IK was zelf al slaperig, maar dat heb ik toch echt gehoord.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:12 schreef DrDentz het volgende:
Iemand heeft zelf een slok propofol genomen?
Ditquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:06 schreef Janena het volgende:
Ik heb dat ook niet helemaal mee kunnen krijgen.
Voor de verdediging is dit natuurlijk geen fijne klant, Murray is zo schuldig als wat aan dood door schuld.
Wat kunnen ze eigenlijk behalve niet-consequente dingen uit getuigen proberen te krijgen.....Misschien kunnen ze nog het beste gooien op overspannenheid of de druk die op Murray lag (door Michael en misschien nog anderen). Aan de andere kant mag een arts gewoon niet zwichten voor druk he...
Jah, volgens dit wel:quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:51 schreef gifkwal het volgende:
Als ik het goed begrepen heb is Chernoff dus nog steeds niet klaar met Shafer en moeten ze dag maandag nog afmaken voor ze aan hun eigen getuigen gaan beginnen?
Hehe!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:28 schreef gifkwal het volgende:
Vind ik sowieso ook erg kort! Wedden dat het uitloopt.
Misschien dat dat lijstje getuigen dat lyrisch is over Murray na 5 minuten geen complimenten meer weet te verzinnen en ze snel klaar zijn
Dat. En Michael was echt 10 keer stijlvoller, blegh die grote kettingen en oorbellen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:10 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind die David Gest er enger uitzien eigenlijk.
Ik dacht misschien willen ze laten zien dat de film een mix is van het verhaal van zijn jeugd en het verhaal van zijn latere roem, of zo..quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:14 schreef Robijn48 het volgende:
Hehe, die neus...idd! Op die leeftijd was zijn neus toch al veel minder breed en meer puntig. Waarom zouden ze dat gedaan hebben
Er is een periode van MJ geweest dat ik um echt lelijk vondquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:18 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Een fortuin aan plastische chirurgie heeft dit viertal er niet aantrekkelijker op gemaakt
Vind zo jammer van amazon dat je niet met paypal kan betalen. Ik heb geen creditcard dus ik kan er niets kopen. Nu heb ik het boek van Jermaine al lang in huis. Lang leve ebayquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:09 schreef gifkwal het volgende:
Vergis je alleen niet in amazon.com (Amerikaanse versie), alleen .co.uk, de Britse versie, verzendt gratis naar NL.
Die foto op de cover van die film vind ik wel apart:
[ afbeelding ]
Gefotoshopt? Zo'n neus had hij toch niet meer toen hij al zo oud was?
quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:17 schreef blanket het volgende:
[..]
Er is een periode van MJ geweest dat ik um echt lelijk vondDat was rond 9/11 en die optredens in NY. Verschrikkelijk. Z'n bovenlip bewoog gewoon helemaal niet meer en hij zag er echt plastisch uit. Was blij toen dat bijgetrokken was
Yeb...gruwelijk tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |