ik ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:56 schreef Qunix het volgende:
Naatje heeft wel een boek van Stenders!
Ja... Zo had ik de radio een paar weken terug ook iets te hard staan, schrok me rot...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:57 schreef alors het volgende:
[..]
ik wist niet dat dit kwam, de radio maar even wat zachter gezetwtf zeg!
chanant!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee... Ik vind het ook een beetje genant om naar te luisteren ofzo
Moet 'ie weg?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ookheb em zelfs dubbel, maar van 1 exemplaar weet ik niet waar ie is
als ik de 2e ooit terugvind mag ie weg ja......maar ik weet echt niet waar die isquote:
Ah. Ik wil hem wel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ik de 2e ooit terugvind mag ie weg ja......maar ik weet echt niet waar die is
wehehehehequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:58 schreef heloef het volgende:
Echt ik zet nooit meer Stenders Late Vermaak aan met mijn moeder in de kamer.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:58 schreef heloef het volgende:
Hahahquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:58 schreef heloef het volgende:
als ik em vind, en ik herinner me deze avond dan zal ik aan je denken...maar reken er niet teveel op. t boekie staat btw ook op bol.com geloof ikquote:
Ja mijn moeder kent Faye dus die wou die quiz horen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehehehe![]()
![]()
of ging moeders meekreunen?
Het lag meer aan de kandidatenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat krijg je met een kwartier geneuzel over die ring
volgende keer moet je moeder meedoen!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja mijn moeder kent Faye dus die wou die quiz horen.
Slecht plan.
Nee mijn moeder is nu bezig om mij in die quiz te krijgen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgende keer moet je moeder meedoen!
Dat vindt ze nog goed na die kreunsessie?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee mijn moeder is nu bezig om mij in die quiz te krijgen.
Ik ga dat niet trekken denk ikquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:03 schreef 3rdRock het volgende:
kan ik nog 6 uur doorgaan? ja, ik denk het wel. maar ik doe het niet. het is iig een geruststellende gedachte dat ik volgende week de EW-marathon wel ga overleven....
nu heb ik 3fm uitgedaan en ga ik zo mijn bed maar eens opzoeken.
slaap lekker iedereen en Fred houdt van jullie allemaal!
Trustenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:03 schreef 3rdRock het volgende:
kan ik nog 6 uur doorgaan? ja, ik denk het wel. maar ik doe het niet. het is iig een geruststellende gedachte dat ik volgende week de EW-marathon wel ga overleven....
nu heb ik 3fm uitgedaan en ga ik zo mijn bed maar eens opzoeken.
slaap lekker iedereen en Fred houdt van jullie allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |