quote:
Dus......quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:23 schreef m.k het volgende:
[..]Hoe weet jij welke rugzak ik heb?
maar idd heb een nieuwe rugzak moeten bestellen zodat ik mijn slaapzak mee kan nemen
Goede historische vid.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:24 schreef motorbloempje het volgende:
Geen Guinness in de TT, ik haak af
en ik had er nog wel om gevraagdquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:24 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
ik durf geen lapo te pakken, maar mag in de volgende TT alsjeblieft weer Guinness
NEEEEEEEE!!!!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:24 schreef motorbloempje het volgende:
Ben jij een reincarnatie van mijn vader of zoquote:
Huh?quote:
Dus........ Ik had gelijk.quote:
Nee maar ik wil mijn slaapzak ook eigenlijk wel in mijn rugzak hebbenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus........ Ik had gelijk.
Was de berenlul geen optie dan?
Met een juiste tent om dat ding is dat niet nodig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:30 schreef m.k het volgende:
[..]
Nee maar ik wil mijn slaapzak ook eigenlijk wel in mijn rugzak hebben
Tent? ik heb geen tentquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met een juiste tent om dat ding is dat niet nodig.
Niet?quote:
Eensch!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:34 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh. Ik vind hem wel aardig.
Leuke edit trouwens Cobra ^^..
Nopequote:
Dat tyfus ding? Ik doel op de oude tent helft. 10x zo licht als dat huidige ding.quote:
Ik vind het Duitse volkslied eerlijk gezegd mooierquote:
Ik heb de serie ''De bezetting'' hier, die is pas mooi.quote:
Kijk, dat is dan wel mooi.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik vind het Duitse volkslied eerlijk gezegd mooier.
Was oorspronkelijk een gedeelte uit een strijkkwartet van Haydn. Nouja, eigenlijk nog verder terug: Got erhalte Franz den Kaiser.
Klassieke muziek blijft mooi.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Blij te horen dat klassieke muziek gewaardeerd wordt
Ik waardeer klassieke muziek heel erg, dat dat ff duidelijk mag wezenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Blij te horen dat klassieke muziek gewaardeerd wordt
Wist ik ook wel hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik waardeer klassieke muziek heel erg, dat dat ff duidelijk mag wezen
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wist ik ook wel hoor. Had ik wel van jullie oude rotten verwacht eigenlijk
.
Zeker de moeite waard, alleen je hebt er wel een lange adem voor nodig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
Ik vind beiden mooi, zowel het adagio van Haydn, als het filmpje wat ER poste![]()
Ik moet de serie "de bezetting" ook maar eens gaan aanschaffen
Had 'm een jaar terug voor een tientje bij de Blokker weg, ze zullen 'm daar nog wel hebbenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
Ik vind beiden mooi, zowel het adagio van Haydn, als het filmpje wat ER poste![]()
Ik moet de serie "de bezetting" ook maar eens gaan aanschaffen
Jep zekersteweten. Uit Aida.quote:
Joh editkoningquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jep zekersteweten. Uit Aida.
Mijn ouders haten Wagner overigens.. Maarja: hij is wel echt een belangrijke componist geweest.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:46 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zeker de moeite waard, alleen je hebt er wel een lange adem voor nodig.
Ga morgen even bij Blokker kijken, 12,50 nu bij Bolquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:46 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Had 'm een jaar terug voor een tientje bij de Blokker weg, ze zullen 'm daar nog wel hebben
En dat is dus ook het Amsterdam waar mijn vader in opgegroeid is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |