Ja enkele gevallen en alle chinezen zijn slecht.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb het niet over oorlog!!! maar over meisjes die als oud vuil worden behandeld. Kan me nog een foto herinneren van een babymeisje dat urenlang aan de kant van de straat lag te creperen van de honger en iedereen liep er langs zonder een hand uit te steken want het was maar een meisje. En ze martelen dieren voor consumptie omdat het vlees dan lekkerder smaakt.
Ze zijn respectloos, hard en vertegenwoordigen het slechte van de mens.
Ik vind je reactie wel hard, maar begrijp je frustratie. Niet alle Chinezen zijn zo.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb het niet over oorlog!!! maar over meisjes die als oud vuil worden behandeld. Kan me nog een foto herinneren van een babymeisje dat urenlang aan de kant van de straat lag te creperen van de honger en iedereen liep er langs zonder een hand uit te steken want het was maar een meisje. En ze martelen dieren voor consumptie omdat het vlees dan lekkerder smaakt.
Fijn dat je alle Chinezen over een kam scheert.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
? Nee even eerlijk, dat het zo slecht gesteld is dat er geen actie ondernomen wordt is iets anders dan bewust even martelen... daar moet je energie instoppen bij wijze van...quote:
Ik ken anders genoeg vrouwelijke Chinese studenten in Nederland. Nee, het is voor een Chinees niet goedkoop om je kind in het buitenland te laten studeren, en het is ook nog eens een meisje! Absurd!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
De vragen die je stelt zijn in ieder geval discussiewaardig.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:50 schreef Sinji het volgende:
[..]
Vind het zelf zeer onbegrijpelijk. Dat komt omdat ik het relativeer met mijn eigen waarden en omgeving. Plus ik heb een 2-jarige skeet van een nichtje. Dus dat maakt mij extra boos.
Ik ben zelf niet van Chinese komof en weet ook niet hoe het daar aan toe gaat qua sociocultural structure.
Maar even de invasie van Tibet vergeten?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:45 schreef Megumi het volgende:
[..]
Hmm China heeft sinds WO2 nooit meer oorlog gevoerd.
Puike reactie.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 03:01 schreef Sinji het volgende:
1 baby-regel zorgt voor hele schrijnende incididenten..
Het is een feit dat een zoon meer geld oplevert in de toekomst dan een dochter. Ligt uiteindelijk allemaal in het karakter van de mens..
Dieren worden doelbewust gemarteld. Meisjes zijn niks waard.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
? Nee even eerlijk, dat het slecht gesteld is dat er geen actie ondernomen wordt is iets anders dan bewust even martelen... daar moet je energie instoppen bij wijze van...
Jah, kutspleetogen, kutturken, kutnederlanders.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Vrouwen/meisjes worden niet alleen in China minderwaardig behandeld. Je kunt daarnaast beargumenteren dat de massa-bio-industrie in Nederland net zoveel dieren-marteling omvat. Het ritueel slachten van een schaap is ook niet zo fijntjes voor het dier.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 03:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dieren worden doelbewust gemarteld. Meisjes zijn niks waard.
Duidelijker kan ik het niet verwoorden.
Voila.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 03:11 schreef Sinji het volgende:
[..]
Vrouwen/meisjes worden niet alleen in China minderwaardig behandeld. Je kunt daarnaast beargumenteren dat de massa-bio-industrie in Nederland net zoveel dieren-marteling omvat. Het ritueel slachten van een schaap is ook niet zo fijntjes voor het dier.
Ik zeg daarmee niet dat je het goed moet praten, maar je moet het wel relativeren tot het gedrag van de mens. Niet enkel chinezen.
Omdat bepaalde bevolkingsgroepen geen waarde hechten aan (kleine) meisjes en het welzijn van dieren misschien?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 03:15 schreef Staal het volgende:
[..]
Voila.
Het is niet voor niets ook grote discussie onder de Chinezen.
Blijft nog steeds de vraag hoe het kan dat mensen zo aan het afstompen zijn.
Schelden? Waar dan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 03:36 schreef rycemasta het volgende:
Het is misschien ontopic, maar oppervlakkig schelden raakt verder kant noch wal.
Dit topic gaat absoluut niet over Chinezen. Als je dat al niet begrijpt dan moet je je gewoon kapot schamen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 03:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Omdat bepaalde bevolkingsgroepen geen waarde hechten aan (kleine) meisjes en het welzijn van dieren misschien?
En aangezien dit topic over Chinezen gaat ben ik ontopic met mijn mening.
Voor klachten over Turken, Hollanders of welk ander volk dan ook post ik wel in een ander topic.
Ik snap je boosheid. De rest niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 03:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Omdat bepaalde bevolkingsgroepen geen waarde hechten aan (kleine) meisjes en het welzijn van dieren misschien?
En aangezien dit topic over Chinezen gaat ben ik ontopic met mijn mening.
Voor klachten over Turken, Hollanders of welk ander volk dan ook post ik wel in een ander topic.
Speciaal voor jou he: het gaat over het gedrag van Chinezen die een Chinees meisje laten liggen als straatvuil in een land genaamd China.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 03:42 schreef Staal het volgende:
[..]
Dit topic gaat absoluut niet over Chinezen. Als je dat al niet begrijpt dan moet je je gewoon kapot schamen.
Hier laat ik het trouwens bij. Tis me te imbeciel. Sorry.
Wil je het even voor mij als simpele ziel uitleggen dan?quote:
Ze gaat haar mening over Chinezen niet bijstellen. Net zo min als haar mening van Nederlanders en Turken. Mijn opmerking was om simpelweg de overeenkomst van ons denken benadrukken. De rest zal verspilde energie zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 03:54 schreef Staal het volgende:
[..]
Wil je het even voor mij als simpele ziel uitleggen dan?
De Chinezen hebben het volgens haar namelijk allemaal gedaan. De Chinezen zijn allemaal slecht.
Ik geloof dat niet maar leg het me maar even uit dan..
Ik scheld nooit, zij mag zich wel schamen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 04:03 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ze gaat haar mening over Chinezen niet bijstellen. Net zo min als haar mening van Nederlanders en Turken. Mijn opmerking was om simpelweg de overeenkomst van ons denken benadrukken. De rest zal verspilde energie zijn.
PS: we hoeven niet te schelden om ons punt te maken btw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |