gaan jullie nou echt hier met elkaar communiceren, terwijl jullie elkaar minstens moeten verstaan daar in die 2 kamertjes?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:55 schreef jappas het volgende:
Haha, heb je nu echt niks beter te doen Reflectionne. Kom liever je rotzooi opruimen hier ^^.
Nee, we gebruiken msnquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:21 schreef maen het volgende:
[..]
gaan jullie nou echt hier met elkaar communiceren, terwijl jullie elkaar minstens moeten verstaan daar in die 2 kamertjes?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:29 schreef jappas het volgende:
Hoor eens, jij verstaat mij niet. Moet je niet op Fok ruzie gaan zitten maken..
Vertel dan alleen dit..quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:28 schreef bioloogje het volgende:
Morgen voor het eerst langs bij mijn nieuwe stageschool. Lekker fietsen naar Kesteren. Mooie route over de dijk, en dan het pontje bij Opheusden nemen. Ben benieuwd waar ik uitkom, het lijkt me een toffe kleine school.
Middelbare school? Welk niveau? en jaar ga je lesgeven?quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:28 schreef bioloogje het volgende:
Ik heb vakantie. Dus hoef niet te lerenMaar morgen wel voor het eerst langs bij mijn nieuwe stageschool. Lekker fietsen naar Kesteren. Mooie route over de dijk, en dan het pontje bij Opheusden nemen. Ben benieuwd waar ik uitkom, het lijkt me een toffe kleine school.
Middelbare school ja, VMBO volgens mij voornamelijk de lagere niveau's maar weet niet welke jaren ik ga krijgen. Daar kom ik morgen achter waarschijnlijkquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:31 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Middelbare school? Welk niveau? en jaar ga je lesgeven?
Gelijk heb je ook hoorquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:41 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Middelbare school ja, VMBO volgens mij voornamelijk de lagere niveau's maar weet niet welke jaren ik ga krijgen. Daar kom ik morgen achter waarschijnlijkMaar ben allang blij dat het te fietsen is. (of snel te bussen bij slecht winterweer)
En sorry Jappas, maar moet er toch een beetje extra voldoening uit devakantie
halen.
Ik kom morgen terug en dan ook maar even regelen dat ik een weekend OV krijgquote:
Ik zou eigenlijk wel wat langer willen kunnen leren..quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:55 schreef maen het volgende:
puh ik heb vrijdagochtend mijn laatste tentamen pas...
Puh, ik zou dat willen, had ik nog wat tijd om te leren..quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:55 schreef maen het volgende:
puh ik heb vrijdagochtend mijn laatste tentamen pas...
ruilen? Krijg je wel mijn lichaam erbijquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:19 schreef jappas het volgende:
[..]
Puh, ik zou dat willen, had ik nog wat tijd om te leren..
Ja maar ik heb geen zin om te studerenquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:07 schreef maen het volgende:
[..]
nee, ga weg jullie!Als hier niets te lezen valt hoef ik ook niet te gaan kijken
ik ook niet, maar ik moet wel aangezien vorige week niet echt een succes was....quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:10 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen zin om te studeren
Hier hetzelfde eigenlijk..quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:11 schreef maen het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ik moet wel aangezien vorige week niet echt een succes was....
ik doe niet aan vriendinnenquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:18 schreef jappas het volgende:
En dan heb jij nog niet een vriendin die honger heeft en hierover zeurt in de kamer naast je zitten ^^.
Als je maar niet hier komt telt dat ook jaquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:19 schreef maen het volgende:
[..]
ik doe niet aan vriendinnen
maar ik heb zelf honger, telt dat ook?
Jappas, Maen en ik hebben hongerquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:21 schreef jappas het volgende:
[..]
Als je maar niet hier komt telt dat ook ja.
Je moet ook niet zoveel rondfietsen, ben je afgelopen week al zeker 2x tegen gekomenquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:34 schreef placeholder het volgende:
Misschien had ik iets eerder moeten beginnen met leren dan vanmiddag...
maar bewegen is goed tussen het leren door!quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:35 schreef jappas het volgende:
[..]
Je moet ook niet zoveel rondfietsen, ben je afgelopen week al zeker 2x tegen gekomen
hihiquote:
Dat zouden we makkelijk winnen, maarja mannen kunnen niet tegen hun verlies en dan wordt het hier niet gezelligerquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:43 schreef maen het volgende:
[..]
hihi![]()
ik kan er nu natuurlijk vol tegenin gaan met anti-mannen argumenten, maar ik denk dat ik de eer maar bij mezelf hou!
precies, en ze zouden ons toch niet gelijk geven ook al is het overduidelijk. Nee, we weten wel beter!quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:47 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Dat zouden we makkelijk winnen, maarja mannen kunnen niet tegen hun verlies en dan wordt het hier niet gezelliger
We zijn weer verstandigquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:53 schreef maen het volgende:
[..]
precies, en ze zouden ons toch niet gelijk geven ook al is het overduidelijk. Nee, we weten wel beter!
quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:43 schreef maen het volgende:
[..]
hihi![]()
ik kan er nu natuurlijk vol tegenin gaan met anti-mannen argumenten, maar ik denk dat ik de eer maar bij mezelf hou!
Och och... het aloude: "Ja ik kan je makkelijk aan, maar ik doe het niet. Want dat is zielig voor jou." -argument. Altijd een goede manier om je ongelijk niet te hoeven toegeven, terwijl je zelf duidelijk weet dat je ongelijk hebt. (om een of andere reden, veelal gebruikt door vrouwen)quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:47 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Dat zouden we makkelijk winnen, maarja mannen kunnen niet tegen hun verlies en dan wordt het hier niet gezelliger
quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:56 schreef bioloogje het volgende:
[..]
[..]
Och och... het aloude: "Ja ik kan je makkelijk aan, maar ik doe het niet. Want dat is zielig voor jou." -argument. Altijd een goede manier om je ongelijk niet te hoeven toegeven, terwijl je zelf duidelijk weet dat je ongelijk hebt. (om een of andere reden, veelal gebruikt door vrouwen)
ik ben een vrouw, die doen moeilijk zeggen zequote:Op maandag 24 oktober 2011 16:59 schreef jappas het volgende:
Mwoah, vrouw dan, mijn moeder ook niet zo. Maar dan klopt die zin niet zo.. doe es niet zo moeilijk.
dat durf je hier wel te zeggen, maar als je oog in oog staat met een vrouw piep je wel anders!quote:
ik weet dat ik best moeilijk kan doen soms. Maar da's dan geheel terecht!quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:01 schreef jappas het volgende:
Maar je zult het wel niet willen bevestigen zeker... nouja, de mannen weten wel beter.
Nee hoor! Daar sta ik om bekendquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:01 schreef maen het volgende:
[..]
dat durf je hier wel te zeggen, maar als je oog in oog staat met een vrouw piep je wel anders!
hihi, en terecht!quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:06 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Nee hoor! Daar sta ik om bekendMijn totale gebrek aan tact, levert me af en toe wel een blauwe plek op van mijn vriendin
quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Zoals mijn tante zaterdag zei: vrouwen hebben altijd gelijk! afentoe moet je als vrouw de man in de waan laten dat hij gelijk heeft, maar gelijk heeft ie nooit.
Ik heb nog niet verteld, hoe zij er daarna uitziet. Het je zelf vertellen kan ze iig niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik doe het alleen om mijn man zich even goed te laten voelen..." NEE!, Je doet het om geen gezichtsverlies te lijden. Oftewel: Weer zo'n slap excuus om als vrouw je ongelijk niet te hoeven toegeven.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Zoals mijn tante zaterdag zei: vrouwen hebben altijd gelijk! afentoe moet je als vrouw de man in de waan laten dat hij gelijk heeft, maar gelijk heeft ie nooit.
Jij, jij, jij, jij.. vervelende jongenquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:22 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Sorry, zit een beetje in de discussie modus
Sorry, mevrouw Reflectionne.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:24 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Jij, jij, jij, jij.. vervelende jongen<-- zo, dit hielp wel.. Ben je geschrokken?/Aan het huilen?
Hoe ging het bij je stageplaats?
Cool! En dat het te fietsen is is sowieso handig! Geen ovquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:28 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Sorry, mevrouw Reflectionne.![]()
Stageplek was tof!, kleine klassen, kleine school. Ik krijg iig een 1e en 2e klas VMBO gemengd. Daarnaast is het echt een hele mooie route met de fiets, en het pontje is cool!
Bus is ook mogelijk, en is net zo snel. Als het echt slecht weer is en glad enzo, dan neem ik de bus wel.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:30 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Cool! En dat het te fietsen is is sowieso handig! Geen ov
Logisch jaquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:33 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Bus is ook mogelijk, en is net zo snel. Als het echt slecht weer is en glad enzo, dan neem ik de bus wel.
Die kun je nog een beetje vormen ^^. Leuk dat het een leuke school is! Hoe lang moet je daar nu dan?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:28 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ik krijg iig een 1e en 2e klas VMBO gemengd.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:50 schreef jappas het volgende:
Dat heb je met van die grote vakken als statistiek ja. Mijn ervaring is dat over het algemeen, hoe verder dat je komt hoe minder vaak je in die sporthal zit
.
Vast wel, succesquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 08:32 schreef maen het volgende:
[..]
en even terug naar mn oude telefoon, scheelt vast ook
Van mijn bovenburen hoor ik veel... en volgens mij woont er iemand met een klein kind ofzo... van mijn benedenburen hoor ik wel eens wat door de verwarmingsbuizen...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:18 schreef Reflectionne het volgende:
Is de Haarweg nou zo gehorig of is onze bovenbuurman zo asociaal..
-> De Haarweg is gehorig dus? Via de verwarmingsbuizen? Echt?
Dan moet ik maar blij zijn dat hij van gewone muziek houdt..
Schreeuwende mensen hebben we vrijdag al gehoord, zaterdag met raam dicht slapen scheelde al wel. Dat hebben we dus al gehadquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
en mocht je van het weekend blijven, wees vast voorbereid op lawaai vrijdagnacht/zaterdagochtend; niets is zo heerlijk als schreeuwende mensen die uit de IC komen.
ja hoor. Je moet alleen geluk hebben om ze te zien (ofwel dagelijks kijkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:42 schreef Tjado het volgende:
Zijn er ook 2-persoons appartementen beschikbaar via Idealis? Heb ze nog nooit langs zien komen..
Ja, maar ongeveer een per 1/1,5 maand. Goed opletten en hopen dat je hoog staat.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:42 schreef Tjado het volgende:
Zijn er ook 2-persoons appartementen beschikbaar via Idealis? Heb ze nog nooit langs zien komen..
Zo klinkt het inderdaad wel.. Nu nog hopen dat je eerste wordtquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:07 schreef Tjado het volgende:
Maar deze lijkt me wel 2 persoons toch? Twee slaapkamers en een woonkamer?
Sta nu 2e van de 5 reacties :p dus kleine kans...maar probeer het gewoon toch
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:39 schreef Saxofoontje het volgende:
Statistiek 1 & 2 gehaaldCCI is nog maar even afwachten, viel (vooral qua tijd) tegen.. Nu verder met leren voor het inleidende vak op vrijdag.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:51 schreef Saxofoontje het volgende:
Zeker statistiek 1.. had maar 1 fout, en met een half punt erbij voor computerpracticum zal dat waarschijnlijk een 10 worden
Heel veel succes vanmiddag alvast!
jij?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:22 schreef bioloogje het volgende:
Kleedhokjesfotograaf op heterdaad betrapt
Oke biecht op! Wie was het!
jaja, zou ik ook zeggenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:09 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ik ben te oud om de dader te kunnen zijn...![]()
en ik zou me niet hebben laten betrappen.
De herfstvakantie bestaat niet aan de universiteit. En je kerstvakantie begint, net als voorgaande jaren, waarschijnlijk pas op 24 december om 17.15 uur. Went vanzelf.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:51 schreef Voodoo_Doll het volgende:
Maandag direct weer beginnen. Waar is m'n herfstvakantie?
M'n thesis/afstudeerstage gaat beginnen.. Nu nog een weekje vrij!quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:03 schreef maen het volgende:
jaa, een nieuwe periode! Hebben jullie leuke vakken?
Ennn, wanneer gaan we weer meeten?
ah, heb je iets gevonden?quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:18 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
M'n thesis/afstudeerstage gaat beginnen.. Nu nog een weekje vrij!
Jij?
Vanuit het bedrijf wel, school moet wel nog steeds goedkeuren..quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:36 schreef maen het volgende:
[..]
ah, heb je iets gevonden?
Ik doe BSc scriptie (nu echt) en Corporate Financial Management (dat is net zo leuk als het klinkt....)
ow spannend.. Waar ga je stagelopen?quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:55 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Vanuit het bedrijf wel, school moet wel nog steeds goedkeuren..
Food and biobased research in Wageningen (FBR onderdeel van wur) Maar moet nog goedgekeurd worden, dus dat is wel spannend.quote:
Waarom zouden ze het niet goed kunnen keuren dan?quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:06 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Food and biobased research in Wageningen (FBR onderdeel van wur) Maar moet nog goedgekeurd worden, dus dat is wel spannend.
De opdracht moet goed genoeg zijnquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:07 schreef maen het volgende:
[..]
Waarom zouden ze het niet goed kunnen keuren dan?
ow tuurlijk. Maar ik neem toch aan als het iets interns is, dat het wel goed zit?quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:08 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
De opdracht moet goed genoeg zijn
Zou je denken, maar VHL werkt niet zo goed samen.. M'n docent wist niet eens wat het was (en nam niet de moeite om fbr Wageningen te typen in Google)..quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:12 schreef maen het volgende:
[..]
ow tuurlijk. Maar ik neem toch aan als het iets interns is, dat het wel goed zit?
zucht... Lekker geregeld dan... Succes met afwachten!quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:22 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Zou je denken, maar VHL werkt niet zo goed samen.. M'n docent wist niet eens wat het was (en nam niet de moeite om fbr Wageningen te typen in Google)..
Dankjequote:Op maandag 31 oktober 2011 10:25 schreef maen het volgende:
[..]
zucht... Lekker geregeld dan... Succes met afwachten!
Dat probeerde ik me net weer te bedenken.. Heb in mei mn begeleider gesproken, heeeel klein beginnetje gemaakt, en daarna niets meer gedaan door omstandigheden. Dus nu weer alles oppakken, best lastig!quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:29 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
DankjeWaar gaat je scriptie over?
Oke, leuk!quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:32 schreef maen het volgende:
[..]
Dat probeerde ik me net weer te bedenken.. Heb in mei mn begeleider gesproken, heeeel klein beginnetje gemaakt, en daarna niets meer gedaan door omstandigheden. Dus nu weer alles oppakken, best lastig!
Iets met toegevoegde waarde op het uitbesteden van facilitaire services in ieder geval
Ik heb statestiek 1&2 en sociale geografiequote:Op maandag 31 oktober 2011 09:03 schreef maen het volgende:
jaa, een nieuwe periode! Hebben jullie leuke vakken?
Ennn, wanneer gaan we weer meeten?
sociale geografie was echt het hoogtepunt van mijn 1ejaarquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:59 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik heb statestiek 1&2 en sociale geografie
is altijd welkomquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:46 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Moet ik 5 euro bijleggen dan?
Is dat 'An introduction to statistical methods and data analysis'?quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:57 schreef dralion13 het volgende:
Heeft 1 van jullie toevallig het het boek voor statistiek 1 dat ik kan lenen? Degene bij wie ik hem zou lenen had hem al uitgeleend aan iemand anders :S
das goed nieuws!quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:44 schreef jappas het volgende:
Tentamen dat ik juist niet verwacht had (1 dag tijd gehad voor leren) gehaald. Nu het andere nog ^^.
Heb het hier liggen, maar gebruik 'm ook nog geregeld, dus kan 'm helaas niet uitlenen. Overigens zou ik het boek, als ik jou was, gewoon aanschaffen. Op het internet vind je ze al voor ¤15.- tweedehands. Dat is dan wel de oude versie (hardcover, witte voorkant met vier gekleurde vlakken), maar volgens mij kun je die nog prima gebruiken. Ik vind het nog altijd een mooi naslagwerk.quote:
Persoonlijk vind ik het, als naslagwerk, wel een prettig boek: definities zijn helder geformuleerd, de hoofdstukindeling is logisch, stof (zelfs de meest simpele dingen) is goed uiteengezet en een overvloed aan voorbeeld(opgaven) ondersteunt de hoofdtekst. Het is m.i. een prima aanvulling op je collegedictaat/colleges en ook nog bruikbaar wanneer je zelf onderzoek uitvoert (al dan niet in groepsverband). Ik ken echter ook genoeg mensen die het boek nieuw aanschaffen, het eenmaal voor hun tentamen gebruiken en daarna nooit meer uit hun kast halen...quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:12 schreef dralion13 het volgende:
Het is dus wel een handig boek om te hebben? Dat je na het vak ook nog gebruikt? Want dan ga ik het inderdaad aanschaffen en anders nog proberen te lenen.
Haha dat geloof ik meteenquote:Op donderdag 3 november 2011 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
yeah mijn bovenbuur is de verwarming aan het schuren! dus dat klinkt echt top op mijn kamer...
ze zijn lekker aan het verhuizen en klussen... zolang ze maar ophouden vanavond voor 11 uur!quote:
Hier zijn ook al overal steeds mensen aan het verhuizen. Irritant joh!quote:Op donderdag 3 november 2011 17:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ze zijn lekker aan het verhuizen en klussen... zolang ze maar ophouden vanavond voor 11 uur!
WUT! NO! gemistquote:Op woensdag 2 november 2011 15:36 schreef dralion13 het volgende:
Gratis ben & Jerry's op het forum
I like
volgende week zaterdagochtend vlieg ik!quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:34 schreef Reflectionne het volgende:
@Ieniminimuis wanneer ga je weg?
Dat is snel! Spannend!quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
volgende week zaterdagochtend vlieg ik!
Komt vast nog wel een keerquote:
Pff wat een gedoe als je zo'n tijd naar het buitenland gaat. Hoe lang ga je eigenlijk stage lopen (dat ging je doen toch?) en hoe lang blijf je daar?quote:Op zondag 6 november 2011 14:49 schreef ieniminimuis het volgende:
yeah al de kleding enzo zitten ingepakt. Ben tot de conclusie gekomen dat ik veel te veel zooi heb en best wel materialistisch. Tijd voor een lifestyle change?
3 maanden voor veldwerk naar Ghana.quote:Op maandag 7 november 2011 07:33 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Pff wat een gedoe als je zo'n tijd naar het buitenland gaat. Hoe lang ga je eigenlijk stage lopen (dat ging je doen toch?) en hoe lang blijf je daar?
Maar je gaat dus niet nog rondtrekken oid?quote:Op maandag 7 november 2011 15:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
3 maanden voor veldwerk naar Ghana.
En ben zonet weer 300 euro lichter! MalariapillenOndertussen al iets van 600 euro bestaat alleen al aan het niet ziek worden... als ik nu nog ziek word, dan word ik echt heeeeeeel boos!
neej niet echt, hoogstens richting strand en de slavenforten tijdens mijn mini-kerstvakantie.quote:Op maandag 7 november 2011 18:17 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Maar je gaat dus niet nog rondtrekken oid?
Alleen een mini-kerstvakantie? Aaah..quote:Op maandag 7 november 2011 18:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
neej niet echt, hoogstens richting strand en de slavenforten tijdens mijn mini-kerstvakantie.
Password.wur.nl ?quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:35 schreef paul1501 het volgende:
Hey mensen,
Ik zit in m'n eerste jaar in Wageningen en heb een vraag voor jullie (ervaren?) studenten.
Als ik probeer in te loggen, krijg ik de volgende melding: "could not login. valid authentication credentials were not provided".
Via google kwam ik er op uit dat ik misschien te laat m'n password heb veranderd. Heeft iemand hier ooit het zelfde probleem gehad en nog belangrijker, hoe verhelp ik het?
Wat maen zegt. En anders even ICT bellen; zij kunnen je vast wel verder helpen. Weet je het nummer daarvan?quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:35 schreef paul1501 het volgende:
Hey mensen,
Ik zit in m'n eerste jaar in Wageningen en heb een vraag voor jullie (ervaren?) studenten.
Als ik probeer in te loggen, krijg ik de volgende melding: "could not login. valid authentication credentials were not provided".
Via google kwam ik er op uit dat ik misschien te laat m'n password heb veranderd. Heeft iemand hier ooit het zelfde probleem gehad en nog belangrijker, hoe verhelp ik het?
ook de mijne niet... loop al een uur als een zombie rondquote:Op dinsdag 8 november 2011 07:27 schreef Reflectionne het volgende:
Oef, vroeg opstaan is niet mijn ding
Zo lang ben ik nog niet wakker, waarom ben je zo vroeg op?quote:Op dinsdag 8 november 2011 07:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ook de mijne niet... loop al een uur als een zombie rond
stel je voor dat je om half 5 opstaat om 6 uur lang in de kou in Zwolle te moeten werken. Volgens mij overleef jij dat nietquote:Op dinsdag 8 november 2011 08:21 schreef Reflectionne het volgende:
Ik herinner me weer dat er iets is dat ik meer haat: kou!
Aan het tijdstip te zien, zit je nu zomaar te fokken op je stage?quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:21 schreef Reflectionne het volgende:
Ik herinner me weer dat er iets is dat ik meer haat: kou!
Alleen het idee overleef ik al nauwelijks..quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:33 schreef maen het volgende:
[..]
stel je voor dat je om half 5 opstaat om 6 uur lang in de kou in Zwolle te moeten werken. Volgens mij overleef jij dat niet
de accounts worden niet gereset. Wel kan je account verwijdert worden als je niet 'actief' bent dus niet reageert om kamers. Hierover krijg je dan een mail van Idealis. Zodat je gewaarschuwd bent en je account weer nieuw leven in kan blazen. Je bent dus niet je wachttijd kwijt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:31 schreef Tjado het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met Idealis inschrijvingen op 1 januari? Worden ze dan gereset? Of is dat alleen voor eerstejaars?
Aahquote:Op woensdag 9 november 2011 10:38 schreef ieniminimuis het volgende:
en mijn kamer wordt maar leger en saaier...
ik las het op fb, das echt balen! Vooral als je het echt heel hard nodig hebt.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:49 schreef dralion13 het volgende:
Damn, mn dyslexieverklaring is afgekeurd omdat ie niet voor een gz psycholoog, of onder verantwoordelijkheid van een gz psycholoog is afgenomen...
Dit kan nog wel eens een tijdrovende en dure kwestie worden als ik pech heb
Wat een onzin, kun je niet ergens bezwaar aantekenen?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:17 schreef dralion13 het volgende:
Bij CCI had ik de volle 20 minuten extra tijd nodig (en ik was nog niet klaar). Ik heb de tijd dus wel echt nodig.
Maar ik snap het ook niet. Bij mijn zus is het wel door een gz psycholoog afgenomen. Zei had precies dezelfde test (of in ieder geval de opbouw van de resultaten was precies het zelfde), maar omdat die van mij door een orthopedagoog is afgenomen issie niet goedgekeurd :S
Vervelend, maar ik denk dat ze het momenteel gewoon erg druk hebben met alle nieuwe eerstejaars. Het beste kun je even via de balie in Forum (helemaal rechts) een afspraak in laten plannen. Gaat 't snelst.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:27 schreef dralion13 het volgende:
Ik heb wel gemerkt dat mailen voor een afspraak niet werkt, al meerdere mailtjes gestuurd afgelopen periode, maar als je vraagt om een afspraak mailen ze je niet terug :S
Ga je zo'n waarbenjij.nu bijhouden? (Daar ben ik fan vanquote:Op woensdag 9 november 2011 18:47 schreef ieniminimuis het volgende:
ja eentje gevonden!
Ondertussen onderweg in het laatste ritje met lijn 88 voorlopig. Ik ga Wageningen nog missen!
uhuh ymkefranssen.waarbenjij.nu voor de geintreseerdenquote:Op donderdag 10 november 2011 07:52 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ga je zo'n waarbenjij.nu bijhouden? (Daar ben ik fan van)
Tot halverwege Januari ergens.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:47 schreef Reflectionne het volgende:
"Ja, ik wil direct een e-mail ontvangen na elk nieuw reisverslag!"
Jeuj bioloogje, tegelijk begonnen aan stage.. hoe lang moet jij?
Dank je, en veel plezier.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:35 schreef Saxofoontje het volgende:
Nog gefeliciteerd, bioloogje!
Eerstejaarsweekend![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:24 schreef ieniminimuis het volgende:
bedankt voor het kaartje!
En nog gefeliciteerd Bioloogje!
Haha, zo hoort het :p.quote:Op zondag 13 november 2011 21:43 schreef Saxofoontje het volgende:
Eerstejaarsweekend was zó vet.. en ben nieteens heel dood
Maar morgen tijdens celbiologie kan je waarschijnlijk de BLT'ers er makkelijk uithalen xD
ik ga kijken met mijn supersnelle Afrikaanse internetverbinding!quote:Op donderdag 17 november 2011 11:42 schreef dralion13 het volgende:
Ik sta in de resource
Op pagina 24 (met foto)
Goed zo! Ik zag ze hangen vanmiddag. Zag er mooi uit, hoor. Ben je er morgen bij?quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:24 schreef dralion13 het volgende:
Ik heb de spandoeken in het forum opgehangen voor de open dag
quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:42 schreef dralion13 het volgende:
Nee, moet zondag in groningen zijn en heb een week ov. Anders was ik er vandaag en morgen zeker bij geweest
wil je dan wat kou terug?quote:Op maandag 21 november 2011 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
ik zal wat warmte over het internet die kant opsturen!
*stuurt een boel warmte naar Wageningen!*
als we nou 5 graden uitwisselen? ik 5 graden kouder en jullie warmer?quote:
We zullen toch op ienie moeten wachten voor we de warmte krijgen.. ik weet niet hoe laat het daar nu is, misschien slaapt zequote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:06 schreef placeholder het volgende:
Inmiddel al twee keer uitgerukt met de brandweer hier :-) (twee keer brandalarm, beide loos). Op een veilig Wageningen
Cool! Leuke collega's ook?quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:06 schreef placeholder het volgende:
Inmiddel al twee keer uitgerukt met de brandweer hier :-) (twee keer brandalarm, beide loos). Op een veilig Wageningen
Mooi zo!quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:25 schreef placeholder het volgende:
Jazeker leuke collega's! Erg naar m'n zin.
Vooruit dan maar! Wel vast plannen?quote:Op maandag 5 december 2011 18:02 schreef maen het volgende:
ik zat meer te denken aan een nieuwjaarsborrelgeloof niet dat het nu nog gaat lukken met de komende tentamens enzo..
ja! anders gaat het nooit wat wordenquote:Op maandag 5 december 2011 18:36 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Vooruit dan maar! Wel vast plannen?
quote:Fok!Wageningen Nieuwjaarsborrel 2012
Graag invullen wanneer je kunt, de locatie en tijd worden later nog afgesproken:
Maandag 9/1
Reflectionne
Jappas
Dinsdag 10/1
Reflectionne
Woensdag 11/1
Reflectionne
Jappas
Donderdag 12/1
Reflectionne
Jappas
Maandag 16/1
Reflectionne
Jappas
Leuk leuk! Over deze opleiding en het verschil tussen HBO en universiteit van beide opleidingen kan ik je ook wel wat vertellen (als je wil uiteraard, je mag ook best je vragen voor daar bewaren).. (Ik doe voedingsmiddelentechnologie (=food technolgy) op hbo maar heb een jaar vakken gevolgd van levensmiddelentechnolgie aan de wur) (En een vriend die levensmiddelen doet (Jappas))quote:Op woensdag 7 december 2011 13:32 schreef Platina het volgende:
Morgen naar de open dag in Wageningen. Ga kijken naar Food Safety en Food Technology en denk ook nog naar het praatje over het verschil tussen HBO en Universiteit. Word ik hopelijk een stuk wijzer van.
Ben ik ook wel benieuwd naar bij Food Safety en Food Technology. Zit je daadwerkelijk 5 dagen van half 9 tot kwart op 5 op school?quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:57 schreef gunsy het volgende:
Vorig jaar al keer naar voorlichting geweest.
Nu laatste jaar HBO voeding en diëtetiek, wat toch niet helemaal is wat ik ervan gehoopt heb.. Nutrition and Health master lijkt me erg leuk, mensen die daar ervaring mee hebben?
En contacturen. Ze hebben het over 5 dagen in de week.... Maar dat hoor ik op alle opleidingen, in hoeverre is dat waar?
Ach, het is maar voor 1 jaartje hequote:Op vrijdag 9 december 2011 20:27 schreef Sodium het volgende:
@Platina: tof dat je de voorlichtingsdag als nuttig ervaren hebt. Het klopt inderdaad dat er veel internationale studenten studeren in Wageningen. Het lesprogramma van de masters is volledig Engelstalig en ook buiten je studie zal je veel in het Engels communiceren, wat overigens heel snel went.
Wat betreft de contacturen: het verschilt mogelijk per studierichting, maar ga voor het gros gerust uit van die 32 à 40 uur. In de masterfase heb je nog vrij veel colleges en ik vermoed dat Food Technology daarnaast relatief veel verplichte practica kent. Weken waarbij je elke dag van half negen tot kwart over vijf op de universiteit bent, zijn daardoor eerder regel dan uitzondering (en dan heb je nog geen boek opengeslagen, geen opgave gemaakt of artikel doorgenomen). Doorstromers hebben het soms moeilijk met de hoeveelheid contacturen; de trein dendert maar door en voor sommigen harder dan ze bij kunnen houden. Vooral het begin zal waarschijnlijk even pittig zijn.
volgens mij gaan we maar met z'n 3en meetenquote:Op maandag 5 december 2011 20:03 schreef maen het volgende:
Fok!Wageningen Nieuwjaarsborrel 2012
Graag invullen wanneer je kunt, de locatie en tijd worden later nog afgesproken:
Maandag 9/1
Reflectionne
Jappas
maen
Dinsdag 10/1
Reflectionne
maen
Woensdag 11/1
Reflectionne
Jappas
Donderdag 12/1
Reflectionne
Jappas
Maandag 16/1
Reflectionne
Jappas
maen
Dat verschilt een beetje per vak. Ik heb deze periode 2 vrij rustige vakken gehad. Het ene vak had alleen hoorcolleges (4x per week een halve ochtend (in dit geval vanaf half 11quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:36 schreef Platina het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar bij Food Safety en Food Technology. Zit je daadwerkelijk 5 dagen van half 9 tot kwart op 5 op school?
Misschien is het een idee om alvast je wiskunde (en eventueel scheikunde) bij te spijkeren? Wiskunde zal je nodig hebben, vermoed ik; het is veelal de sleutel om de stof echt te kunnen begrijpen. De meeste vakken zijn lastig te volgen wanneer je een forse wiskunde-achterstand hebt. En als je toch tijd over hebt...quote:Op zaterdag 10 december 2011 10:40 schreef Platina het volgende:
Denk dat ik vanuit mijn opleiding vooral achter zal gaan lopen op de scheikunde en wiskundige vergelijkingen. Op de HAS hebben we 2 blokken scheikunde gehad maar dat was herhaling van 5 en 6vwo en statistiek stelde bar weinig voor.
Vul anders in op het lijstje wanneer je misschien wel kunt, dan kunnen we het iig zo plannen dat het niet op een datum is dat jij zeker niet kuntquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:47 schreef Saxofoontje het volgende:
Voor de meet: ik weet nog niet echt wanneer ik allemaal kan, van de gegeven data kan ik er iig een paar niet. Plan dus maar, dan zie ik daarna wel of ik kan
Hmm als je mij dat e-mail adres kan pm-en aub, zou ik op prijs stellen. Ben wel benieuwd naar de inhoud. Klinkt in ieder geval alsof die eerste 2 blokken hetzelfde zijn als wat ik nu krijg. Melk is natuurlijk interessant maar vrees dat ik een probleem heb als in ik Limburg wil blijven wonen want grote melkbedrijven zijn er niet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:39 schreef jappas het volgende:
[..]
Vul anders in op het lijstje wanneer je misschien wel kunt, dan kunnen we het iig zo plannen dat het niet op een datum is dat jij zeker niet kunt.
@ Platina: Doe inderdaad ook Dairy Techology, deze specialisatie heeft 2 verplichte zuivel vakken en je moet een afstudeeropdracht + stage doen op het gebied van zuivel. Het eerste vak heb ik begin van het jaar gehad. Dat vak heette 'Dairy Chemistry and Physics' en gaat zoals de naam ook al wel wat aangeeft voornamelijk over de samenstelling van zuivel (voornamelijk melk eigenlijk): waar het uit bestaat, wat het doet en een beetje over verwerking van zuivel en de invloed hiervan op de samenstelling.
Volgende periode heb ik het vak "Dairy Science and Technology". Ik vermoed dat dit meer over het verwerken van zuivel zal gaan en iets meer de industriële kant zal belichten. Mocht je wat meer informatie nodig hebben wil ik je het emailadres van de docent van deze vakken wel PM'en. Hij kan je misschien nog wat meer informatie over de inhoud geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |