Ik kan je niet helpen, ken denk ik geen zuid-koreaanse films...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:05 schreef dyonvbaal het volgende:
gok es wat meer! en ik kan trouwens de korte (+ de 2 andere korte) en de lange versie aanraden!
Me neitherquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:08 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik kan je niet helpen, ken denk ik geen zuid-koreaanse films...
Ga je weer weg dan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:19 schreef picodealion het volgende:
Mooi. Dan kan nu de gezelligheid weer beginnen.
Jazeker. Waarom?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zeg, Gill, heb jij Dylan al eens live gezien?
Het is alweer een jaar of vier geleden dat ik 'm gezien heb. Viel inderdaad ook tegen. Hij zat enkel en speelde zelfs nauwelijks gitaar. Van 'zingen' was ook geen sprake. Ik vind het een wonder dat hij enkele jaren geleden nog een plaat als Modern Times heeft kunnen maken, want die vind ik opvallend sterk. Als je Dylan wilt zien moet je het niet (meer) voor de kwaliteit doen, helaas.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Omdat ik 'm vorige zelf voor de eerste (en mogelijke enige) keer live heb gezien en het nogal zwaar tegenviel.
Hallo Falco.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:50 schreef Falco het volgende:
Dylan is ook zwaar overrated met zijn hemeltergende stemgeluid
Ik denk niet dat ik ooit een grote fan zal worden, maar ik ga 'm wel steeds meer waarderen (zeker na het kijken van Don't Look Back en No Direction Home).quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:47 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Het is alweer een jaar of vier geleden dat ik 'm gezien heb. Viel inderdaad ook tegen. Hij zat enkel en speelde zelfs nauwelijks gitaar. Van 'zingen' was ook geen sprake. Ik vind het een wonder dat hij enkele jaren geleden nog een plaat als Modern Times heeft kunnen maken, want die vind ik opvallend sterk. Als je Dylan wilt zien moet je het niet (meer) voor de kwaliteit doen, helaas.
Toch had ik er geen spijt van, vond het wel wat om 'm eens (marig) te zien spelen. Maar ik zou niet nog een keer gaan. Had 'm graag in de jaren '60 of '70 willen zien, daar ben ik te jong voor.
In de Volkskrant stond onlangs overigens nog een lovend stuk over zijn optreden. Ik vond het al raar. Maar de meeste mensen die ik er iets over heb horen zeggen, vonden het niet veel.
Kan je zijn muziek wel waarderen?
Zit ie vast op te wachtenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:53 schreef wyccie het volgende:
Interessante horrorcollectie heeft SoS.![]()
Misschien moeten we eens een ruil doen. Krijgt hij mijn vrouwenfilms.
Ik heb Stardust gezien... in mijn eentjequote:Op zondag 30 oktober 2011 21:06 schreef wyccie het volgende:
Ik heb er misschien best wel wat gezien, maar ik heb er maar weinig in mijn collectie. De vrouwenfilmsterigste zijn Marie-Antoinette, Wings of the Dove, Mansfield Park, Stardust en Zus&Zo.
Gehuild?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:07 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb Stardust gezien... in mijn eentje
Ik heb godverdomme vorige week nog om Kung Fu Panda 2 moeten huilenquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gehuild?
Ik ben dan wel zo'n vrouw die bij alles moet huilen, word er zelf een beetje gek van. En dan te bedenken dat mijn hormoonlevel eigenlijk altijd constant gereguleerd is. Moet er niet aan denken zwanger te zijn, met die gierende hormonen. Dan moet ik waarschijnlijk al huilen als ik geen chocola in huis heb.
Panda komt te weten dat zijn ouders is vermoord door een genadeloze pauwquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:23 schreef wyccie het volgende:
Ik heb geen idee waar Kung Fu Panda 2 over gaat.![]()
Ik zing wel eens mee met liedjes op Youtube, lyrics erbij en bleren en dan moet ik soms ook al huilen.Ik zou een waardeloze zangeres zijn (in vele opzichten).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |