quote:
Ik vrees van welquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:05 schreef CindieY het volgende:
Oh, Nachtegiel vanaf locatie. Ik hoopte even op minder dronken lui aan de telefoon, maar die huppen daar natuurlijk wel rond
Nouja, ik kijk wel even hoe lang ik 't volhoud nog. Alhoewel dit topic nu natuurlijk direct dood is.quote:
ik ga proberen er aan te denken, maar waarschijnlijk komt het nog wel 1 of meerdere keren onder mijn tweeps voorbijquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
TrustenEn morgen Nacht van de Popmuziek hè!
het kan altijd ergerquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:05 schreef CindieY het volgende:
Oh, Nachtegiel vanaf locatie. Ik hoopte even op minder dronken lui aan de telefoon, maar die huppen daar natuurlijk wel rond
Daar is geen houden aan, duikt direct na Stenders in een comateuze toestand... En komt er het hele weekend niet meer uitquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nouja, ik kijk wel even hoe lang ik 't volhoud nog. Alhoewel dit topic nu natuurlijk direct dood is.
Het is eigenlijk meer dat ik iets tegen Giel hebquote:
Ja hoor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat vindt ze nog goed na die kreunsessie?
Ah, wat sneu!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:08 schreef heloef het volgende:
Naatje en Faye zijn best wel de pineut.
Ze dachten misschien te mogen blijven bij Giel.
Maar die komt vanuit Amsterdam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn moeder heeft der best gedaan hoor.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Slaap lekkerquote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:09 schreef heloef het volgende:
Wat lief!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn moeder heeft der best gedaan hoor.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:09 schreef heloef het volgende:
Kleine spelfout: na moet naar zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn moeder heeft der best gedaan hoor.I reject reality and substitute my own
En ik zei nog gok er maar op dat je bij Giel mag blijven.quote:
Ah, dat was gewoon je wraak omdat je niet mee konquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:10 schreef heloef het volgende:
[..]
En ik zei nog gok er maar op dat je bij Giel mag blijven.![]()
Had ik niet moeten zeggen.
Nee ik leef altijd op het randje.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, dat was gewoon je wraak omdat je niet mee kon
Dank u.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kleine spelfout: na moet naar zijn.
Het was al weken bekend dat Giel vanaf ADE kwam.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:10 schreef heloef het volgende:
[..]
En ik zei nog gok er maar op dat je bij Giel mag blijven.![]()
Had ik niet moeten zeggen.
Nooit geweten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:12 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Het was al weken bekend dat Giel vanaf ADE kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |