gaan jullie nou echt hier met elkaar communiceren, terwijl jullie elkaar minstens moeten verstaan daar in die 2 kamertjes?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:55 schreef jappas het volgende:
Haha, heb je nu echt niks beter te doen Reflectionne. Kom liever je rotzooi opruimen hier ^^.
Nee, we gebruiken msnquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:21 schreef maen het volgende:
[..]
gaan jullie nou echt hier met elkaar communiceren, terwijl jullie elkaar minstens moeten verstaan daar in die 2 kamertjes?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:29 schreef jappas het volgende:
Hoor eens, jij verstaat mij niet. Moet je niet op Fok ruzie gaan zitten maken..
Vertel dan alleen dit..quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:28 schreef bioloogje het volgende:
Morgen voor het eerst langs bij mijn nieuwe stageschool. Lekker fietsen naar Kesteren. Mooie route over de dijk, en dan het pontje bij Opheusden nemen. Ben benieuwd waar ik uitkom, het lijkt me een toffe kleine school.
Middelbare school? Welk niveau? en jaar ga je lesgeven?quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:28 schreef bioloogje het volgende:
Ik heb vakantie. Dus hoef niet te lerenMaar morgen wel voor het eerst langs bij mijn nieuwe stageschool. Lekker fietsen naar Kesteren. Mooie route over de dijk, en dan het pontje bij Opheusden nemen. Ben benieuwd waar ik uitkom, het lijkt me een toffe kleine school.
Middelbare school ja, VMBO volgens mij voornamelijk de lagere niveau's maar weet niet welke jaren ik ga krijgen. Daar kom ik morgen achter waarschijnlijkquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:31 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Middelbare school? Welk niveau? en jaar ga je lesgeven?
Gelijk heb je ook hoorquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:41 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Middelbare school ja, VMBO volgens mij voornamelijk de lagere niveau's maar weet niet welke jaren ik ga krijgen. Daar kom ik morgen achter waarschijnlijkMaar ben allang blij dat het te fietsen is. (of snel te bussen bij slecht winterweer)
En sorry Jappas, maar moet er toch een beetje extra voldoening uit devakantie
halen.
Ik kom morgen terug en dan ook maar even regelen dat ik een weekend OV krijgquote:
Ik zou eigenlijk wel wat langer willen kunnen leren..quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:55 schreef maen het volgende:
puh ik heb vrijdagochtend mijn laatste tentamen pas...
Puh, ik zou dat willen, had ik nog wat tijd om te leren..quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:55 schreef maen het volgende:
puh ik heb vrijdagochtend mijn laatste tentamen pas...
ruilen? Krijg je wel mijn lichaam erbijquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:19 schreef jappas het volgende:
[..]
Puh, ik zou dat willen, had ik nog wat tijd om te leren..
Ja maar ik heb geen zin om te studerenquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:07 schreef maen het volgende:
[..]
nee, ga weg jullie!Als hier niets te lezen valt hoef ik ook niet te gaan kijken
ik ook niet, maar ik moet wel aangezien vorige week niet echt een succes was....quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:10 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen zin om te studeren
Hier hetzelfde eigenlijk..quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:11 schreef maen het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ik moet wel aangezien vorige week niet echt een succes was....
ik doe niet aan vriendinnenquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:18 schreef jappas het volgende:
En dan heb jij nog niet een vriendin die honger heeft en hierover zeurt in de kamer naast je zitten ^^.
Als je maar niet hier komt telt dat ook jaquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:19 schreef maen het volgende:
[..]
ik doe niet aan vriendinnen
maar ik heb zelf honger, telt dat ook?
Jappas, Maen en ik hebben hongerquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:21 schreef jappas het volgende:
[..]
Als je maar niet hier komt telt dat ook ja.
Je moet ook niet zoveel rondfietsen, ben je afgelopen week al zeker 2x tegen gekomenquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:34 schreef placeholder het volgende:
Misschien had ik iets eerder moeten beginnen met leren dan vanmiddag...
maar bewegen is goed tussen het leren door!quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:35 schreef jappas het volgende:
[..]
Je moet ook niet zoveel rondfietsen, ben je afgelopen week al zeker 2x tegen gekomen
hihiquote:
Dat zouden we makkelijk winnen, maarja mannen kunnen niet tegen hun verlies en dan wordt het hier niet gezelligerquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:43 schreef maen het volgende:
[..]
hihi![]()
ik kan er nu natuurlijk vol tegenin gaan met anti-mannen argumenten, maar ik denk dat ik de eer maar bij mezelf hou!
precies, en ze zouden ons toch niet gelijk geven ook al is het overduidelijk. Nee, we weten wel beter!quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:47 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Dat zouden we makkelijk winnen, maarja mannen kunnen niet tegen hun verlies en dan wordt het hier niet gezelliger
We zijn weer verstandigquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:53 schreef maen het volgende:
[..]
precies, en ze zouden ons toch niet gelijk geven ook al is het overduidelijk. Nee, we weten wel beter!
quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:43 schreef maen het volgende:
[..]
hihi![]()
ik kan er nu natuurlijk vol tegenin gaan met anti-mannen argumenten, maar ik denk dat ik de eer maar bij mezelf hou!
Och och... het aloude: "Ja ik kan je makkelijk aan, maar ik doe het niet. Want dat is zielig voor jou." -argument. Altijd een goede manier om je ongelijk niet te hoeven toegeven, terwijl je zelf duidelijk weet dat je ongelijk hebt. (om een of andere reden, veelal gebruikt door vrouwen)quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:47 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Dat zouden we makkelijk winnen, maarja mannen kunnen niet tegen hun verlies en dan wordt het hier niet gezelliger
quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:56 schreef bioloogje het volgende:
[..]
[..]
Och och... het aloude: "Ja ik kan je makkelijk aan, maar ik doe het niet. Want dat is zielig voor jou." -argument. Altijd een goede manier om je ongelijk niet te hoeven toegeven, terwijl je zelf duidelijk weet dat je ongelijk hebt. (om een of andere reden, veelal gebruikt door vrouwen)
ik ben een vrouw, die doen moeilijk zeggen zequote:Op maandag 24 oktober 2011 16:59 schreef jappas het volgende:
Mwoah, vrouw dan, mijn moeder ook niet zo. Maar dan klopt die zin niet zo.. doe es niet zo moeilijk.
dat durf je hier wel te zeggen, maar als je oog in oog staat met een vrouw piep je wel anders!quote:
ik weet dat ik best moeilijk kan doen soms. Maar da's dan geheel terecht!quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:01 schreef jappas het volgende:
Maar je zult het wel niet willen bevestigen zeker... nouja, de mannen weten wel beter.
Nee hoor! Daar sta ik om bekendquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:01 schreef maen het volgende:
[..]
dat durf je hier wel te zeggen, maar als je oog in oog staat met een vrouw piep je wel anders!
hihi, en terecht!quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:06 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Nee hoor! Daar sta ik om bekendMijn totale gebrek aan tact, levert me af en toe wel een blauwe plek op van mijn vriendin
quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Zoals mijn tante zaterdag zei: vrouwen hebben altijd gelijk! afentoe moet je als vrouw de man in de waan laten dat hij gelijk heeft, maar gelijk heeft ie nooit.
Ik heb nog niet verteld, hoe zij er daarna uitziet. Het je zelf vertellen kan ze iig niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik doe het alleen om mijn man zich even goed te laten voelen..." NEE!, Je doet het om geen gezichtsverlies te lijden. Oftewel: Weer zo'n slap excuus om als vrouw je ongelijk niet te hoeven toegeven.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Zoals mijn tante zaterdag zei: vrouwen hebben altijd gelijk! afentoe moet je als vrouw de man in de waan laten dat hij gelijk heeft, maar gelijk heeft ie nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |