Me 2quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon realistisch zijn. Ik ken mijn grenzen.
Pfff laatste tijd valt het wat tegen met de goede recente horrors die ik heb gezien. Amer vond ik erg goed, maar die is zeker niet voor iedereenquote:Op maandag 31 oktober 2011 00:28 schreef Doff het volgende:
Sam, of wie dan ook, zijn er misschien nog wat recente horroraanraders?
Als dat het ergste is valt dat nog heel erg mee. Ik snap zelfs niet eens wat er zo vrouwenfilmerig is aan Stardust...quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:06 schreef wyccie het volgende:
Ik heb er misschien best wel wat gezien, maar ik heb er maar weinig in mijn collectie. De vrouwenfilmsterigste zijn Marie-Antoinette, Wings of the Dove, Mansfield Park, Stardust en Zus&Zo.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:18 schreef The_Substitute het volgende:
Neuh, beetje rustig geweest laatste dagen.
Ik denk dat dat het zelfde concert is geweest waar mijn broertje was. Die kwam aardig gedesillusioneerd terug.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:47 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Het is alweer een jaar of vier geleden dat ik 'm gezien heb. Viel inderdaad ook tegen. Hij zat enkel en speelde zelfs nauwelijks gitaar. Van 'zingen' was ook geen sprake. Ik vind het een wonder dat hij enkele jaren geleden nog een plaat als Modern Times heeft kunnen maken, want die vind ik opvallend sterk. Als je Dylan wilt zien moet je het niet (meer) voor de kwaliteit doen, helaas.
Toch had ik er geen spijt van, vond het wel wat om 'm eens (matig) te zien spelen. Maar ik zou niet nog een keer gaan. Had 'm graag in de jaren '60 of '70 willen zien, maar daar ben ik te jong voor.
In de Volkskrant stond onlangs overigens nog een lovend stuk over zijn optreden. Ik vond het al raar. Maar de meeste mensen die ik er iets over heb horen zeggen, vonden het niet veel.
Kan je zijn muziek wel waarderen?
Vakantie was zeker goedquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:03 schreef dyonvbaal het volgende:
sow, die vakantie heeft je goed gedaan en bij de hand gemaakt is het niet?
Nee, maar ik heb me voorgenomen dat ik hem wel heb gezien voordat ik jou tref bij de volgende meetquote:
* hornage voelt zich enigzins aangesprokenquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:37 schreef picodealion het volgende:
Overigens ben ik een erg slechte organisator (zie stonertoernooi). De kans is groter dat er wat van komt als iemand het regelt die ook daadwerkelijk enige daadkracht en discipline in zich heeft zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |