opgeven, maar omdat jij al jarenlang jezelf hebt opgegeven.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Zeg ik dat?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja want rechts staat bakken met geld uit te delen?
Want als het met fok niet lukt, dan komt het nooit meer goed?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee maar het allemaal afschuiven op links slaat ook nergens opquote:
Ik kan het, dan kan jij het ook.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:32 schreef benzin het volgende:
[..]
De hele "laten we geld van de rijke aan de minder rijke geven" gedachte is nou eenmaal links. Verder schuif ik helemaal niets af.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee maar het allemaal afschuiven op links slaat ook nergens op
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
De hele "laten we geld van de rijke aan de minder rijke geven" gedachte is nou eenmaal links. Verder schuif ik helemaal niets af.
Steek nog een jointje op.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]![]()
Anders ga je even verdiepen in de politiek voor je dat soort dingen roept
Plus dat het geen zak te maken heeft met jouw situatie en de stufie
Meer dan succesvol. Maar zonder vrienden en een vriendinnetje is elk succes zinloos.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bent succesvol in je studie verder toch?
Zijn er daar geen mensen waarmee je kunt praten, om vrienden te krijgen?
Gespreksstof heb je dan al.
Volgens mij zijn jullie een stuk sterker dan ik wat dat betreft. Maar dankje denk ikquote:
De laatste tijd ging het de goede kant op ja - ik had zelfs even hoop - maar de laatste weken waren gewoon een drama en ik zit er even helemaal doorheen. Ik heb er gewoon even zo geen energie meer voor en ik wil gewoon even niet meer voelen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:37 schreef heloef het volgende:
Nu is sociaal contact iets waar ook andere voor nodig zijn.
Maar aangezien je weinig vooruitgang boekt (althans de laatste tijd ga je de goede kant op) denk je niet dat het tijd is om andere dingen te doen op je doel te bereiken. Kijk je kan wel gaan klagen dat anderen je niet begrijpen en we anders zouden praten als we in jou schoenen staan.
Waarom zouden wij daar sterker in zijn?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Meer dan succesvol. Maar zonder vrienden en een vriendinnetje is elk succes zinloos.
Ik kan daar vrij goed met mensen praten, maar dat blijft bij oppervlakkig contact en ik heb niet echt het idee dat er meer uit te halen valt.
[..]
Volgens mij zijn jullie een stuk sterker dan ik wat dat betreft. Maar dankje denk ik
[..]
De laatste tijd ging het de goede kant op ja - ik had zelfs even hoop - maar de laatste weken waren gewoon een drama en ik zit er even helemaal doorheen. Ik heb er gewoon even zo geen energie meer voor en ik wil gewoon even niet meer voelen.
Omdat het jou gelukt is en hem nog niet, denk ik?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom zouden wij daar sterker in zijn?
Omdat jullie eruit gekomen zijn en ik niet. Elke keer als ik een stap vooruit zet dan ga ik er twee weer achteruit. Voor mij lijkt wat jij hebt gedaan onmogelijkquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom zouden wij daar sterker in zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |