SPOILER: Wie Speelt Wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
sorry hoor, hier een chick voor je :quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:52 schreef Kutstudent het volgende:
Had niet eens door dat ik de lapo had man.
Dankjewel. Die gebruik ik voor een groot buurtfeest met bbq.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
sorry hoor, hier een chick voor je :
[ afbeelding ]
En geen ernstige verwondingen aan je handen zodat je geen Forza meer kan spelen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:04 schreef PierreTT het volgende:
Au. Vannacht tegen een auto aangefietst.
Nee,paar schrammen en een bult. Valt mee dusquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:11 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
En geen ernstige verwondingen aan je handen zodat je geen Forza meer kan spelen?
Altijd leuk ja.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:15 schreef Pixell het volgende:
Ik heb vanavond een hockeyfeest op de planning staan, pedopas mee en gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:09 schreef Fsmxi het volgende:
Zet bij die wie speelt wat voor mij maar neer Oblivion, League of Legends en Starcraft 2Te pauper voor "echte games".
Ga dan Heroes of Newerth spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Staat op twitter.quote:Bart Smit
Battlefield 3 is gearriveerd in onze magazijnen. Bestel hem nu en je ontvangt hem op de dag van release!
dus?quote:
Vanavond ff ophalen.quote:
Dat denk ik ook ja....quote:
je kan mee rijden, maar je moet zelf een bivak muts regelen.quote:
Ik heb dan als het goed is ook alles ongeveer achter de rug!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:09 schreef Frankii het volgende:
Op de launchdag van BF3 mijn laatste tentamen
Ik ben het met Stoma eens, competitief MW spelen kan goed uitpakken. Ben erg benieuwd:Dquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:19 schreef KoningStoma het volgende:
Ja verdomme, nu moet ik zo ook nog mw3 kopen ook
Maar wel 2e hands ja!
Nog steeds?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:55 schreef Kutstudent het volgende:
Michhas, ik heb je apple-emo smiley nodig.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:59 schreef Xblister het volgende:
sicke graphics btw in dat mw3 filmpje
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:59 schreef Xblister het volgende:
sicke graphics btw in dat mw3 filmpje
Vind het eigenlijk wel grappigquote:
Ja?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm het begin van BF3 is toch wel heel tof
Geile pakjes welquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:37 schreef Pixell het volgende:
Haha ik heb het ook niet bedacht, maar het moet slaan op die pakjes die mensen vroeger aan hadden tijdens het fitness e.d, btje dit idee:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:48 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Heeft het niet met Karl Noten te maken?
Dat wordt een avondje paalhiden dus.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:27 schreef Pixell het volgende:
Straks hockeyfeest (thema: dirty fitness) lekker 14-jarige chicks in strakke maillots en shortpants hosselen! ;')
Staan we daar met heel heren 1 en onze pedopassen..
Yes! Tot nu toe erg tof, naar goed het is de SP en dat boeit normaal niksquote:
Hoe the fuck kom jij al aan BF3=quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Yes! Tot nu toe erg tof, naar goed het is de SP en dat boeit normaal niks
Wel grappig, dat je dingen kan installeren zodat het er mooier uit ziet, 1.5gb
Oh je hebt zo'n getunde xbox, i get it now. Maarre beetje vet?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://www.ludibria.com/nfo.php?sys=x36&sysid=4853
Merk je ook echt verschil dan wanneer je het wel of niet instaleerd?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Yes! Tot nu toe erg tof, naar goed het is de SP en dat boeit normaal niks
Wel grappig, dat je dingen kan installeren zodat het er mooier uit ziet, 1.5gb
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:13 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Merk je ook echt verschil dan wanneer je het wel of niet instaleerd?
Lol zonder dat texture pack ziet het er niet uitquote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
Volgend weekend Double XP voor alle Call of Duty's![]()
![]()
![]()
Ze moeten iets als BF3 uitkomt en de servers van COD uitgestorven zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
Volgend weekend Double XP voor alle Call of Duty's![]()
![]()
![]()
No wayyyyyy!!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
vanaf 2013 een F1 GP in New Jersey
Uhmmm oke:quote:Volgend weekend kun je in alle Call of Duty-games vanaf Call of Duty 4 dubbele ervaringspunten verdienen. Dit vertelt Robert Bowling, de community manager van Infinity Ward, in een video, waarin hij uitlegt hoe de Prestige Shop in Modern Warfare 3 werkt. In de Prestige Shop kun je Prestige Tokens die je verdient door te prestigen uitgeven, om extra content te unlocken.
Gamers die hebben geprestiged in Call of Duty 4, Call of Duty: World at War, Modern Warfare 2 of Black Ops, krijgen in Modern Warfare 3 een extra prestige token. Het is niet duidelijk of deze meteen vanaf het begin beschikbaar is.
Gamers krijgen dubbele ervaringspunten om een kans te krijgen om alsnog te prestigen in één van de vier games, als ze dat nog niet gedaan hadden. Gamers die al hadden geprestiged hoeven dat niet nogmaals te doen.
Wat heb ik er aan.quote:
In totaal heb ik er bijna 29quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:32 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Uhmmm oke:
COD 4: Prestige 0![]()
World at War: Prestige 1![]()
MW2: Prestige 7![]()
Black Ops: Prestige 15![]()
Dus ik krijg zeker wel een extra shizzletjuh.
Ik heb hier zin in man.quote:
Het is net apple wat betreft marketing uitspraken.quote:
Dan zullen we het maar niet over jou uitspraken hebben hèquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:55 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het is net apple wat betreft marketing uitspraken.
Het is toch zo.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan zullen we het maar niet over jou uitspraken hebben hè
En dan nu maar eens naar bedquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:31 schreef Kutstudent het volgende:
Darth Vader. Bijna net zo goed als Soldmayor.
wat een fakkking BAAS ben je tochj ookquote:Op zondag 23 oktober 2011 03:53 schreef Frankii het volgende:
Zo, vier hamkaas tosti's op. Met een volle maag naar bed na een avond zuipen
JAquote:Op zondag 23 oktober 2011 03:56 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
wat een fakkking BAAS ben je tochj ook
lol idd dikme noobsquote:Op zondag 23 oktober 2011 04:09 schreef Kutstudent het volgende:
dat einde van harry potterwat een treurnis
Echt niet.quote:
oh je hebt bc2 en 2 niet gespeeld..quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb hier zin in man.Ziet ernaar uit dat ze ook een keer iets van een fatsoenlijke SP gemaakt hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |