Wat zien ze er lief uit zo samen in een mandjequote:
Oh dat zit al wel goed. Ik krijg knuffels, kopjes, ze wassen mijn gezicht. Enige is dat ze voor geen meter luisteren. Ik heb er eentje gister zo'n 20 keer van mn bord af kunnen vissen omdat mijn eten zo ongelofelijk lekker was.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 08:26 schreef JaapB het volgende:
[..]
Wat zien ze er lief uit zo samen in een mandje
Dametjes hier kunnen dat van jongs af aan soms ook, en soms is het domweg strijd om elk slaapplekje
Veel plezier met deze aanwinst, dat ze je maar snel als hun persoonlijke bediende mogen aanvaarden.
Jammer dat Noortje en Dana nog hun reserves hebben, maar voor hen is dit natuurlijk ook een hele verandering in hun leven en omgeving.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 09:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh dat zit al wel goed. Ik krijg knuffels, kopjes, ze wassen mijn gezicht. Enige is dat ze voor geen meter luisteren. Ik heb er eentje gister zo'n 20 keer van mn bord af kunnen vissen omdat mijn eten zo ongelofelijk lekker was.
Noortje en Dana zijn alleen nog heel boos/bang voor ze..
Hmm als de kat het bij min ouders dat probeert krijgt ie vlieglesquote:Op zaterdag 25 juli 2015 09:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh dat zit al wel goed. Ik krijg knuffels, kopjes, ze wassen mijn gezicht. Enige is dat ze voor geen meter luisteren. Ik heb er eentje gister zo'n 20 keer van mn bord af kunnen vissen omdat mijn eten zo ongelofelijk lekker was.
Noortje en Dana zijn alleen nog heel boos/bang voor ze..
Ik corrigeer met in nekvel pakken, tik met 1 vinger op neus/hoofd en 'nee'. Want ik wil dat ze gaan luisteren naar nee net als mn andere kattenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hmm als de kat het bij min ouders dat probeert krijgt ie vlieglesIs het gelijk over voor een week
quote:Op zondag 26 juli 2015 18:02 schreef Puala het volgende:
Goed.. sloopt Dana eindelijk geen planten meer. Doen 2 mini's het. Nog geen 48 uur in huis en..
[ afbeelding ]
Maar verder doen ze het prima en zijn ze vooral heel cute![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had je vraag gemistquote:
Het zij je vergevenquote:
Praktische namen, mooi. Dat schreeuwt lekker makkelijkquote:Maar het gaat wel ok. De dames hebben inmiddels namen. Dat was trouwens nog een hele klus, want ik wist totaal niet wat ik wilde![]()
Afijn, dit is Britt;
[ afbeelding ]
En deze mooie dame heet Tess;
[ afbeelding ]
Oh zo'n kat hebben wij ook gehad. Alleen maar bij mij en niet bij mijn broertje pa of ma. Helaas heeft mijn pa die doodgeredenquote:En Britt heeft ontzettend veel zuigbehoefte en is echt nog heel druk aan het zoeken waar ze bij mij melk kan vinden. Favo spot is mijn oorlel.. Ergens grappig maar heel zielig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |