Ga nu Barcelona kijkenquote:
Ah je weet er vast nog wel 1quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:12 schreef The_Substitute het volgende:
Heb geen idee verder, Njos.
Val in herhaling vandaag.
Ja, hij had er volgens mij ook midjaren '90 een gemaakt met Javier Bardem...maar die titel weet ik ook niet.quote:
Wyccie slaapt...quote:Ik kan me eigenlijk niet meer herinneren wie de vorige keer mijn vraag over die recente film van Almodovar had geraden.. Misschien was het wyccie.
Ik kende hem niet, maar klopt inderdaadquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:21 schreef The_Substitute het volgende:
Ja, hij had er volgens mij ook midjaren '90 een gemaakt met Javier Bardem...maar die titel weet ik ook niet.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:21 schreef The_Substitute het volgende:
Sam, Gill, Doff of Michelangelo toevallig in de buurt?
Ik heb Fok altijd wel open staan, maar kijk er niet altijd naarquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:28 schreef The_Substitute het volgende:
Ik zie nu toevallig dat michel online is...
Ahquote:
Voor Almodovar kennis hoef je niet bij mij te zijn hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:21 schreef The_Substitute het volgende:
Sam, Gill, Doff of Michelangelo toevallig in de buurt?
goed?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik moest aan je denken mijn zoon, hoe is het op den zaterdagavond?
Ik worstelde er wel mee, maar had het niet geraden. Deze had ik wel geweten, maar ik was inderdaad aan het slapen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik kan me eigenlijk niet meer herinneren wie de vorige keer mijn vraag over die recente film van Almodovar had geraden.. Misschien was het wyccie.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:29 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, de vraag.
Ik kijk nu een beetje naar een tv-film op Net 5 bla bla ...
Kan je beter hier vragen: [Centraal] Feedback/opmerkingen/tips over FTRquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Modje die TT kan veranderen naar The Adventures of Tintin ?
Spielberg maakt Kuifje-film
quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:34 schreef dyonvbaal het volgende:
maar waarom zou je die willen wijzigen? tis toch maar een kuifje film?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |