SPOILER: Wie Speelt Wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
sorry hoor, hier een chick voor je :quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:52 schreef Kutstudent het volgende:
Had niet eens door dat ik de lapo had man.
Dankjewel. Die gebruik ik voor een groot buurtfeest met bbq.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
sorry hoor, hier een chick voor je :
[ afbeelding ]
En geen ernstige verwondingen aan je handen zodat je geen Forza meer kan spelen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:04 schreef PierreTT het volgende:
Au. Vannacht tegen een auto aangefietst.
Nee,paar schrammen en een bult. Valt mee dusquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:11 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
En geen ernstige verwondingen aan je handen zodat je geen Forza meer kan spelen?
Altijd leuk ja.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:15 schreef Pixell het volgende:
Ik heb vanavond een hockeyfeest op de planning staan, pedopas mee en gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:09 schreef Fsmxi het volgende:
Zet bij die wie speelt wat voor mij maar neer Oblivion, League of Legends en Starcraft 2Te pauper voor "echte games".
Ga dan Heroes of Newerth spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Staat op twitter.quote:Bart Smit
Battlefield 3 is gearriveerd in onze magazijnen. Bestel hem nu en je ontvangt hem op de dag van release!
dus?quote:
Vanavond ff ophalen.quote:
Dat denk ik ook ja....quote:
je kan mee rijden, maar je moet zelf een bivak muts regelen.quote:
Ik heb dan als het goed is ook alles ongeveer achter de rug!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:09 schreef Frankii het volgende:
Op de launchdag van BF3 mijn laatste tentamen
Ik ben het met Stoma eens, competitief MW spelen kan goed uitpakken. Ben erg benieuwd:Dquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:19 schreef KoningStoma het volgende:
Ja verdomme, nu moet ik zo ook nog mw3 kopen ook
Maar wel 2e hands ja!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |