Socks gaat waarschijnlijk veranderen van naam

We twijfelen nog wat, maar hebben na ongeveer ieder 100 namen te hebben geroepen een leuke naam gevonden. Morgen hakken we de knoop door
Socks is vanavond op ontdekkingstocht geweest. Vanmiddag was de woonkamer nog groot en leuk genoeg. Vanavond is ook de gang en de keuken onderzocht. En we waren bezig om een deur te plaatsen voor de trap en toen glipte ze naar boven. We hadden alle deuren van de kamers daar al dicht gedaan, maar ze heeft zich toch bijna een half uur op een kale overloop weten te vermaken
En ze was heel nieuwschierig. Boren? Interessant! Schaven? Oeh, nog leuker. Ze stond zo dicht op de schaaf dat ik maar stopte op een gegeven moment. De deur viel even later om en toen schrok ze wel heel erg en kwam er een verontwaardigde miauw uit. 2 seconden later zat ze bovenop de deur alsof er niets gebeurt was
En nu ligt ze heerlijk bij ons en spingt ze zo af en toe heen en weer tussen de meubels. Je kan vanaf de vensterbank naar de bank naar de stoel naar het bed. En natuurlijk weer terug
Morgen foto's! Dan zal ik mijn camera onder het stof vandaan halen