gaan jullie nou echt hier met elkaar communiceren, terwijl jullie elkaar minstens moeten verstaan daar in die 2 kamertjes?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:55 schreef jappas het volgende:
Haha, heb je nu echt niks beter te doen Reflectionne. Kom liever je rotzooi opruimen hier ^^.
Nee, we gebruiken msnquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:21 schreef maen het volgende:
[..]
gaan jullie nou echt hier met elkaar communiceren, terwijl jullie elkaar minstens moeten verstaan daar in die 2 kamertjes?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:29 schreef jappas het volgende:
Hoor eens, jij verstaat mij niet. Moet je niet op Fok ruzie gaan zitten maken..
Vertel dan alleen dit..quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:28 schreef bioloogje het volgende:
Morgen voor het eerst langs bij mijn nieuwe stageschool. Lekker fietsen naar Kesteren. Mooie route over de dijk, en dan het pontje bij Opheusden nemen. Ben benieuwd waar ik uitkom, het lijkt me een toffe kleine school.
Middelbare school? Welk niveau? en jaar ga je lesgeven?quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:28 schreef bioloogje het volgende:
Ik heb vakantie. Dus hoef niet te lerenMaar morgen wel voor het eerst langs bij mijn nieuwe stageschool. Lekker fietsen naar Kesteren. Mooie route over de dijk, en dan het pontje bij Opheusden nemen. Ben benieuwd waar ik uitkom, het lijkt me een toffe kleine school.
Middelbare school ja, VMBO volgens mij voornamelijk de lagere niveau's maar weet niet welke jaren ik ga krijgen. Daar kom ik morgen achter waarschijnlijkquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:31 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Middelbare school? Welk niveau? en jaar ga je lesgeven?
Gelijk heb je ook hoorquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:41 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Middelbare school ja, VMBO volgens mij voornamelijk de lagere niveau's maar weet niet welke jaren ik ga krijgen. Daar kom ik morgen achter waarschijnlijkMaar ben allang blij dat het te fietsen is. (of snel te bussen bij slecht winterweer)
En sorry Jappas, maar moet er toch een beetje extra voldoening uit devakantie
halen.
Ik kom morgen terug en dan ook maar even regelen dat ik een weekend OV krijgquote:
Ik zou eigenlijk wel wat langer willen kunnen leren..quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:55 schreef maen het volgende:
puh ik heb vrijdagochtend mijn laatste tentamen pas...
Puh, ik zou dat willen, had ik nog wat tijd om te leren..quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:55 schreef maen het volgende:
puh ik heb vrijdagochtend mijn laatste tentamen pas...
ruilen? Krijg je wel mijn lichaam erbijquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:19 schreef jappas het volgende:
[..]
Puh, ik zou dat willen, had ik nog wat tijd om te leren..
Ja maar ik heb geen zin om te studerenquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:07 schreef maen het volgende:
[..]
nee, ga weg jullie!Als hier niets te lezen valt hoef ik ook niet te gaan kijken
ik ook niet, maar ik moet wel aangezien vorige week niet echt een succes was....quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:10 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen zin om te studeren
Hier hetzelfde eigenlijk..quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:11 schreef maen het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ik moet wel aangezien vorige week niet echt een succes was....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |