abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103412566
Fok!ster Oognip vangt kittens op en heeft al een tijdje een kitten genaamd Socks bij haar gehad.

Gister is de beslissing gevallen dat Socks naar mij toe zou komen. Vanmorgen zijn we vroeg in de auto gestapt om Socks op te halen en nu zijn we net een half uurtje thuis *O*

Ze kwam zodra ze mocht de reiskooi uit en ging gelijk rondlopen. Eerst direct onder de bank en daarna linea recta de kast in die er tegenover stond. Daarna een rondje door het huis en nu ligt ze lekker in haar mandje.

Foto's volgen snel :)
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 13:02:57 #2
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_103412700
Wat heerlijk en wat bof je; Socks is O+
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_103412734
Dit topic volg ik zeker!

Veel plezier!
Werewolf
pi_103412760
Ha weer een nieuw volgtopic *O*
Fijn dat Socks al een beetje op haar gemak is ^O^
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_103412808
O+ Socks O+ wat klinkt het goed zeg! Dappere dame O+
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 13:37:54 #6
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_103413685
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 12:58 schreef Puala het volgende:
Foto's volgen snel :)
Dat wel natuurlijk O-)
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_103414270
O+ ligt ziek in bed. Ze ligt bij hem in bed te spinnen. Volgens mij worden die 2 snel vriendjes! :D

ivm groot, koud, heel vies huis staat het bed in de woonkamer :@ Dus dan is het ook wel makkelijk om hem op te zoeken. De kattenbak is nog erg eng, maar die vind ze hopelijk ook snel genoeg :)
pi_103414726
Aaah die twee worden inderdaad vast snel vriendjes O+
Is hij al gesmolten O+
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 oktober 2011 @ 15:09:21 #9
163650 Greys
pi_103416336
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 13:56 schreef Puala het volgende:
O+ ligt ziek in bed. Ze ligt bij hem in bed te spinnen. Volgens mij worden die 2 snel vriendjes! :D
Awwww O+

quote:
ivm groot, koud, heel vies huis staat het bed in de woonkamer :@
Waarom is je huis koud en heel vies dan? :@ Of is dat een brutale vraag?

quote:
De kattenbak is nog erg eng, maar die vind ze hopelijk ook snel genoeg :)
Dat komt vast snel :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_103416510
*O* dit wordt een leuk topic, dat weet ik zeker O+
♥ scars make us who we are ♥
pi_103417096
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:09 schreef Greys het volgende:

Waarom is je huis koud en heel vies dan? :@ Of is dat een brutale vraag?
Beetje wel maar dat geeft niets :)

Ik ben 3 weken terug verhuisd naar een boerderij. De vorige bewoners waren zwijnen (in mijn ogen dan) We hebben gepoetst en schoon gemaakt ed. Maar in 1 week fulltime poetsen hebben we nog niet het huis schoon gekregen zodat we een slaapkamer, woonkamer, keuken etc. allemaal schoon hadden.

Daarnaast heeft de woning geen gas aansluiting. Ofwel: geen CV. Dat geeft niets. Er staan 2 houtkachels in en daarmee krijgen we het wel warm. De 2e kachel is vandaag gebracht en moet nog worden aangesloten. Vandaar dat nu alles zich rondom de warme kamers zich bevind. Dus het bed staat in de woonkamer.

Ik ga er wellicht nog een topic voor aanmaken in K&W. Alleen twijfel ik nog een beetje of ik dat wel wil :) Zo veel ga ik tenslotte niet verbouwen. Alleen maar kleine dingetjes.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 oktober 2011 @ 15:32:18 #12
163650 Greys
pi_103417150
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:30 schreef Puala het volgende:

[..]

Beetje wel maar dat geeft niets :)

Ik ben 3 weken terug verhuisd naar een boerderij. De vorige bewoners waren zwijnen (in mijn ogen dan) We hebben gepoetst en schoon gemaakt ed. Maar in 1 week fulltime poetsen hebben we nog niet het huis schoon gekregen zodat we een slaapkamer, woonkamer, keuken etc. allemaal schoon hadden.

Daarnaast heeft de woning geen gas aansluiting. Ofwel: geen CV. Dat geeft niets. Er staan 2 houtkachels in en daarmee krijgen we het wel warm. De 2e kachel is vandaag gebracht en moet nog worden aangesloten. Vandaar dat nu alles zich rondom de warme kamers zich bevind. Dus het bed staat in de woonkamer.

Ik ga er wellicht nog een topic voor aanmaken in K&W. Alleen twijfel ik nog een beetje of ik dat wel wil :) Zo veel ga ik tenslotte niet verbouwen. Alleen maar kleine dingetjes.
Ah dat verklaart veel inderdaad :Y

En sorry, kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen toen je dat zelf zo zei van koud en heel vies ;)

Heeeeeeel veel plezier met Socks O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 22 oktober 2011 @ 16:39:25 #13
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_103419598
Socks is thuis O+ Wat goed dat ze zo snel al haar plekje heeft gevonden en zelfs al gezellig bij je vriend ligt! Heel veel plezier samen! :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_103422799
Volgens mij heb je echt een superpoes in huis O+ Veel plezier samen!
pi_103423518
Welkom thuis Socks. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_103429421
Socks gaat waarschijnlijk veranderen van naam :) We twijfelen nog wat, maar hebben na ongeveer ieder 100 namen te hebben geroepen een leuke naam gevonden. Morgen hakken we de knoop door :)

Socks is vanavond op ontdekkingstocht geweest. Vanmiddag was de woonkamer nog groot en leuk genoeg. Vanavond is ook de gang en de keuken onderzocht. En we waren bezig om een deur te plaatsen voor de trap en toen glipte ze naar boven. We hadden alle deuren van de kamers daar al dicht gedaan, maar ze heeft zich toch bijna een half uur op een kale overloop weten te vermaken :') :D

En ze was heel nieuwschierig. Boren? Interessant! Schaven? Oeh, nog leuker. Ze stond zo dicht op de schaaf dat ik maar stopte op een gegeven moment. De deur viel even later om en toen schrok ze wel heel erg en kwam er een verontwaardigde miauw uit. 2 seconden later zat ze bovenop de deur alsof er niets gebeurt was _O- _O-

En nu ligt ze heerlijk bij ons en spingt ze zo af en toe heen en weer tussen de meubels. Je kan vanaf de vensterbank naar de bank naar de stoel naar het bed. En natuurlijk weer terug :D

Morgen foto's! Dan zal ik mijn camera onder het stof vandaan halen :)
pi_103430396
Socks _O- wat een lekkerding O+ ze is echt al zo snel gewend. Stoer wijffie!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 23 oktober 2011 @ 08:38:09 #18
13151 crew  Rewimo
pi_103443568
Socks is echt geweldig, ben benieuwd of ze inderdaad een andere naam heeft vandaag :) Hoewel Socks natuurlijk erg goed bij haar past.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_103447647
Tijd voor foto's *O*
pi_103453177
We hebben heerlijk geslapen, NOT dus :( Ze heeft vanacht de halve boel op de kop gezet. Elk half uurtje kwam ze even buurten bij ons.. uiteraard al luid spinnend zodat je er wakker van word.

Foto's komen er aan. 2 sec.

[ Bericht 13% gewijzigd door Puala op 23-10-2011 14:43:46 ]
pi_103453841
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 14:33 schreef Puala het volgende:
We hebben heerlijk geslapen, NOT dus :( Ze heeft vanacht de halve boel op de kop gezet. Elk half uurtje kwam ze even buurten bij ons.. uiteraard al luid spinnend zodat je er wakker van word.
_O-
Ze houdt van jullie! O+

(Maar ik kan me ook wel voorstellen dat het niet echt een lekker nachtje is hoor..)
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_103453929
Dusss, jullie willen foto's?

Hmm, vooruit :D

Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 23 oktober 2011 @ 14:53:00 #23
13151 crew  Rewimo
pi_103453977
Ze is prachtig hè, mooie kop! O+
pi_103453978
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 14:51 schreef Puala het volgende:
Dusss, jullie willen foto's?
[ afbeelding ]

Hmm, vooruit :D
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
mooi!